برای شروع سال نو، ما خانه تکانی می‌کنیم و دستی به سر و روی کمدمان می‌کشیم. یکی از رسم‌های خوب سال نو که خوشبختانه هنوز باقی مانده، بخشیدن لباسهای قدیمی و خرید لباس‌های نو است. چه چیزی زیباتر از ذوق نشستن کنار خانواده و دوستان با لباس‌هایی که کاملا جدید هستند و آخرین استایل‌ها را همراه دارند. اما کنار لباس و تن‌پوش، چیزهای دیگری هم هر سال نو می‌شوند و ترندهای تازه‌ای پیدا می‌کنند. یکی از این موارد جواهرات هستند. از گردنبندهای چندطبقه و گوشواره‌های بزرگ مروارید نشان، همه و همه دوره مخصوص به خود را داشته‌اند و بعضی از آن‌ها هم بعد از چند سال به دنیای مد و گوش‌ها و دست‌های ما برگشته‌اند. در این یادداشت از ترندهای بهاری زیورآلات امسال می‎‌خوانیم که بهترین گزینه برای روزهای شروع سال هستند.

آویزهای بزرگ و چشمگیر

مدت‌هاست که گردنبندهای زیبا و شلوغ و حلقه‌های کلاسیک روی دنیای مد جواهرات سلطه دارند. بهار امسال اما بازی تا حدودی عوض می‎شود و کریستال‌های آویزان دهه هشتاد و صدف‎‌های اواخر قرن بیستم دوباره وارد دنیای زیورآلات می‎شوند. زیورآلات فصل پیش رو، بازیگوش و بامزه هستند. این زیباهای آویزدار، تا امروز چند باری در رانوی‌های بهار ۲۰۱۹ ظاهر شده‌اند و در اینستاگرام هم زیاد به چشم می‎‌خورند. آریانا گرانده خواننده آمریکایی هم در موزیک ویدیوی اخیرش از همین مدل گوشواره‌ها استفاده کرده است. این مدل به دلیل بزرگی و چشمگیری برای مهمانی‌ها مناسب است اما هیچ قانونی وجود ندارد که بگوید نمی‌شود در یک روز معمولی هم آن‌ها را پوشید. این ترند چشمگیر و جذاب را به استایل بهاره خود اضافه کنید و همه جا نگاه‌ها را به خودتان جذب کنید. سواروسکی یکی از پیشروترین برندهایی است که به استقبال این مدل زیورآلات رفته.

خرید طلا با مروارید

 

بازگشت شکوهمند مرواریدهای کلاسیک

وقتی از مروارید حرف می‌‎زنیم، ذهن همه ما به سمت و سوی زیورآلات کلاسیک می‌رود. پس ذهن همه ما و حتی تحت تاثیر فیلم‌ها و عکس‌هایی که دیده‌ایم فقط زنان مسن و کلاسیک گوشواره مروارید به گوش می‌اندازند و گردنبدهای چند رج مرواریدی هم مخصوص شاهدخت‌هاست. اما مرواریدها در بهار ۲۰۱۹ دوباره برگشته‌اند، آن هم با ظاهری مدرن‌تر از همیشه! مرواریدهایی که بهار امسال به استقبال شما می‌آیند هیچ شباهتی به مرواریدهای مادربزرگتان ندارند. حلقه‌های ظریف با مرواریدهای کوچک و گوشواره‌های حلقه‌ای مرواریدی و دستبندهایی که شبیه مجسمه هستند همه و همه مروارید را در قلب خود دارند اما ظاهری امروزی و قرن بیست و یکمی به استایل شما خواهند بخشید. این قطعه کلاسیک به روز شده و آماده درخشیدن در استایل‌های سال نو است. مرواریدهای برندهای شنل و میزوکی با پیچ و تاب ظریف خود بهترین نماینده‌های این ترند حساب می‌شوند و ساسکیا دیز هم با ترکیب طلا و مروارید جواهری سنگین اما جذاب طراحی کرده است.

 

هرچه بزرگتر بهتر!

در یکی دو سال اخیر در کنار زیورآلات کوچک و کلاسیک، قطعاتی به استایل‌ها راه باز کرده‌اند که خیلی نمی‌شود اسمشان را “ظریف” گذاشت. این جواهرات بزرگ در شکل‎‌های مختلف و در قالب گردنبند، گوشواره یا دستبند و حتی پابند وجود دارند. برند جواهرات انا خراسانی یکی از بهترین نمونه‌های داخلی این ترند جدید است. دایره‌ها و مربع‌های بزرگ آنا خراسانی که با چیزهای زیادی مثل سنگ و مروارید ترکیب می‌شوند یا به صورت خالص و در طرح‌های متنوع وجود دارند. برای استایل بهاره امسالتان می‌توانید از این برند جذاب داخلی هم خرید کنید و ظاهری خاص داشته باشید.

بازگشتی به دهه هشتاد

گوشواره‌های بزرگ و پر زرق و برق دهه هشتاد را یادتان هست ؟ طرح‌های جیغ قلبی و پروانه‌ای که حالا به نظرمان زیادی برق برقی می‌آیند و دوست نداریم با پوشیدنشان جلب توجه کنیم؟ خبر خوب یا بد این است که این طرح‌ها در حال بازگشت به ترند امسال هستند. برندهای منگو و بابل بار دوباره با تولید گوشواره‌هایی که طرح قلب و رنگ‌های جیغ دارند به استقبال فصل بهار رفته‌اند و شاید بد نباشد شما هم کنار لباس‌های بهار امسالتان کمی متفاوت عمل کنید و به یک مد قدیمی برگردید.

دستبند و گردنبند طلا

عنوان
مقاله
زیورآلات جدید سال ۹۸ (2019)
خلاصه
وقتی از مروارید حرف می‌‎زنیم، ذهن همه ما به سمت و سوی زیورآلات کلاسیک می‌رود. پس ذهن همه ما و حتی تحت تاثیر فیلم‌ها و عکس‌هایی که دیده‌ایم فقط زنان مسن و کلاسیک گوشواره مروارید به گوش می‌اندازند و گردنبدهای چند رج مرواریدی هم مخصوص شاهدخت‌هاست
نویسنده