saatchico.com : بر اساس مروری که بر کارها و مجموعه های ده ها طراح برتر زیورآلات داشتیم، لیستی کامل از بی نظیرترین و خارق العاده ترین زیورآلات این فصل را برای شما جمع آوری کردیم. آنها ترندهای پاییز ۲۰۱۸ هستند و به راحتی خود را در هر جایی نشان می دهند. امروز می توانیم بگوئیم که ظهور این همه ظرافت و زیبایی به یکباره واقعا شوکه کننده است.

البته ما هم می دانیم که گاهی اوقات صحبت از زیورالات ترند کمی عجیب است؛ چرا که آنها واقعاً دور از دسترس به نظر می رسند. اما جالب است که از آنچه در بازار زیورالات می گذرد اطلاع کافی داشته باشیم. این اطلاعات شما را نهایتاً در جریان وجود زیورهایی که از قیمت مناسب تری برخوردارند و قابل تهیه نیز هستند می گذارد ولی توجه داشته باشید که صرف قدم زدن در دنیای این هدیه شب های بلند سال (دنیای زیورآلات برتر) همیشه لذت خاص خود را دارد. بله! در بعضی اوقات می توان از دیدن زیبایی لذت برد؛ به جای آنکه بخواهیم حتماً مالکیت آن را نیز در اختیار داشته باشیم – قابل توجه آقایان!

آنچه در کلیت مجموعه های امسال کاملاً قابل مشاهده و ردیابی است و به نوعی تم این فصل محسوب می شود، بازگشت سنگ هایی است که برای دیر زمانی گم شده بودند! سنگ یشم، مروراید کلاسیک و بسیاری سنگ های دیگر (که در نمونه های پیش رو آنها را خواهید یافت) از این دست هستند.

امیدواریم که با این توصیفات دیگر شما نیز به اندازه ما مشتاق دیدن این مجموعه های جدید شده باشید. بیش از این منتظرتان نمی گذاریم و شما را با شش مدل از زیورآلاتی که ما نیز عاشق شان هستیم تنها می گذاریم. زمان خوشی را داشته باشید!

 

مروارید

امسال مرواریدها دست به یک بازگشت بزرگ و واقعی زده اند و دوباره خود را به ترند اول سال بدل کرده اند. به عکس های زیر نگاه کنید. اگر چند فصل قبل بود به نظر قدیمی و کلاسیک می آمدند. اما اینها مرورایدهای به ارث رسیده خانمی سالمند نیستند! بلکه زیورآلات برتر مروارید نشانی هستند که دوباره حسابی روی بورس افتاده اند. امسال پائیز باید گفت: مروارید، مروارید و باز هم مروارید!

 

 

سنگ های رنگی

شما اگر یک حلقه ازدواج، یک گوشواره و یا حتی یک دستبند تنیسی رنگی داشته باشید، در این پائیز از نقش مهمی که سنگ های رنگی در تزئین زیور شما ایفا می کنند خوشحال خواهید شد؛ بطوریکه به این نتیجه می رسید که زندگی شما بدون آنها به کلی لنگ است! طراحان، گوهرها و سنگ های قیمتی را به گونه ای به کار برده اند که رنگ های خارق العاده شان بیش از هر زمان دیگری به چشم می آید.

 

زنجیرها

تکه زیورآلات چند لایه ای برای ما از آنجا که مدت ها آنها را دیده ایم و به آنها عادت کرده ایم، به نظر دل پذیر می آیند. اکثر ما شاید حتی چندتایی از آنها که از مادربرزگ مان به ما ارث رسیده است را هنوز داشته باشیم. کسی این موضوع را به برخی طراحان مطرح یادآوری کرده است تا در پائیز امسال شاهد یک تغییر بزرگ در بازار زیورآلات باشیم: آنها به دنبال مدل های ضخیم و به قولی عضلانی تر! زنجیرها رفته اند که حتی از آنچه به آن عادت داشته ایم نیز افراطی تر هستند!

گردنبند دولایه با آویزهای LV
گردنبند دولایه با آویزهای LV

 

زیورآلات فانتزی

زیورآلات فانتزی همواره از پر طرفدارهای دنیای مد بوده اند. پوشیدن آنها آسان است، برای تمامی سنین مناسب هستند و البته داشتن چندتایی از آنها لذت خاص خود را دارد. با مدل هایی که در پائیز امسال، آماده شده اند، دیگر به هیچ شکلی نمی توان این مجموعه جذاب را نادیده گرفت! در واقع زیورآلات فانتزی نفَس جوانی را در کالبد زیورآلات برتر کلاسیک تر (از دستبند گرفته تا انواع انگشتر) دمیده اند.

 

 

 

سنگ یشم

هیچ راهی برای انکار شوک ناشی از شنیدن خبر بازگشت رسمی سنگ های یشم وجود ندارد! اما پائیز امسال آنها در مدل های کاملاً تازه نفسی به نمایش در آمده اند. قطعاً این سنگ یکی از آن چیزهایی است که هر کسی از اضافه کردن آن به مجموعه زیورآلات خود بسیار هیجان زده خواهد شد.

زیورآلات قابل تبدیل

تولید زیورآلات قابل تبدیل (یا چند عملکردی) موضوع جذابی است که بسیاری از طراحان در این فصل آن را تعقیب و بر آن پافشاری کرده اند. شاید یکی از دلایل اساسی این اتفاق خجسته، همین اصل باشد که وقتی نوبت به زیورآلات طلا می رسد، مردم بیشتر به فکر دخل و خرج و حساب جیب شان می افتند! حالا می توانید به گردنبندی فکر کنید که گوشواره های از جا در آمدنی دارد؛ یا انگشترهایی که می توان به دو منظور متفاوت آنها را پوشید و دیگر مدل هایی که با عملکردهای شان در همین راستا به ما در صرفه جویی هزینه و مخارج کمک شایانی می رسانند.

 

خرید اینترنتی را فراموش نکنید. اگر بعد از مرور این محصولات جذاب به فکر تهیه محصولی برای خود یا نزدیکان تان افتاده اید، همین الان به سایت اینترنتی ما به نشانی saatchico.com سری بزنید و هدیه خود را در پائیز امسال تدارک ببینید.