قطعا خرید اینترنتی طلا امروز دیگر مثل سالهای قبل واژه ای نا آشنا با گوش شما نیست، اگر به شما بگویند خرید اینترنتی حتما اولین چیزی که به ذهن شما خواهد رسید خرید از منزل و پشت صفحه رایانه‌ یا موبایل و صبر کردن تا وصول نتیجه است، اما این خرید دیگر چه مزایایی برای شما خواهد داشت؟ اگر خرید محصولی گرانبها و با ارزش مانند طلا باشد چطور؟

تجربه سنتی خرید زیورآلات همیشه برابر بوده با ویترین های شلوغ سردرگم کننده، که معمولا باید با جمعی همراه با سلیقه های متفاوت انجام شود، به همه اینها سلیقه فروشنده ها و حجوم اطلاعات متفاوت را هم اضافه کنید! تصورش هم آدم را میترساند، انتظار پیدا کردن محصول مورد نظر شما، اندازه زدن آن، سردرگمی در مشخصات و یا صبر کردن برای انجام سفارش! اما اگر ما به شما بگوییم در خرید اینترنتی این اتفاقات نه تنها نمی افتد بلکه تجربه ای دوچندان لذت بخش تر از آن خواهید داشت چه؟

فروشگاه اینترنتی ساعتچی

در فروشگاه اینترنتی ساعتچی تمامی محصولات در گروه های مختلف دسته بندی شده و دارای زیر مجموعه هایی است که در پیدا کردن راحت‌تر کالای مورد نظرتان نقش بسزایی دارد، دیگر نیازی نیست برای خرید دستبند طلا رویایی تان مغازه ها را بالا و پایین کنید و در ویترینهای شلوغ به دنبال کالای مورد نظرتان باشید، ما در اینجا همه چیز را برای شما راحت‌ تر کرده‌ ایم.

دستبند طلا

گروه های خرید فروشگاه به زیورآلات مردانه و زنانه و کودک تقسیم شده، و شما میتوانید هرآنچه که نیاز دارید را از ست های زیورآلات و جواهرات، تا پابند و انگشتر طلا و آویز ساعت به طور دسته بندی شده بیابید و به  دنبال محصولی باشید که برای شما طراحی شده، همچنین هر دسته بندی به طور مجزا گروه بندی شده و با ترتیب دلخواهتان از وزن و نوع و محدوده قیمت قابل چینش است.

دغدغه هر خریداری در زمینه طلا و جواهر مشخصات دقیق و شناسنامه آن محصول است , صفحه هر کالا در واقع همان شناسنامه کالا است، همچنین تمامی کالاها دارای ضمانت اصالت میباشند، و فروشگاه ساعتچی هرگونه نگرانی شما را در این باره پاسخگو خواهد بود و شما در هنگام دریافت هر محصولی فاکتور آنرا با تمام مشخصات و ضمانت فروشگاه دریافت خواهید کرد.

همچنین وجود نماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران تحت نظر وزارت صنعت، معدن وتجارت، و اعتبار دو ستاره آن گواه رضایت مشتریان و خدمات مطلوب ما میباشد. اصالت کالا، کیفیت و تحویل بموقع محموله و خدمات پس از فروش همگی از ویژگی هایی است که ما به آن مفتخریم و رضایت مشتریان ما ضمانتی بر صحت و سقم این موضوع می‌باشد.

گالری طلا ساعتچی با بهره گیری از خدمات نوین اینترنتی و سیستمهای بروز فروش، سفارشات شما را درهمان روز پردازش کرده و برای مشتریان تهران درصورت موجود بودن سفارش درانبار، ضمانت تحویل رایگان حداکثر یک روزه را می‌دهد، همچنین برای سایر شهرستانها‌ ضمانت ارسال محموله پستی و تحویل آن تا حداکثر ۴۸ ساعت بعد از خرید از خدمات این فروشگاه است و لازم به ذکر است که کلیه سفارشات فروشگاه در بسته بندی های شیک و مجلل در خور شان و منزلت خریداران ما به پاس حسن انتخاب شان خواهد بود.

اگر نگرانی از سایز سفارش خود دارید، به شما این نوید را میدهیم که علاوه بر سایزبندی هر محصول که به دقت قبلا به طور استاندارد اندازه گیری و در صفحه مرتبط با محصول لحاظ شده است، راهنمای جامعی نیز در سایت قرار داده شده تا برای هرنوع از زیورآلات انتخابی، شما را راهنمایی کنند، علاوه بر این،پشتیبانی فروشگاه همیشه آماده پاسخگویی به سوالات شما میباشد.

 

همچنین ضمانت بازگشت محصولات فروشگاه ساعتچی نوید خریدی بدون دغدغه را به مشتریان عزیزمان میدهد، شما میتوانید تا سه روز پس از تحویل کالا با تماس با پشتیبانی فروشگاه آنرا استرداد داده و تا هفت روز پس تحویل کالا در صورت وجود هرگونه ایراد فیزیکی یا فنی بدون سوال کالای خود را مرجوع کنید و کل مبلغ خرید را از ما دریافت کنید.

دستبند طلا
دستبند طلا

درصورتی که کالای شما جزو مواردی باشد که نیازبه پردازش و ساخت بخشی از آنها یا کل آنها باشد، میتوانید با پرداخت ۱۲درصد از کل مبلغ سفارش کالا را سفارش داده، و فروشگاه تضمین میکند شما را در جریان تمام مراحل ساخت و پردازش تا تحویل کالا قرار دهد، و مبلغ نهایی را با ضمانت حداکثر اختلاف ۱۰% برای شما محیا سازد.

مضاف بر تمام موارد گفته شده شما میتوانید برای آگاهی بیشتر با محصولات ما از مجله اینترنتی ساعتچی بازدید کنید، در این مجله متخصصان ما در زمینه های مد، طراحی، و راهنمای انتخاب صحیح درکنار شما خواهند بود تا آگاهی شمارا در رابطه با انتخاب زیورآلات و جواهرات بالا برده و در مطالبی برای انتخاب هدیه برای عزیزانتان در این مجله نوشته شده تا بهترین و شایسته ترین انتخاب را داشته باشید.

گروه صنعتی ساعتچی پیشاپیش قدردان حسن توجه و انتخاب شماست و همواره تلاش دارد در جهت رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود قدم بردارد.