ترندهای برتر جواهر در سال ۲۰۱۸

تا می توانید روی جواهراتٍ امروزی حساب باز کنید! آن ها ظاهری چشمگیر به شما می بخشند و مثل یک چوب جادویی یک تیپ معمولی را به ظاهری استثنایی تبدیل می کنند. همراه هم نگاهی به محبوب ترین زیورآلات امسال می اندازیم.

با تغییر فصل دلمان می خواهد وسیله های کهنه و استفاده شده را کنار بگذاریم و با استفاده از زیورآلات جدید، یک زندگی تازه با ظاهری متفاوت را آغاز کنیم. امسال شاهد خودنمایی گوشواره های عجیب و بزرگ، گردنبند های چندتایی و از همه شگفت انگیز تر بازگشت سنجاق سینه بودیم.

  • پا بند

مدتی است که پا بند ها به میدان برگشته اند. قبل از اینکه با بی توجهی از این قسمت عبور کنید لازم است یادآوری کنیم که پا بندها دیگر معانی گذشته را یادآوری نمی کنند. ذهن خود را باز بگذارید و از زیبایی آن لذت ببرید. پا بند های ۲۰۱۸ به خوبی شخصیت منحصر به فردٍ انسان جدید را نمایندگی می کند. زنجیر های ظریف همراه با یک مروارید یا یک آویز، زیباییٍ ساق پا را دو چندان می کنند.

 

توصیه ی ما بستن چندین پا بند در کنار هم است. در فصل بهار و تابستان از انداختن پابند در کنار هر کفشی نهایت استفاده را ببرید.

  • عدم تقارن

زیورآلات نامتقارن این روزها هواداران زیادی دارد. از گردنبند هایی که از یک سمت آویزان می شوند گرفته، تا گوشواره هایی که با هم ست نیستند. ممکن است فکر کنید گوشواره های غیر هم شکل شما را عجیب و غریب یا نامرتب نشان می دهند. از باور های کهنه دست بردارید.

گوشواره تا به تا

نیویورک تایمز گوشواره های ست نشده را خلاقانه توصیف می کند و دلیل جالبی برای آن می آورد. گوشواره های همانند برای مدت طولانی رواج داشته اند و درست مانند دوستان شبیه به هم هستند. گوشواره های نا همانند مثل دوستانی هستند که یکدیگر را تکمیل می کنند.

اگرچه شما باید برای انتخاب گوشواره ها کمی دقت و سلیقه به خرج دهید. به دنبال گوشواره هایی باشید که جلوه ی یکدیگر را بیشتر به نمایش می گذارند. برای مثال در کنار یک گوشواره ی  شلوغٍ  آویزی، نیاز به گوشواره ای است که ذهن را آرام کند مثلا یک گوشواره ی ساده و کوچک. برایٍ مطابقت بیشتر، بهتر است گوشواره ها از یک جنس انتخاب شوند. البته بسیاری از طراحان و سازندگان جواهر، در مجموعه هایشان گوشواره های غیر هم شکل را به بهترین وجه ست می کنند.

  • گوشواره های بسیار بلند

به نظر می رسد هر سال یک مدل از گوشواره های عجیب و غریب مد می شوند. امسال گوشواره هایی که تا نزدیک شانه می رسند و منگوله یا مهره از آن آویزان است بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

در نظر داشته باشید که گوشواره های بزرگتر بیشتر جلب توجه می کنند. بافت های منحصر به فرد توصیه ی ما هستند و شخصیت یا آنچه را دوست دارید بیان کنید با صدای بلند و افتخار اعلام می کنند.

  • مروارید ها در استایلی امروزی

به اندازه کافی از مروارید ها برای تزئین لباس و کفش و انواع وسایل استفاده شده است ولی ما بیشتر در رابطه با حضور مروارید، این قطعه ی با اصالت، در جواهرات امروزی هیجان زده هستیم.

 

استایل تکراری و قدیمی خود را رها کنید و از مروارید ها به شیوه ای جدید بهره بگیرید. یک مرواریدٍ تنها، روی پابند یا گردنبند راه مناسبی است تا جلوه ای زیبا به یک زنجیر ساده ببخشیم. هم چنین یک مروارید ساده در کنار بسیاری از گوشواره های پر زرق و برق ترکیب دل انگیزی ایجاد می کند.

  • گردن بند های چند تایی

با چوکر ها خداحافظی کنید تا در افقی جدید گردنبندهای چند تایی چشمتان را نوازش کنند. این ترند ترکیبی از یک زنجیر ظریف به اندازه ی چوکر و زنجیر های بلندتر است که پایین تر از آن آویخته می شوند.

گردنبند

زنجیر های ساده و ظریف بهترین گزینه هستند به خصوص زمانی که تعداد زنجیر ها زیاد می شود ولی می توانید با اضافه کردن پلاک یا سنگ سلیقه ی شخصی خودتان را نیز به نمایش بگذارید.

  • انداختن انگشتر در انگشت کوچک دست

فراموش نکنید می توانید تمام انگشتان دست را با انداختن انگشتر زیباتر کنید. انگشتر های سایر انگشتان، برای انگشت کوچک مناسب نیستند زیرا اندازه ی آن ها متفاوت است. اما می توانید انگشتر های کوچک تری تهیه کنید.

انگشترهای کوچک طلا یا برنجی روی انگشت کوچک دست بسیار دوست داشتنی هستند. تصورات

قدیمی را دور بریزید و از راه های جدید برای بالا بردن سطح و کیفیت ظاهر خود، کمک بگیرید.

  • سنجاق سینه و پلاک ها

سنجاق سینه ها با عبور از میان سال های دور بازگشته اند! هرگز کسی فکر نمی کرد آن ها در میان جواهرات امروزی جا خوش کنند، ولی باید در سال ۲۰۱۸به آن ها خوش آمد گفت. نه اینکه مثل قدیم در میان زیور آلات مادربزرگ ها پیدا شوند بلکه به جعبه ی جواهرات نسلٍ جوان پا گذاشته اند. برای جلوه بخشیدن به کت ها و لباس ها بسیار مناسب هستند. قطعات سنگین و تکراری مناسب به نظر نمی رسند ولی با سنجاق سینه های ظریف تر می توان ، یقه یا کلاه و یا قسمتی از سطح لباس را آراست.

همین مساًله در مورد پلاک ها نیز صدق می کند. پلاک ها در تمام مجموعه های جدیدٍ جواهر در سر تا سر جهان خودنمایی می کنند. می توانید از قطعات براق و یا مات طلا برای داشتن ظاهری درخشان بهره ببرید.

  • گوشواره های دکمه ای

با صحبت کردن از ترند های سال جدید در متن بالا، می خواستیم توجه ها را به سمت گوش شما جلب کنیم. این زیور آلات دکمه ای که صورت شما را قاب می گیرند راه حل مناسبی برای اضافه کردن کمی رنگ به یک ظاهر مینیمالیستی است.

اما چگونه از آن ها استفاده کنیم تا به جای یادآوری گذشته ها، امروزی به نظر برسیم. استفاده از گوشواره های دکمه ای با سنگ های لوکس و هم چنین ست نبودن آن ها، به امروزی دیده شدن ما یاری می رسانند.

  • جواهرات خوشه ای یا انگوری شکل

آخرین نمونه های جواهرات خوشه ای که دوباره ترند شده اند شامل سنگ ها و نمونه های سنتی تر و هم چنین نمونه های جدیدی است که از آن ها الهام گرفته شده اند. نمونه های جدید مانند سایر نمونه هایی که در این لیست آورده شده اند، بزرگ تر و جسورانه تر هستند.

سنجاق سینه های خوشه ای شکل و انگشتر های قدیمی را می توان جسورانه به همراه زنجیر های ظریف و جدید، گوشواره های نامتقارن و انگشتر های انگشتٍ کوچک، ترکیب کرد. مزیت جواهرات خوشه ای شکل این است که در عین داشتن ظاهری قدیمی به شما این فرصت را می دهند که ظاهری منحصر به فرد داشته باشید.

استفاده از جواهرات راه ساده ای برای ساختن یک سبک شخصی است. ممکن است عاشق تعدادی از لباس های خود باشیم و برای مدت طولانی از آن ها استفاده کنیم. استفاده از زیورآلات جدید روح تازه ای به این لباس ها می دمد و آن ها را تازه تر می کند.

عنوان
ترند طلا ۲۰۱۸ ، انگشتر دستبند گردنبند هدیه طلا
مقاله
ترند طلا ۲۰۱۸ ، انگشتر دستبند گردنبند هدیه طلا
خلاصه
ترند طلا ۲۰۱۸ ، انگشتر دستبند گردنبند هدیه طلا گوشواره
نویسنده