برای فرار از روزمرگی و یکنواختی استایل، استفاده از زیورآلات روزمره ایده‌ای بسیار کاربردی خواهد بود. استفاده از زیورآلات متناسب با سبک مورد نظر شخص، تاثیر مستقیمی بر ظاهر افراد خواهد داشت و استایل آنها را دیدنی‌تر و جذاب‌تر خواهد کرد.

اما بسیاری از افراد در انتخاب زیور‌آلات روزمره دچار سردرگمی می‌شوند. لازم است که بدانید در مورد انتخاب زیورآلات مناسب، معیارهای خاصی وجود دارد که عمل به این معیارها بسیار حائز اهمیت است. با ما همراه باشید تا برخی از زیباترین و خیره‌کننده‌ترین زیورآلات روزمره و انواع آنها را مورد بررسی قرار دهیم.

خرید طلا اینترنتی

گردنبند ظریف

مهم‌ترین نکته در مورد انتخاب گردنبند طلای روزمره، تناسب آن با لباس شما نیست، بلکه انتخاب گردنبندی است که به راحتی آن را بیندازید یا در صورت تمایل آن را باز کنید. اما با یافتن گردنبندی ظریف با یک پلاک کوچک منحصر به فرد یا یک نگین زیبا در مرکز زنجیر، دیگر نیاز به نگرانی در مورد انداختن یا درآوردن آن نیست و میتوانید همواره آن را با هر لباسی داشته باشید.

هر‌چه گردنبند انتخابی ظریف‌تر و کوتاه‌تر باشد، به ایجاد استایلی کلاسیک و زیبا بیشتر کمک خواهد کرد. بنابراین سبک گردنبندی که به عنوان زیورآلات روزمره انتخاب می‌کنید، باید به گونه‌ای باشد که به اصطلاح به چشم نیاید.

انتخاب و استفاده از طرح‌های مینیمالیستی در دنیای جواهرات بسیار پرطرفدار است و سرمایه‌گذاری روی این سبک از طرح‌ها ایده آل به نظر می‌رسد. بنابراین با انتخاب گردنبند ظریف، زیبا و ساده در عین حال شیک استایل روزمره خود را زیباتر از همیشه جلوه دهید.

گوشواره‌های میخی ساده

گوشواره میخی

اگر بیش از یک سوراخ در گوش خود دارید، استفاده از گوشواره‌های میخی گزینه‌ای بی‌نظیر خواهد بود. این نوع گوشواره‌ها به راحتی در گوش محکم می‌شوند و در صورتی که قصد انجام فعالیت‌های مختلفی مانند فعالیت‌های ورزشی را داشته باشید، استفاده از چنین گوشواره‌هایی ایده‌آل خواهد بود.

استفاده از گوشواره‌های میخی در محل کار نیز جلوه‌ای زیبا خواهد داشت و به طور کلی به استایل شما روح می‌بخشد. گوشواره‌های میخی که در طراحی آنها تنها یک نگین بزرگ وجود دارد، با درخشش خیره‌کننده، به راحتی با انواع استایل‌ها ست می‌شوند و استفاده از آنها ظاهری شیک برای شما رقم خواهد زد.

دستبندهای با رنگ‌های جذاب

به جای اینکه پول خود را تنها به خرید یک قطعه طلا اختصاص دهید و آن را هر روز بپوشید، بهتر است که برای داشتن استایلی جذاب و زیبا دستبندهای بافت یا چرم یا دستبندهایی از جنس دیگر را انتخاب کنید که طرح و رنگی جذاب داشته باشند.

عمل به این اصل به شما کمک می‌کند که به استایل خود رنگ و لعاب ببخشید و از حالت یکنواختی و روزمرگی خارج شوید. دستبندهای مختلفی طراحی شده‌اند که در ساخت آنها علاوه بر طلای زرد از بافت، چرم و سنگ های رنگارنگ نیز استفاده شده است.

انتخاب این نوع زیورآلات نیز به ایجاد تنوع در استایل شما کمک خواهد کرد.

انگشتر یاقوت

انگشتر یاقوت

چنانچه استفاده از حلقه ازدواج هنوز جایی در زندگی شما ندارد، این امر بدین معنا نیست که شما نباید از انگشتر استفاده کنید. استفاده از انگشتری دارای یاقوت کبود که ظاهری مسحور‌کننده دارد، ایده‌ای بسیار خوب برای رهایی از یکنواختی استایل خواهد بود.

البته استفاده از انگشترهایی که از سنگ‌های قیمتی یا نیمه قیمتی دیگر در ساخت آنها استفاده شده‌است نیز سبب ایجاد درخشش خیره‌کننده روی دست شما خواهد شد. بنابراین قدرت و جذابیت این سنگ‌ها را دست کم نگیرید و با استفاده از زیور آلات رنگی استایلی منحصر به فرد داشته‌باشید.

گوشواره‌های ساده طرح هوگی

چنانچه قصد دارید گوشواره‌های میخی خود را تغییر دهید و استایلی غیررسمی‌تر داشته‌باشید، استفاده از گوشواره‌های طرح هوگی انتخابی بسیار مناسب خواهند بود. گوشواره‌های هوگی به گونه‌ای دایره‌ای و کوچک طراحی شده‌اند که استفاده از آنها آزار‌دهنده نخواهد بود.

این گوشواره‌ها ساده و در عین حال شیک هستند و علاوه بر اینکه می‌توان از آنها تحت عنوان زیورآلات روزمره استفاده کرد، این امکان وجود دارد که این گوشواره‌های زیبا را در مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه نیز به کار برد.

همچنین گوشواره‌های طرح هوگی هم برای دختران و هم برای بزرگسالان انتخابی مناسب است و به راحتی با هر استایلی ست می‌شود.

انگشتر طلای ساده

استفاده از انگشتر طلای ساده برای هر استیلی مناسب خواهد بود و با خرید طلا امکان ست‌کردن آن با انواع سبک‌های مختلف وجود دارد. در صورتی که تمایل دارید که استایلی کلاسیک داشته باشید، استفاده از یک یا دو عدد از این انگشتر‌های ساده کافی خواهد بود.

اما در صورتی که تمایل دارید استایل کژوال و غیر رسمی‌تر داشته باشید، استفاده از چندین نمونه از انگشترهای ساده ایده‌ای عالی خواهد بود و استایل شما را هیجان‌انگیزتر خواهد کرد. انتخاب زیورآلاتی از این نوع در حال حاضر بسیار ترند است و با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است.

دستبندهای چند لایه

 

دستبندهای ظریف بهترین اکسسوری برای جلوه‌دادن به مچ دست هستند. استفاده از چنین دستبندهایی در کنار ساعت یا به تنهایی ایده‌ای فوق‌العاده برای رهایی از روزمرگی استایل خواهد بود. تنوع بسیار گسترده این نوع از دستبندها به افراد امکان می‌دهد که دستبندی متناسب با استیل خود انتخاب کنند.

در هنگام انتخاب دستبند طلا، نوعی را انتخاب کنید که از دیدن آن سیر نمی‌شوید و در طولانی مدت برای شما یکنواخت نخواهد شد.

در نهایت براساس آنچه بیان شد، انتخاب زیور آلات روزمره سبب ایجاد تنوع در استایل می‌شود و جلوه استایل شما را به طور چشمگیری بهبود می‌بخشند. گردنبند طلا، دستبند طلا و انتخاب انگشترهای ساده، یکنواختی را از ظاهر شما دور می‌کند.

انتخاب زیورآلات به دقت زیادی نیاز دارد و در صورتی که این نوع اکسسوری‌ها به درستی انتخاب شوند، علاوه بر اینکه بر ظاهر افراد با تغییرات خوبی همراه خواهد شد، در روحیه و احساس خوب نسبت خودشان نیز تاثیرگذار است.