گالری ساعتچی با سال­ها تجربه در زمینه­ تولید جواهرآلات، امروزه توانسته است گنجینه ­ای بسیار ارزنده را از زیورآلات طلای سبک برای شما مشتریان گرامی فراهم آورد. مجموعه جالب توجه طلای سبک ساعتچی در تمامی گونه های زینتیِ طلا (دستبند، گردنبند، گوشواره، انگشتر) تدارک دیده شده است و طراحی محصولات به گونه ای بوده است که بتوانند پاسخ گوی طیف وسیعی از سلیقه ها در بازه های سنی مختلف (از نوزاد تا بزرگسال) باشند. پس اگر به دنبال انتخاب طلای سبکی مناسب برای خود یا عزیزان تان هستید، لازم نیست هیچ نگرانی به خود راه دهید؛ چراکه کلکسیون طلای سبک ساعتچی کیفیتی متمایز، تنوع انتخابی شایسته و همچنین خدمات پس از فروش گسترده ای را برای شما به ارمغان آورده است.

اما احتمالاً شما نیز پیش از آنکه بخواهید تمامی جواهرآلات این مجموعه دوست داشتنی را مشاهده کنید (برای این کار می توانید به سایت اینترنتی ما به نشانی saatchico.com سری بزنید) علاقه­ مند باشید که با چند نمونه از برجسته ­ترین و مشهورترین کارهای این مجموعه آشنا شوید. ما به همین منظور و با توجه به احترام همیشگی که برای مشتریان گرانقدر خود قائل هستیم در مقاله حاضر، برای شما به معرفی چند نمونه از محصولات منحصر به فرد طلای سبک ساعتچی پرداخته ایم.

البته انتخاب تنها چند نمونه خاص از میان تمامی کارهای متنوع و زیبای تولیدی شرکت ساعتچی عملی حقیقتاً دشوار بوده است! اما هرچه باشد همیشه محدودیت وجود دارد؛ نکته پر اهمیت تر اما آن است که ما چگونه با محدودیت ها مواجه می گردیم. پس اگر بزرگ ترین محدودیت ها عمر ماست، باز هم می توان با هدیه دادن یادبودهایی فراموش نشدنی به خود و کسانی که در قلب­ مان جای دارند حتی با آن نیز به زیباترین شکل ممکن مواجه شد.

اکنون باعث خوشبختی ماست که بگوییم این فرصت تکرار نشدنی هم اکنون در دستان شماست! شما می توانید در ادامه با مرور کارهای زیبای گنجینه طلای سبک ساعتچی، یک جواهر زیبای طلای سبک را (که از قیمت بسیار مناسبی نیز برخودار است) انتخاب کنید، آن را با سرویس خرید آنلاین بسیار مطمئن و پیشرفته ساعتچی خریداری نمائید و در نهایت با به تن کردن این زیورآلات بی نظیر زندگی را برای خود و اطرفیان تان چنان شیرین و دلچسب کنید که هر محدودیت زندگی برای همیشه فراموش گردد.

 

گردنبند طلای سبک هرمی با نگین سنگ

گردنبند طلا

نمونه های طلای سبک ساعتچی اغلب با خطوطی متقاطع و در هم شکسته طراحی شده اند که به شیوه ای چشم نواز دو سطح مشابه پلاک را در پشت و روی آن، به یکدیگر متصل می کنند. بدین ترتیب در میانه حجمی خالی ایجاد می گردد. این موضوع همچنانکه وزن جواهر را به میزان زیادی کاهش می دهد (و متعاقباً قیمت آن را) در کنار نگین سنگی درخشان حاضر درون پلاک (که اغلب از الماس کوبیک زیرکونیا تهیه می گردد)، زیبایی منحصر به فردی را پدید می آورد.

گردنبند طلای سبک هرمی ساعتچی یکی از زیباترینِ همین نمونه زیورآلات به حساب می آید. زنجیر متراکم و برازنده این زیور در کنار پلاک زیبای آن می تواند با اکثر لباس های شما (چه لباس های مجلسی و چه لباس های اسپورت) ترکیبی متفاوت و بسیار دلربا را ایجاد کند.

تنها به یاد داشته باشید که به دلیل شکل مثلثی پلاک این زیورِ طلای سبک، نگاه ها همواره در هرجایی به سرعت به سوی چهره شما باز خواهند گشت – رأس مثلث به طور کلی مسیر نگاه را بر دیده شدن هرچه بیشتر شما تنظیم می گرداند.

 

ست دستبند و گردنبند طلای سبک طرح ونکلیف

طلا سبک

دستبند و گردنبند طرح ونکلیف گالری ساعتچی نمونه ای بی نیاز از معرفی است. به خصوص در مدل طلای سبک آن که به علت طراحی چشم نواز از شناخته شده ترین کارهای ساعتچی به حساب می رود. این ست دوست داشتنی و محبوب می تواند در هر مناسبتی انتخابی بسیار مناسب باشد و با زیبایی منحصر به فردش چشم ها را به خود خیره دارد.

ست دستبند و گردنبند طرح ونکلیف در عین حال که الگوی مشهور و جهانی ونکلیف را در طراحی پلاک های خود حاضر دارد (همان طرح شبدر چهاربرگ) از خطوط متقاطع منحصر به فرد ساعتچی در ایجاد حجم های سه بعدی نیز بهره برده است تا از این منظر نیز در مجموعه طلای سبک ساعتچی نمونه ای منحصر به فرد محسوب گردد.

به سیاق نمونه های دیگر طلای سبک ساعتچی، این ست نیز در میانه حجم سه بعدی پلاک های طلا از نگین های درخشان سنگ بهره برده است – هم بر دستبند و هم بر گردنبند. رنگ این سنگ ها بنا به سلیقه افراد قابل تغییر هستند. همچنین طراحی کلی پلاک ها بوسیله خطوط متقاطع انجام شده است.

طرح ونکلیف همچون همیشه از قابلیت هماهنگی کاملی با اکثریت لباس های شما برخوردار است. شما می توانید با ست طلای سبک ونکلیف تیپی کلاسیک یا کاری را برای خود فراهم کنید. نکته پراهمیت دیگر آن است که این جواهر در نسبت با اکثریت زیورآلات دیگر طلا از جلوه بسیار زیادی برخوردار است. پس اگر آنها را به تن می اندازید حتماً بر دیده شدن حتمی خودتان در هر جمعی حسابی ویژه باز کنید!

 

دستبندهای سه بعدی طلای سبک با طرح دایره ای و بیضوی

دستبند سبک

این نمونه های دستبند که در دو طرح مختلف دایره ای و بیضوی تدارک دیده شده اند نمونه دیگری از محصولات طلای سبک ساعتچی به حساب می آیند. همانطور که در تصویر این دستبندها نیز پیداست الگوی طراحی همچنان مشابه دیگر طرح های طلای سبک ساعت چی به شیوه خطوط متقاطع و ایجاد حجم سه بعدی انجام پذیرفته است. البته بایستی توجه داشت که این نوع طراحی، بر دست فضایی مضاعف را اشغال می کند و با شیوه خاص قرار گرفتن دستبندهای طلای سبک، زیبایی و آرایش متمایزی را به دستان شما (و البته کلیت ظاهرتان) می بخشد.

دستبند طلای سبک کروی و بیضوی همچون سنگی با مرواریدی درخشان با هر لباسی هماهنگی متناسبی را پدید می آورد و بدین ترتیب امکان انتخاب های فراوانی را برای شما فراهم می کند. زنجیر این جواهرآلات نیز از طلای سبک تهیه شده است که با فواصل مناسب قرار گیری دانه های زنجیر تلفیقی از ظرافت و زنانگی را به ارمغان آورده اند.