راهنمای کامل برای انتخاب انگشترهای مد روز و ترند

انتخاب انگشترهای مد روز و ترند می‌تواند یک انتخاب هیجان‌انگیز و جذاب برای خانم ها و دختران باشد. انگشترها با انواع مختلف و متنوعی از مواد از جمله طلا، نقره، پلاتین، الماس و سنگ‌های قیمتی ساخته می شوند که انتخاب آن به سلیقه شما بستگی دارد.

طرح‌ها و شکل‌های مختلفی برای انگشترها وجود دارد. از انگشترهای ساده و کلاسیک تا طراحی‌های مدرن و هنری. انتخاب بر اساس سلیقه شخصی شما مهم است. آیا به طرح‌های سنتی علاقه دارید یا به سمت انگشترهای مدرن و جسور می‌روید؟
شما باید مطمئن شوید که انگشتر انتخابی با اندازه انگشت شما سازگار است و به خوبی در انگشت شما جا می‌شود.

انتخاب رنگ‌ها و ترکیبات صحیح می‌تواند تاثیر بسزایی در زیبایی انگشتر داشته باشد. ترکیب رنگی انگشتر با لباس‌های مدرن و استایل شما می تواند مطابقت چشم نوازی داشته باشد. شما با جست و جوی آخرین ترندهای برندهای مختلف در زمینه انگشترها، می‌توانید انتخابی جذاب و متنوع داشته باشید.
انتخاب انگشترهایی که با انواع لباس‌ها و استایل‌ها تطابق داشته باشند، این امکان را به شما می‌دهد که آنها را به طور متناسب با موقعیت‌های مختلف استفاده کنید.

سبک زندگی شما نیز در اتنخاب انگشتر شما تاثیرگذار است. اگر فعالیت‌های روزمره شما نیازمند انگشترهایی با ساختار قوی و کاربردی است، این نکته را در نظر بگیرید.

مشاهده و خرید انواع انگشتر طلا از گالری ساعتچی

(عکس های استفاده شده در مقاله، ساخت و طراحی اختصاصی گالری ساعتچی می باشد و در سایت گالری ساعتچی به آدرس saatchico.com قابل مشاهده، سفارش و خرید می باشد)

با توجه به این راهنما، می‌توانید انگشترهایی را انتخاب کنید که با سلیقه و استایل شما هماهنگی داشته باشند.

ما در این مقاله راهنمای کامل برای کمک به شما در انتخاب انگشترهای به روز و متناسب با ترند روز را گردآوری کرده ایم.

بیشتر بدانید: راهنمای خرید هدیه انگشتر طلا؛ معرفی ۸ مدل جذاب 

۱- انگشتر های سبک، ظریف و مینیمال برای داشتن ظاهری ساده

انگشتر ظریف

امروزه سبک های مینیمال حلقه و انگشتر که شامل نوعی طراحی ساده با جزئیات و تزئینات حداقلی است، به انواع دیگر انگشتر ترجیح داده می شوند. این انگشترها سبک، بسیار ظریف، مدرن و در عین حال همراه با زیبایی مخصوص به خودشان هستند.

خرید انگشتر سبک و ظریف از گالری ساعتچی

گاهی اوقات خانم ها چند حلقه انگشتر سبک مینیمال را در یک انگشت خود می اندازند. در موارد دیگر نیز این طرح های ساده و سبک در انگشت های مختلف یک یا دو دست به طور جداگانه پوشیده می شوند. به طور کلی می توان گفت که تقسیم انگشتر و حلقه ها بر دست بایستی متناسب با نوع پوشش و سبک مد مورد علاقه ما به نحوی خلاقانه صورت پذیرد تا زیبایی دست ها را هرچه بیشتر جلوه گر سازد.

داشتن ظاهری مد روز با وجود این انگشترهای ظریف و برازنده، به هیچ وجه کار سختی نمی باشد. شما تنها بایستی یک نکته ساده را به یاد داشته باشید؛ ما برای فعالیت های روزمره مان اکثراً از لباس های غیر رسمی و ساده روزانه استفاده می کنیم. بخش بزرگی از پوشش ما را لباس های ساده کاری به خود اختصاص می دهند. پس چند حلقه یا انگشتر با طراحی مینینمال را به ظاهر معمولی خود اضافه کنید. این انگشترها می توانند با سرعتی باورنکردنی به پوشش اصلی شما حال و هوایی تازه ببخشند و  احساس مدرن بودن شما را به دیگران القا کنند.

انگشتر ظریف

حلقه های باریک و ظریف انگشترهای مینیمال، به علت سادگی و نوع طراحی خود، می توانند برای هر روز یا هر مناسبتی بسیار مناسب باشند.

انگشتر ظریف

البته اگر شما انگشتری با طرح مینیمال با یک سنگ گران قیمت زیبا دارید، بهتر است که آن را تک و بدون هیچ انگشتر دیگری به دست بیاندازید. به علت سبک پردازی بدون اغراق این انگشتر و همچنین تناسبی که با زندگی حرفه ای روزمره دارد، تمامی افراد از دیدنش در هر محیطی لذت می برند. با یک ست مناسب لباس در کنار این انگشتر حتی می توان گفت که افراد عاشق این تکه زیور درخشنده و شیک خواهند شد؛ پس آن را تنها بیندازید که به تنهایی دلربایی کند.

۲- انگشترهای بزرگ و سنگین برای داشتن ظاهری شیک و متمایز

انگشتر گالری ساعتچی

تعداد زیادی از خانم ها عاشق انگشترهای بزرگ هستند. آنها به نحو چشمگیری خاص بودن ظاهر ما را افزایش می دهند. فارغ از اینکه دقیقاً چه لباسی به تن دارید، این انگشتر می تواند با حضورش بر دستان شما در هر زمانی نگاه ها را به سمت شما برگرداند.

انگشتر ساعتچی

از آنجا که این انگشترها به ما اعتماد به نفس فراوانی می دهند، ما از داشتن آنها بر دستان خود لذت می بریم. انگشترهای درشت و بزرگ را حتی می توان جواهری برای احساس آرامش بیشتر در محیط های غریبه و نا آشنا به حساب آورد. با طراحی خاص و سبک پردازی ویژه این انگشترها، شما می توانید پذیرای تمجید و ستایش های فراوانی از ظاهر خود باشید!

انگشتر ساعتچی

این انگشترها در طرح های بسیار متنوع ساده و نگین دار تولید و طراحی می شوند و انواع سلیقه ها را پوشش می دهند.

مشاهده و خرید انگشتر سنگین در طرح های متنوع از گالری ساعتچی

۳- انگشتر با سنگ های قیمتی و صدف

انگشتر نگین دار

اگر شما نمی توانید خود را از لباس های تماماً سیاه یا تیره، به خصوص در فصول سرد سال دور نگه دارید، می توانید پرده ای از رنگ و هیجان را با پوشیدن انگشترهای سنگی به ظاهر خود اضافه کنید. بدین ترتیب ظاهر شما دیگر یکنواخت و شاید کمی رسمی و ملال آور نخواهد بود و آمیزه ای از محبت و صمیمت نیز به پوشش هر روزه تان راه می یابد؛ بدین ترتیب لباس های زندگی روزمره طراوات و شادابی بیشتری می یابند.

انگشتر طلا زنانه با نگین مولتی کالر

البته اضافه کردن رنگ به وسیله نگین سنگی انگشترها الزاماً به معنای انتخاب یک انگشتر پر زرق و برق و رنگارنگ نیست. اتفاقاً به جای این موضوع شما می توانید بر انگشتر خود از نگین سنگ هایی به رنگ آبی تیره، خاکستری و یا حتی مشکی بهره ببرید که می توانند در کنار ایجاد ریتم و تنوع در ظاهرتان، حسی از برازندگی را به ارمغان آورند.

مشاهده و خرید انواع انگشتر با سنگ از گالری ساعتچی

۴ انگشتر طلا با طرح شعر

انگشتر طلا با طرح شعر

انگشتر طلا با طرح شعر، یک جواهر خاص و متفاوت است که همواره جذابیت خود را حفظ می‌کند. در دنیای مد و طراحی جواهرات، ترکیب طلا با شعر، یک ترند جذاب و جدید به حساب می‌آید. این انگشترها با شعر، نه تنها زیبایی جسمانی دارند، بلکه یک عمق احساسی و هنری به آنها اضافه می‌شود.

انگشتر طلا با طرح شعر

در دنیای مد امروز، افراد به دنبال انگشترهایی هستند که نه تنها ظاهر زیبا داشته باشند، بلکه داستانی از عشق، زندگی یا آرامش را با خود بیاورند. انگشتر طلا با طرح شعر، این امکان را به شما می‌دهد که با یک نگاه، داستانی شیرین و شگفت‌آور را احساس کنید.

با توجه به اینکه هر انسان سلیقه‌ها و ترجیحات مختلفی دارد، انگشتر طلا با طرح شعر می‌تواند یک انتخاب ترند و جذاب باشد. این ترکیب، توجه به زیبایی جواهرات و عمق و احساساتی است که درون آنها نهفته است.

مشاهده و خرید انواع انگشتر با طرح شعر از گالری ساعتچی

۵– انگشتر با طراحی انواع برندهای مطرح دنیا

انگشتر برند کارتیه

انگشترها با طراحی‌های مختلف از برندهای معتبر جهان، یک تنوع زیبایی و سبک فراوان را در دنیای جواهرسازی ارائه می‌دهند.  مثلا انگشترهای کارتیه با طراحی‌هایی مینیمال و زیبا شناخته می‌شوند. از جمله طرح‌های معروف کارتیه، انگشتر لاو کارتیه است.

انگشتر طلا زنانه طرح ونکلیف

بولگاری با طراحی‌های لوکس و اقتداری شناخته می‌شود. انگشترهای بولگاری معمولاً از جواهرات گران‌قیمت و سنگ‌های قیمتی با طراحی‌های خاص استفاده شده است.

طراحی‌های کلاسیک و زیبای تیفانی اند کو به خصوص با نگین های تخت شناخته می‌شوند.

انگشتر فرد

انگشترهای هرمس با طراحی‌های ساده شناخته می‌شوند. از جمله طرح‌های محبوب هرمس، انگشترهایی با حروف و نمادهای شناخته شده هرمس است.

برند گوچی با طراحی‌های جسور و غنی از رنگ‌های زنده معروف است. انگشترهای گوچی از الماس، چرم، و اجزاء متنوع دیگر بهره می‌برند.

انگشتر ساعتچی

در گالری ساعتچی انواع انگشتر طلا طرح شوپارد، دیوید یورمن، کارتیه( کارتیر)، هرمس، تیفانی، ونکلیف، لویی ویتون وهمچنین انگشتر طلا طرح قلب فرد، از جمله طرح های بسیار پرطرفدار و جذاب برای افراد می باشند و هر سال کالکشن کاملی از این برند ها، طراحی و به دوست داران آنها و سخت پسندان طلا عرضه می گردد.در لینک زیر می توانید طراحی گالری ساعتچی از پرطرفدارترین مدل های انگشتر برند های مطرح دنیا را مشاهده کنید.

مشاهده و خرید انواع انگشتر طرح برندهای مطرح از گالری ساعتچی

انواع برندهای انگشتر طلا در گالری ساعتچی

۶- انگشترهای با نگین مروارید برای داشتن ظاهری فرهیخته

اگر می خواهید هنگام راه رفتن سرها به سمت شما برگردد، حتماً انگشتری با نگین مرواید را به پوشش روزمره خود اضافه کنید. قریب به اتفاق افراد، عاشق این انگشتر و جلوه آن هستند. انگشتر مروارید سبکی جاودانه را در خود به میراث نگاه داشته است. این سبک نامیرا بسیار زنانه و موقر است؛ به همین علت به دست انداختن انگشتر مروارید حاکی از آگاهی و فرهنگ بالای شما خواهد بود.

انگشتر با مروارید

شما همیشه می توانید انگشترهای مروراید خود را به همراه یک کلاه لبه دار بلند یا لباس های یقه باز به تن کنید تا ترکیب ظاهری بسیار به روز و آراسته ای برای شما باشد.

البته اینکه شما انگشتر مروارید خود را با دیگر انگشترها و دستبند ها هماهنگ کنید، هیچ مشکلی را به وجود نمی آورد. بسیاری از افراد این سبک پوشش و ظاهر را از آنجا که به نظر چندجانبه، صمیمانه و در عین حال مد روز و فریبا می رسد بسیار دوست دارند.

گالری ساعتچی در پایان امیدوار است که این راهنما به منظور خرید انگشتری متناسب با سلیقه ظاهری شما مفید واقع گردد. زیبایی روزافزون شما آرزوی قلبی ماست.

 

عنوان
خاص ترین انگشتر های مد روز
مقاله
خاص ترین انگشتر های مد روز
خلاصه
انگشترها با طراحی‌های مختلف از برندهای معتبر جهان، یک تنوع زیبایی و سبک فراوان را در دنیای جواهرسازی ارائه می‌دهند.  مثلا انگشترهای کارتیه با طراحی‌هایی مینیمال و زیبا شناخته می‌شوند. از جمله طرح‌های معروف کارتیه، انگشتر لاو کارتیه است.
نویسنده