گردنبندها و آویزها، تکه های  پیچیده از طلا و جواهراتی هستند که در طرح ها و سبک های مختلف وجود دارند و مناسب موقعیت های مختلفی هستند. اما تفاوت گردنبند و آویز چیست؟

تفاوت بین گردنبند و آویز

حساسیت طلا
گردنبند طلا و آویز طلا

گردنبند طلا، جواهری است که دور گردن شما می‌پیچد، اما آویز طلا یک قطعه جواهر کوچک است (مانند الماس قلبی شکل در حصار طلای سفید) که می‌توان آن را به یک زنجیر گردنبند، دستبند، پابند و یا ساعت، متصل کرد. شما می توانید با آویزان کردن آن به زنجیر، آویز را در هر قسمتی از بدن خود ببندید، در حالی که گردنبند فقط روی گردن شما بسته می شود.

انواع مختلف گردنبند

گردنبندها در سبک های مختلفی تولید می شوند و این توانایی را دارند که هر صورتی را زیباتر کنند. گردنبند، جواهری خیره کننده است که می تواند توجه حضار را به ظاهر شما جلب کند. با سبک‌ها و انتخاب‌های زیادی که در اختیار دارید، یک گردنبند با آویز الماس یا سنگ قیمتی، بهترین هدیه تولد است. در اینجا به معرفی  و بررسی چند مدل گردنبند می پردازیم.

چوکر

گردنبند چوکر چرم و طلا با نگین
گردنبند چوکر چرم و طلا با نگین

گردنبند طلا چوکر یک سبک محبوب از گردنبند است که برای قرار گرفتن بالای استخوان سینه طراحی شده است و اگر سایز مناسب آن سفارش داده نشود، می تواند احساس خفگی در اطراف گردن ایجاد کند. چوکر الماس یا سنگ های قیمتی،زیبایی شانه ها و گردن شما را افزایش می دهد و در عین حال، حس خاص زیبایی را یرای شما به ارمغان می آورد.

گردنبند آبشاری

گردنبند آبشاری، یک سبک گردنبند پر زرق و برق است و دارای چندین رشته الماس و سنگ های قیمتی است. یک گردنبند از سنگ های قیمتی آبشاری، زیبایی لباس را چند برابر می کند.آنها با لباس های بدون بند و لباس هایی با یقه بلند، باورنکردنی به نظر می رسند.

گردنبند تک رشته

گردنبند تک رشته

گردنبند تک رشته ای، یکی از رایج ترین مدل های گردنبند است و از محبوب ترین های آن،  تک رشته ای از الماس یا مروارید می باشد. گردنبندهای تک رشته ای طول های مختلفی دارند. انتخاب با شماست! گردنبند تک رشته ای از ظرافت و زیبایی  فوق العاده ای برخوردار هستند.

گردنبند قد پرنسس

گردنبند قد پرنسس

اگر دنبال گردنبندی نه چندان بلند یا کوتاه هستید، گردنبند قد پرنسس بهترین انتخاب است. این مدل گردنبند زیبا که درست زیر استخوان گردن آویزان شده است، یقه شما را صاف و ظاهر روزمره شما را متحول می کند.

گردنبند اپرا بلند یا گردنبند رولباسی

گردنبند اپرا بلند یا گردنبند رولباسی

همانطور که از نام گردنبند رولباسی طلا پیداست، گردنبند سنگ های قیمتی اپرا، یک قطعه از جواهرات چشمگیر است که نگاه ها را می طلبد. این گردنبند بسیار بلند است و روی لباس یا بلوز آویزان می شود. این مدل گردنبند مطمئناً سرها را به سمت شما برمی گرداند!

گردنبند الماس تک

گردنبند الماس تک

برای کسانی که دنبال سبک پیچیده تری از گردنبند هستند، گردنبند الماس تک را در نظر بگیرند. این سبک از گردنبند، دارای یک الماس برش گرد تک است که روی یک زنجیر زیبا قرار گرفته دارد. چه رزگلد، طلای زرد، طلای سفید یا پلاتین را انتخاب کنید، می دانید که این جواهرات زیبا با هر چیزی که بپوشید، دیدنی به نظر می رسد.

 

برای مشاهده و خرید گردنبند طلا زنانه از فروشگاه ساعتچی کلیک کنید.

عنوان
تفاوت گردنبند طلا و آویز طلا
مقاله
تفاوت گردنبند طلا و آویز طلا
خلاصه
گردنبند، جواهری است که دور گردن شما می‌پیچد، اما آویز یک قطعه جواهر کوچک است (مانند الماس قلبی شکل در حصار طلای سفید) که می‌توان آن را به یک زنجیر گردنبند، دستبند، پابند و یا ساعت، متصل کرد. شما می توانید با آویزان کردن آن به زنجیر، آویز را در هر قسمتی از بدن خود ببندید، در حالی که گردنبند فقط روی گردن شما بسته می شود.