هدیه گرفتن می‌تواند یکی از ‌بهترین لحظه‌های روز هر کدام از ما باشد اما هدیه خریدن هم جذابیت‌های خودش را دارد. فرایند فکر کردن، انتخاب و خریدن یک هدیه می‌تواند به طرف مقابل نشان بدهد که چقدر برای او اهمیت قائل هستیم و چقدر وقت صرف آماده شدن این هدیه کرده‌ایم. در این مطلب با هم شش نکته را مرور می‌کنیم که می‌توانید با خواندنشان حسابی در مورد هدیه خریدن برای خانم‌ها حرفه‌ای شوید! عطرهای مختلف، لباس‌های مختلف یا یک جفت کفش، سری کتا‌ب‌های داستانی مورد علاقه یا حتی آخرین ترندهای زیورآلات، انتخاب با شماست!

 

زیورآلات یا طلا و جواهر، کلاسیک اما بسیار دوست‌داشتنی

این یک رسم قدیمی ولی جالب و جذاب بین مردان است که برای خانم‌ها طلا هدیه می‌گیرند، برای تولد یا سالگرد ازدواج یا حتی یک موفقیت کاری. طلا و جواهر ارزشمند هستند و علاوه بر این می‌توانند همیشه همراه آن فرد باشند. یک گوشواره زیبا و ظریف هدیه تولد، سال‌ها روی گوش یک خانم می‌ماند و هر بار او را به یاد خاطره خوب تولدش می‌اندازد. یک گردنبند ظریف می‌تواند با بقیه گردنبندها همراه شود و روی گردن او بدرخشند. در خرید زیورآلات و طلا اما باید سلیقه فردی را در نظر بگیرید. بعضی از خانم‌ها طلاهای ظریف و نازک را دوست دارند و بعضی از آن‌ها ترجیح می‌دهند از قطعات بزرگ و چشمگیر استفاده کنند. در فروشگاه اینترنتی طلا ساعتچی شما  می‌توانید از بین صدها دستبند طلا، گردنبند و انگشتر، هدیه منحصر به فرد خودتان را انتخاب کنید.

 

همه شبیه به هم نیستند!

بسیاری از افراد وقتی از «زن‌ها» حرف می‌زنند آن‌ها را به عنوان جامعه‌ای بزرگ و واحد با علایق و سلیقه‌های کاملا یکسان در نظر می‌گیرند. بگذارید همین اول این موضوع را روشن کنیم که این طرز تفکر بزرگ‌ترین اشتباهی است که می‌توانید در هدیه خریدن برای خانم‌ها (و به طور کلی در  مورد خانم‌ها) داشته باشید. همه زنان شبیه به هم نیستند. با این که تعداد زیادی از آن‌ها زیورآلات یا هدیه‌های تزئینی‌ را دوست دارند، تعداد بسیار بسیار (و تاکید می‌کنیم بسیار!) زیادی هم هستند که علایق متفاوتی دارند. کسی که می‌خواهید برایش هدیه بخرید را دقیقا بشناسید. مثلا شاید مادر شما دوست داشته باشد به جای یک آبمیوه‌گیری یا یک دستبند طلا، بلیط کنسرت خواننده مورد علاقه‌اش را هدیه بگیرد یا همسرتان ترجیح بدهد به یک شام دونفره ویژه در یک رستوران معروف بروید. حتی اگر خانمی که می‌خواهید برایش هدیه بخرید را دقیقا نمی‌شناسید، کمی در شبکه‌های اجتماعی پیگیرش شوید، احتمالا یکی دو مورد از علاقه‌های او را کشف خواهید کرد. حالا نیمی از راه را رفته‌اید!

 

به مناسبت دقت کنید.

تولدها معمولا مناسبت‌هایی ویژه هستند که همه بهترین تلاششان را برای خرید کادو می‌کنند. اما یک کادو تولد خوب لزوما یک کادو تولد گران‌قیمت نیست. در روز تولد هیچ چیز یک فرد را بیشتر از این که ببیند عزیزانش به فکرش بوده‌اند و دقیقا می‌دانستند چه چیزی را می‌پسندد خوشحال نمی‌کند. اگر مدت‌ها پیش درمورد خرید یک دستبند خاص با طرحی ویژه حرف زده‌اید، آن را بخرید. اگر از یک سفر کوچک دونفره صحبت کرده‌اید، چمدان‌ها را ببینید و او را سورپرایز کنید. بیش از پول خرج کردن، فکر خرج کنید. این طوری همه چیز بهتر پیش می‌رود! همچنین سالگردهای ازدواج می‌توانند بهانه‌های خوبی برای دادن یک هدیه کوچک اما ارزشمند باشند. و این را هم فراموش نکنید که گاهی بهترین هدیه‌ها، هدیه‌های بی‌مناسبت هستند!

انگشتر طلا زنانه با نگین مولتی کالر
انگشتر طلا زنانه با نگین مولتی کالر

طرح‌های کلاسیک، هدیه‌هایی مطمئن

اگر قصد خرید طلا و زیورآلات را برای یک خانم دارید و نمی‌دانید دقیقا چه طرحی را باید انتخاب کنید، بد نیست بدانید که ماندگار شدن کلاسیک‌ها دلیل دارد. آن‌ها امتحان خودشان را پس داده‌اند و از فراز و نشیب مدهای گوناگون گذشته‌اند و هنوز پرطرفدارند. یک زنجیر ساده با نگین تک، دستبندی تک ردیف یا یک حلقه نازک با سنگ رنگی همه می‌توانند هدیه‌های خوبی باشند و علاوه بر این در بسیاری از مناسبت‌ها و روزهای مختلف استفاده شوند. هم زیبا، هم کاربردی!

برنامه‌ریزی، برنامه‌ریزی، برنامه‌ریزی

پیشاپیش برای خرید هدیه.تان برنامه‌ریزی کنید. مغازه‌ها خیلی از اوقات در مناسبت‌ها، ظرفیت فروششان را تکمیل می‌کنند و ممکن است نتوانید چیزی که مدت‌ها برایش برنامه‌ریزی کرده‌اید را بخرید. علاوه بر این، چه کسی دوست دارد در شلوغی روزهای قبل از عید خرید کند؟ یا یک روز قبل از ولنتاین در صف جواهرفروشی بایستد؟ همچنین می‌توانید آنلاین خرید کنید. زیورآلات و انواع طلا و جواهر را می‌توانید در وب سایت ساعتچی ببینید و در چند دقیقه خرید کرده و بعد درب منزل با فاکتور رسمی و ارسال رایگان، تحویل بگیرید.

یک پیشنهاد عالی برای خرید زیورآلات

تمام این نکات برای این بود که بیشترین تسلط را وقت خریدن زیورآلات یا جواهرات برای خانم‌ها داشته باشید. اما چه راهی هست که شما را مطمئن می‌کند هدیه‌ای خواهید خرید که صد در صد مطابق سلیقه او است؟ خب مشخص است، خودش را به خرید ببرید!

کادو طلا

از خرید هدیه یک روز هیجان‌انگیز بسازید. می‌توانید باهم شام بخورید و بعد به طلافروشی بروید و از او بخواهید خوب بگردد و دستبند یا گوشواره  یا گردنبند مورد علاقه‌اش را انتخاب کند. این کار روز او را می‌سازد و حتی بیشتر از قطعه طلا برایش ارزشمند خواهد بود. یک خرید دونفره و صد در صد مطمئنن!