دستان خودتان را به زیبایی انگشتر طلا بسپارید.

رنگ درخشان این زیورآلاتِ چشم نواز می تواند شما را در دید همگان بسیار ثروتمند، لوکس و استثنایی به نظر آورد. شما همیشه می توانید انگشترها را با هر تکه جواهر دیگری به تن کنید و از اینکه ظاهرتان خاص و دلفریب است اطمینان داشته باشید. انگشترها همیشه باب روز هستند و اگر سری به سایت ها و مجلات معروف دنیای مد بزنید متوجه خواهید شد که انگشترهای طلا هرساله چه غوغایی را در تجارت جواهرآلات به راه می اندازند.

پس با ما همراه باشید تا با چند نمونه منحصر به فردِ این جواهر دوست داشتنی که از چشم نوازی ویژه ای نیز برخودار هستند آشنا شویم. به هر ترتیب انگشتر طلا زیور بی همتای دست ها است.

خرید انگشتر

انگشتر طلای مینیمال، تجلی بخش سبکی زنانه و پر لطافت است

انگشترهای طلایی که بدون تزئین و پیرایه زیاد طراحی شده اند ظرافت و زنانه گی خاصی را می نمایانند. بعلاوه آنها برای استفاده در محل کار، مدرسه، مناسبت های ویژه و جشن ها نیز بسیار مناسب هستند. البته شما همواره می توانید چند انگشتر طلا را همراه با تکه های دیگر زیورآلات نظیر دستبند یا گردنبند طلا به تن کنید تا جلوه آنها نیز کاملاً راضی کننده باشد.

برای این کار به خود آزادی کامل دهید تا انگشتر طلای مینیمال را چه با لباس های مجلسی و چه با لباس های روزمره به تن کنید. مهم ترین اصل درمورد انگشترهای مینیمال حضور ظریف اما غیر قابل چشم پوشی آنها بر دستان شماست. نمونه های ساده تر به درد تیپ های دخترانه می خورند اما شما به راحتی می توانید آنها را با هر لباس شب مجللی نیز هماهنگ کنید و لطافت زنانه خود را بر همگان آشکار سازید.

انگشتر طلا

 

انگشتر طلا با سنگ قیمتی همواره نشانگر سبکی نمادین بوده است

انگشترهای دارای نگینِ سنگ، چنان نمادین و معنادار هستند که جای هیچ شکی را در به فراهم آوردن ظاهری متمایز و استثنایی برای شما باقی نخواهند گذاشت. هر سنگ معنا و انرژی خاص خود را دارد. بعلاوه پوشیدن سنگ های نمادین برای ما نیز همواره معنایی بسیار شخصی داشته است.

ما اغلب انگشترهای طلایی را (با نگین سنگ) به دست می کنیم که بتوانند در تنهایی مان با ما صحبت کنند. بنابراین برای امتحان کردن این انگشترها دیگر هیچ عذری نیاورید و هرچه سریع تر سنگ انگشتری محرم خودتان را بیابید.

یک دستبند یا گردنبند طلا می تواند جلوه نگین سنگ را دو چندان کند. شما می توانید این تکه جواهرآلات با معنا و ارزشمند را هنگام رفتن به ساحل، تعطیلات، سر کار یا مدرسه و حتی اداره تان به دست کنید. همچنین اگر بخواهید ظاهرتان کلاسیک و مجلسی به نظر رسد می توانید انگشتر طلای نگین دار را با کفش پاشنه بلند بپوشید و البته اگر بیشتر نظرتان به تیپی ساده و روزمره است حتماً آن را با یک جفت کفش ورزشی بپوشید.

انگشتر طلای پرجزئیات و طرح دار نگاه ها را مطابق مد روز به دنبال خود می کشد

همانطور که همه ما می دانیم انگشترهای طلایِ مد امسال بسیار پرطرفدار بوده اند و تاکنون (همچون همیشه) تعداد زیادی از آنها را بر دست افراد مختلف دیده ایم. بهترین شیوه برای آراستن خود با این نمونه های انگشتر، داشتن دیدی خلاق و مبتکر است که می تواند ما را از توده مردم متفاوت کند. طراحی هر انگشتر طلا در این سبک به گونه ای است که ظاهر فرد را نسبت به دیگران به نحو عجیبی تمایز می بخشد.

رز گلد
رز گلد

انگشتر طلای پرجزئیات را همواره با چند انگشتر از جنس فلزات دیگر (نظیر نقره، پلاتین و …) که از طراحی های پیچیده و خاص خودشان نیز برخودار هستند به دست بیاندازید. در این کار اصلاً به خود هیچ شکی راه ندهید؛ چراکه بر به روز و روی مد بودن ظاهر شما تأکید ویژه ای دارد. البته تنظیم ترکیب انگشترها و سایر زیورآلات به عهده شماست. تنها باید سعی کنید که آنها همراه انگشتر طلای تان هرچه بیشتر دلربا، چشم نواز و واجد سبک شوند.

اگر می خواهید این سبک از انگشتر طلا را در اداره، مدرسه یا محلی رسمی به دست بیاندازید، نمونه های ظریف و کوچک تر انگشتر (آن هم با تعداد کم) احتمالاً گزینه مناسب تری خواهد بود.

انگشتر طلای بزرگ موجب به چشم آمدن و دیده شدن هر چه بیشتر شما می گردد

یکی از راه های ساده برای نشان دادن عشق کم نظیر تان به دیده شدن، پوشیدن انگشترهای طلای سایز بزرگ است. از آنجا که خود این انگشتر خاص به طرز عجیبی به چشم می آید، دیگر نیازی به پوشیدن آن به همراه زیورآلات زیاد نخواهد بود. البته اگر ترجیح شما به داشتن ظاهری بسیار مجلل و پر زرق و برق است، برای این کار نیز مانعی وجود نخواهد داشت!

انگشترهای بزرگ خود انواع گوناگونی دارند؛ وقتی انتخاب شما انواع انگشتر طلای بزرگ باشد گزینه های زیادی برای شما موجود است. شما می توانید انگشترهای بزرگی با تزئین سنگ های قیمتی، طبیعی و یا مصنوعی داشته باشید. حتی نمونه های انگشتر بزرگی که از تزئین سنگ برخودار نیستند نیز بر دستان شما بسیار چشم نواز خواهند بود.

پس انگشترهای طلای بزرگ را مطابق مد فصل تهیه کنید و آنها را با لباس های زیبای شب خود هماهنگ گردانید؛ بدین ترتیب شما قطعاً از ظاهری کلاسیک و بسیار جذاب که برازنده مجالس و جشن های باشکوه است برخوردار خواهید گشت.

انگشتر طلای هندسی سلیقه زیبا پسند و منحصر به فرد شما را برای همگان آشکار می سازد

یکی از محبوب ترین جواهرآلات در میان هوادارن دنیای مد، انگشتر طلا با طرح هندسی می باشد. در طراحی های آن شما می توانید هر شکلی را بیابید – از دایره گرفته تا مربع، مثلث یا مستطیل. بعلاوه یکی از مهم ترین مزایای این انگشتر آن است که نمونه طراحی آن را می توان در سایر زیورآلات نظیر دستبند یا گردنبند نیز مشاهده نمود. بنابراین فراهم کردن یک ست زیبا و یکپارچه برای شما قطعاً کار سختی نخواهد بود.

انگشتر طلا هدیه

آنچه انگشترهای طلای هندسی را این چنین دلربا و سحرانگیز می کند، سادگی منحصر به فرد آنهاست. شما حقیقتاً می توانید آنها را بدون وقفه با هر نوع لباسی به دست بیاندازید. تنها اگر زمانی خواستید چیزی را مکمل زیبایی انگشتر خود کنید به کفش های تان توجه ویژه ای داشته باشید. کفش های پاشنه دار جلوه ای کلاسیک و کفش های ورزشی جلوه ای روزمره را به انگشتر طلای هندسی شما می بخشند.

انگشتر ارزان

در پایان ذکر نکته ای در مورد رنگ طلای انگشتر نیز خالی از لطف نخواهد بود. هرچه رنگ طلا به طیف های ارغوانی و سرخ متمایل شود ظاهر گرم تری را برای شما پدید می آورد. در فصل های بهار و تابستان داغ پوشیدن زیورآلات طلا در این طیف رنگی بسیار جالب توجه است. اما طلای سفید (و بطور کلی رنگ های روشن تر طلا) ظاهری رسمی تر و یخین را به وجود می آورند.

حالا دیگر می توانید برای داشتن یک انگشتر زیبای طلا به فروشگاه اینترنتی ما به نشانی www.saatchico.com سری بزنید و از آخرین نمونه های انگشتر زیبای ساعت چی بازدید به عمل رسانید. یک انگشتر زیبا، جلوه بی نظیر دستان شماست.

عنوان
چرا انگشتر طلا زیور بی همتای دست ها است؟
مقاله
چرا انگشتر طلا زیور بی همتای دست ها است؟
خلاصه
آنچه انگشترهای طلای هندسی را این چنین دلربا و سحرانگیز می کند، سادگی منحصر به فرد آنهاست. شما حقیقتاً می توانید آنها را بدون وقفه با هر نوع لباسی به دست بیاندازید.
نویسنده