توجه به جزئیات در استایل و تیپ همیشه باعث درخشان‌تر شدن شما خواهد شد که این دقت و ظرافت در خوش تیپی خانم‌ها بیش‌تر از آقایان خودش را نشان می‌دهد. همه ما می‌دانیم که برای داشتن ظاهری شیک و در عین حال جذاب، بعد از لباس مناسب باید به اکسسوری پرداخت. شاید اغلب خانم‌ها وقتی در مورد اکسسوری و خصوصا طلا و جواهر صحبت می‌کنیم، در لحظه اول به یاد گوشواره یا گردنبند میفتند، اما در نظر داشته باشید که جذابیت و درخشندگی در دستان شماست و بیش از هر چیز دیگری به چشم مخاطب خواهد آمد. شما با دستان خود می‌توانید زیبایی و ظرافت خود و اکسسوری خود را به راحتی نشان دهید.

انگشتر طلا زنانه طرح ونکلیف
انگشتر طلا زنانه طرح ونکلیف

ساعت، انگشتر، دستبند و دیگر زیورآلات دست نقش مهمی را در شکل دادن به استایل شما بازی می‌کنند. موضوع اصلی ما در این مقاله بیش‌تر آشنا شدن با انگشترهای جذابی است که می‌تواند به دست شما نقشی تازه بزند و استایل و ظاهر شما را متفاوت‌تر از همیشه نشان دهد.

اکثر ما انگشترهایی به دست داریم که بار عاطفی و معنوی برایمان دارد، مثل حلقه نامزدی یا ازدواج یا انگشترهای هدیه و یادگاری. این انگشترهای خاص و به یاد ماندنی را که کنار بگذارید، باید در نظر داشته باشید برای خرید انگشتر جدید حتما به ترند هر سال توجه داشته باشید تا بتوانید هر چه بیش‌تر به استایل خاصی که مد نظرتان است، نزدیک شوید.

در دنیای جواهرات و طلای سال ۲۰۱۹ و در هفته جواهرات در شهر لندن نمایشگاه بزرگی برپا شد که دو نوع انگشتر به عنوان انگشترهای محبوب سال و چهار نوع انگشتر به عنوان ترند ۲۰۱۹ معرفی شدند. در این نمایشگاه طراحان و بزرگان این حوزه از طرح‌ها و مدل‌های جدید خود رونمایی کردند که تقریبا تمام طرح‌ها با استقبال مواجه شد.

انگشتر چاک‌دار و انگشترهای مدل کوکتل به عنوان دو انگشتر محبوب سال مطرح شدند که هنوز هم با گذشت سال‌ها از طراحی این مدل‌ها طرفداران بسیاری دارند و همچنان در اکثر مهمانی‌ها و محفل‌ها از آن‌ها استفاده می‌شود.

انگشتر‌های چاک‌دار نه تنها جلوه خاص و ویژه‌ای به انگشتان شما می‌دهد بلکه با داشتن قابلیت تغییر سایز این امکان را به شما می‌دهد که به راحتی و در هر شرایطی آن‌ها را به دست داشته باشید. شاید به خاطر برخی اتفاقات وزن شما تغییر کند و کم و زیاد شود، اما با داشتن انگشتر چاک‌دار خیال‌تان راحت است که همیشه یک انگشتر مناسب دستان‌تان دارید.

خرید انگشتر

مدل دیگر محبوب سال ۲۰۱۹ انگشترهای کوکتل هستند که انگشترهایی هستند بزرگ‌تر از معمول با یک قطعه جواهر که قطعا توجه همه را به خاطر استایل خاصش جلب خواهد کرد. البته در نظر داشته باشید این انگشترها را در انگشتی به جز انگشت حلقه استفاده کنید. انگشترهای کوکتل با نگین‌های بزرگ در وسط و نگین‌های ریز در اطراف شما را در مهمانی‌های خاص و ویژه، شما را درخشان‌تر از همیشه نشان خواهد داد.

انگشتر طلا

انواع مدل انگشتری که در نمایشگاه جواهرات ۲۰۱۹ لندن به عنوان ترند سال معرفی شدند نیز انگشترهایی بودند که بسیار مورد توجه قرار گرفتند.

انگشترهای تک مروارید یکی از ترندهای امسال است که در عین ظرافت، با داشتن فقط یک مروارید بر روی یک رکاب ساده، شما را مانند همان مروارید تک خواهد کرد. البته به طور کلی انگشترهای مروارید و زیورآلات مروارید دار امسال بسیار با استقبال مواجه شده‌اند و می‌توانید حتی انگشتری با رکاب کار شده یا مدلی با چند مروارید یا حتی انگشتر تک مروارید در کنار دیگر نگین‌ها را انتخاب کنید و همچنان در مسیر مد امسال جواهرات و طلا باشید.

انگشتر

دیگر ترند سال ۲۰۱۹ در بازار پر زرق و برق طلا و جواهرات، که خود نیمی از این درخشندگی را برعهده دارد، انگشترهایی با الماس و سنگ‌های قیمتی و رنگارنگ است. این نوع انگشترها با سنگ‌ها و الماس‌های باوقار و خاص همیشه به روز خواهند ماند و مطمئن باشید قابل استفاده هستند. اگر در سنگ‌های رنگارنگ شک دارید، یک انگشتر با سنگ و نگین انتخاب کنید که هم به ترند سال نزدیک باشید و هم ‌های رنگارنگ شک دارید، یک انگشتر با سنگ و نگین انتخاب کنید که هم به ترند سال نزدیک باشید و هم همیشه بتوانید با خیالی آسوده از این انگشتر زیبا استفاده کنید. یک انگشتر سنگ با رنگی ویژه و رکابی متفاوت هم به دست شما به اندازه لازم و کافی زیبایی خواهد بخشید.

انگشتر سبک

انتخاب بعدی اثرگذاران حوزه طلا و جواهر در نمایشگاه سال ۲۰۱۹، انگشترهایی با اشکال هندسی است. این نوع جواهرات اخیرا در میان افراد مشهور و به اصطلاح سلبریتی هم بسیار پرطرفدار شده است. در این مدل انگشترها که با الهام از معماری مدرن شکل گرفته‌اند طراحی خطی بسیار به چشم می‌خورد و در بین طراحان ایتالیایی بسیار محبوب است.

انگشتر طلا کادو

آخرین ترند سال ۲۰۱۹ و منتخب نمایشگاه لندن طرح‌های بهم ریخته و بی ضلع بوده است. این نوع انگشترها که در ابتدا خیلی با استقبال مواجه نشدند، حالا با ترکیب‌هایی جذاب کم‌کم جای خود را در میان مخاطبان این بازار باز کرده است. تلفیق این طرح با رنگ‌های جذاب هم به زیبایی این مدل انگشتر کمک کرده و هم آن‌ها را عجیب‌تر نشان می‌دهد. در ایران این طرح‌ها با هنر قدیمی و فرهنگ کهن سرزمین‌مان نیز در هم آمیخته و مدل‌های بسیار زیبایی را پدید آورده است.