خیلی خوشگله با اینکه وزنش کمه و ظریفه ولی محکمه، اجرت ها کمتر باشه ممنون میشم
بسته بندی عالی وزن ها دقیق فقط اجرت اجناس بالاس
عالی از هر نظر
یکم اجرتارو کم کنید عالی تر هم میشه
دستبند خیلی ظریف و زیبا و مناسب هدیه هم هست ،بسته بندی زیبا، ارسال به موقع ،احترام به مشتری
سلام. محصولات عالی فقط کارمزد بالایی دارد
خیلی ظریف و خوشگله در عین ظرافت خوش ساخت این دومین بار هست که خرید کردم و کاملا راضی ام بسته بندی عالی و شکیل هست برای کادو دادن هم خیلی مناسبه
سلام وقت بخیر ممنون ازمهرشماعزیزان ..واقعا عالی هستین .
پیگیری پشتیبانی ارسال سریع بسته بندی بینظیر
درپناه خداپاینده باشید
سلام خیلی زیبا بود و ظریف به وقت آمد و بسته بندی قشنگ عالی داشت .تشکر
از عکسش خیلی ظریفتر بود ولی در کل زیبا هست
خرید دوم من به دلیل رضایت از موارد بالا در خرید بعد بود و هست، ممنون بابت به موقع بودن و بسته بندی شیک