یک خرید راحت از فروشگاه اینترنتی ساعتچی

چه برای یک مناسبت ویژه طلا می‌خرید یا فقط می‌خواهید خودتان را بدون هیچ مناسبتی خوشحال کنید، خرید طلا می‌تواند تجربه‌ای هیجان‌انگیز و لذت‌بخش باشد. خرید طلا اما می‌تواند گران‌ قیمت و دشوار هم باشد. قیمت طلا تحت تاثیر عوامل زیادی بالا و پایین می‌رود و بر اساس میزان خلوص، وزن و محل خرید شما می‌تواند ارزان‌تر یا گران‌تر تمام شود. از آن جایی که خرید طلا بر خلاف بقیه انواع خرید یک نوع سرمایه‌گذاری هم هست، وقت خرید باید دقت بیشتری  داشته باشید و درمورد قطعه‌ای که انتخاب کرده‌اید حسابی تحقیق کنید. دستبند طلا قطعه‌ای است که همیشه در دید است و می‌تواند با ست شدن با رنگ‌های مختلف لباس‌ها یا اکسسوری شما، ظاهرتان را متفاوت جلوه دهد و استایل ویژه‌ای به شما ببخشد. این نکات را بخوانید و دستبندی را انتخاب کنید که سال‌ها از داشتنش لذت خواهید برد.

 

  1. ۱. چه طلایی؟ چه رنگی؟

محصولات طلا معمولاً در سه رنگ زرد، سفید و صورتی وجود دارند. طلای خالص (خیلی از اوقات) زرد رنگ است و دو رنگ دیگر آلیاژهایی از طلا و فلزات مختلف هستند. خوشبختانه این روزها دست ما در خرید دستبندهایی با رنگ‌های مختلف باز است. بعضی از افراد زردی طلا را دوست ندارند و ترجیح می‌دهند رنگ‌هایی ملایم‌تر و ساده‌تر به دست داشته باشند، طلای سفید این طور وقت‌ها به کمک ما می‌آید. همچنین رنگ صورتی یا rose gold یکی از ترندهای مد ۲۰۱۹ است که با داشتن دستبندش احتمالا نگاه‌های زیادی را خیره خواهید کرد. رز گلد می‌تواند خیلی راحت با انگشتر، ساعت و حتی رنگ لباس‌های شما هماهنگ شود‌.

 

  1. ۲. دوست دارید دستبندتان چه شکلی باشد؟

پیش از خرید، سلیقه‌تان در خرید طلا را مرور کنید و همچنین دقیقا بررسی کنید که برای چه موقعیتی دستبند طلا می‌خرید. آیا قرار است یک دستبند سبک بخرید که هر روز در کنار ساعت و اکسسوری روزانه به دست داشته باشید؟ زنجیرهای کلاسیک برای این نوع استفاده بهترین گزینه هستند چون هم راحت بسته می‌شوند و هم در رنگ‌های مختلف سفید یا زرد با انواع اکسسوری‌ها ست خواهند شد. اما اگر برای یک مناسب رسمی مثل یک مهمانی خاص کاری یا شخصی یا مراسم عروسی دستبند می‌خرید، می‌توانید سراغ جواهر و مروارید بروید. مروارید بسیار رسمی و در عین حال زنانه و زیباست و با لباس‌های شب فوق‌العاده به نظر می‌رسد. ترکیب طلا و مروارید شاید کلاسیک و قدیمی باشد اما هرگز از مد نمی‌افتد. همچنین اگر برای یک کودک دستبند طلا هدیه می‌خرید، النگو گزینه خوبی است. النگوها باز نمی‌شوند و در برابر حرکت و ضربه هم مقاوم هستند. یک النگوی طلا حرکات و بازی‌های کودک را محدود نمی‌کند.

  1. ۳. گران‌ترین‌ها همیشه بهترین نیستند!

خیلی از ما هنگام خرید طلا یا جواهر این  نکته را فراموش می‌کنیم که برندهای بزرگ جهانی مثل کارتیه، تیفانی، هری وینستون و… با وجود طراحی‌های بی‌نظیری که دارند همیشه بهترین‌ها را برای استفاه منحصر به فرد ما ارائه نمی‌دهند. بعضی از محصولات طلا مثل دستبند طلای ساده را می‌توانید از هر برندی تهیه کنید و هزینه اضافی برندهای جهانی را نپردازید. این برندها به دلیل اسم جهانی‌شان معمولا قیمتی بالاتر از قیمت منطقی دارند پس حتی اگر پول زیادی برای خرج کردن دارید، محصولی که می‌خواهید را بشناسید. اگر یک دستبند طلای روزمره است، از نزدیک‌ترین طلا فروشی به خانه یا حتی به صورت آنلاین می‌توانید آن را بخرید و نیازی نیست از برندهای معروف و گران‌قیمت جهانی سفارش بدهید.

 

  1. ۴. از بهترین ها خرید کنید !

اگر می‌خواهید دستبند طلای خودتان را به صورت آنلاین سفارش بدهید، گالری طلا ساعتچی را دنبال کنید. ما در ساعتچی سعی داریم یک خرید مطمین و آسان را برای شما فراهم کنیم ، از جمله ویژگی های منحصر به فرد گالری ساعتچی ارسال رایگان به کل کشور ( برای هر نوع سفارشی) ، ساخت طلای سفارشی ، بسته بندی شیک و مشاوره رایگان پیش از خرید است . برای اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت ساعتچی و یا پیج اینستاگرام ساعتچی (saatchi.gold.gallery) مراجعه کنید