با تشکر از گالری ساعتچی. همه چیز عالی بود زیبایی و درخشندگی خاصی داره.روی دست بسیار زیباست و جلوه داره. من سایز 20 رو خریداری کردم. ظریف و محکمه . میشه یه اویز زیبا هم بهش گذاشت. بسته بندی عالی و محکم. خیلی سریع به دستم رسید و چون راصی بودم از همه لحاظ یه انگشتر هم سفارش دادم که فردادبه دستم میرسه و نظر میذارم حتما. پیروز باشید🌺
درود. بارها و بارها از این فروشگاه خرید زدم و هر دفعه خوشحالتر و راضی تر بودم . این خرید که واقعا منو سورپرایز کرد. زیبایی و ظرافت کار چشم نوازه. ممنونم از مجموعه ساعتچی
ظریف و شیک با بسته بندی زیبا
با سپاس از گالری ساعتچی ، با بسته بندی زیبا و ارسال به موقع و کار ظریف و شیک
عالی بود ممنونم، من یک تجربه بد از خرید اینترنتی از فروشگاه دیگری داشتم،دیروز که بسته دستم رسید واقعا لذت بردم از خریدم،ممنونم از ساعتچی
خیلی عالی بود
بسته بندی بسیار عالی بود خیلی زود هم به دستم رسید ممنونم که برای مشتری خیلی ارزش قایل هستید .
سلام و تشکر از محصولات زیباتون از نظر زیبایی و ظرافت عالی واقعا با این وزن این ظرافت عالی بود