خرید طلا انلاین

تا به حال این فکر کردید برای خرید طلا در تابستان باید چه ویژگی هایی رو در نظر داشته باشید تا با این فصل گرم هماهنگ باشید؟ تابستون همیشه زمانی برای تغییر و تحوله. لباس ها و رنگ ها شکل دیگه ای دارند. رنگ ها پر رنگ تر و متنوع تر و لباس ها هم وارد دنیای جدیدی از مد میشن. حتی جاهایی که در تابستون میریم متفاوت هستند. زیور آلات و طلا هم در این تغییرات جای خاص خودشون رو دارن و باید با این فصل هماهنگ باشن تا بهمون بیشتر خوش بگذره. باید نکاتی رو در مورد گزینه هایی که برای خرید طلا در تابستون لازمه بدونیم.

حتما با خودتون میگین اگر اکسسوری و جواهراتمون رو با تابستون ست کنیم چی بدست میاریم. خوب، جوابش اینه که:

۱- تو تابستان همه به سفر یا جاهایی میرن که نیاز هست خیالشون بابت زیورآلاتی که همراه دارن، راحت باشه. پس هر دستبند طلا یا گردنبندی مناسب این جور جاها نیست. ممکنه از دستتون بیوفته یا دست و پای آدم رو بگیره.

۲- اگر وقت خرید طلا در تابستون یادمون باشه که دنبال چه چیزی باید باشیم، فصل گرما رو با زیورآلاتی راحت و زیبا می گذرونیم.

۳- اگر زیورآلات شما با تابستون هماهنگ باشه، وقتی به ساحل میرید یا مهمونی های تابستونی توو فضای سبز دارید، در عین راحتی جذابتر به نظر می رسید.

۴- شاید شما هم مثل من از این که فلان گوشواره و دستبند تو فصلهای سرد اذیتتون میکنه یا با لباس و استایلتون ست نیست، ناراحت هستین. و دنبال گوشواره طلا و دستبندی می گردید که حس خوبی در تابستون بهتون بده. ضمن این که بخاطر تعریق زیاد بهش حساسیت پیدا نکنین و رنگش هم از بین نره.

خوب، اگر نکته هایی رو که اینجا براتون میگم، عملی کنید مطمئن باشید این تابستون حس متفاوتی رو تجربه می کنید! اینجا بهتون یاد میدم که بتونید دستبند و گردنبند طلا، گوشواره طلا و انگشتر طلا رو مناسب فصل تابستان انتخاب کنید. ضمن این که مدل های پیشنهادی هر کدوم از این اکسسوری ها که مناسب فصل تابستون هست رو در قسمت خودش معرفی کردم. این  مطلب رو تا آخر بخونید و یک تابستون جدید با استایل جدید برای خودتون بسازید.

چند نکته طلایی برای خرید طلا مناسب تابستان:

اول از همه باید بدونید که در تابستان هر چی رنگ طلا پررنگ تر باشه، جذابتره. مثلا دستبند طلا و گرنبند طلا با رنگ سرخ و مسی ویژه این فصله. یا اگر کنار دریا میرین، زیورآلاتی که نگین فیروزه دارند، عالیه! پس وجود رنگ های شاد در زیورآلات طلا برای تابستون خیلی مهمه. این رنگ ها نشون دهنده طبیعت و زندگی هستند.

دوم این که سنگ های تزیینی و قیمتی مکملی شیک و زیبا برای لباس به شمار میرن. پیشنهاد می کنم موقع خرید طلا دنبال زیورآلاتی باشید که با جلوه ای از نگین ها و جواهرات همراه شده باشه.

سوم: نکته ای که برای خرید طلا در تابستان باید در نظر داشته باشین اینه که تم اونها شاد و با نشاط باشه. شادی و نشاط مخصوص تابستونه! چه بهتر که با زیورآلات تابستانه بیشترش کنیم.

چهارم: خانم هایی که تابستونا پوستشون رو برنزه می کنند، باید از زیورآلات و اکسسوری هایی استفاده کنند که ترکیبی از طلای سفید و زرد باشه.

توصیه ها و مدل های پیشنهادی ساعتچی برای خرید طلا ی تابستانه

در این قسمت برای هر نوع اکسسوری طلا، توصیه هایی نوشتم که کمکتون میکنه طلای مناسب فصل تابستون رو انتخاب کنید. در ادامه اش هم مدل های تابستانه این جواهرات مثل گردنبند طلا و غیره رو معرفی کردم.

گوشواره طلا و ترفندهای تابستانی اش!

گوشواره طلا ساعتچی

گوشواره در اکسسوری ها جایگاه خاصی داره. بیشتر خانمها در فصل گرم تابستان موهای خود را پشت سر جمع می کنند. این فرصت خوبیه که با گوشواره طلا که شکل اون ها نامتقارن و عجیبه و یا بزرگتر از حد معمول به نظر میرسه، ظاهری جدید بسازید. عدم هماهنگی یکی از گزینه هایی هست که مناسب فصل تابستونه. پس این کار رو میشه روی زیورآلات اعمال کرد و یک تنوع عالی رو به وجود آورد. مثلا یک گوشواره بلند رو با یک کوتاه یا یک گوشواره قطره ای ست کنید.

ترند اکسسوری در این سال ها به سمت گوشواره های درشت و غول پیکر که خیلی توو چشم هستن تغییر مسیر داده. خصوصا گوشواره هایی که به سر شونه هاتون میرسه با یک لباس ساده مد شدند. خودم از این گوشواره ها خیلی خوشم میاد و میخوام این تابستون حتما یک مدل ازش بخرم.

با این مدل های گوشواره برای تابستان بدرخشین.

  • گوشواره طلا عجیب و غریب یا غول پیکر
  • گوشواره های نا متقارن
  • حلقه های بزرگ گوشواره: در هر سنی باشید می تونید این مدل رو در تابستون به گوش کنید.
  • گوشواره طلا با فرم اشک: این گوشواره و گوشواره های با فرم دایره، صورت شما رو باریک تر نشون میدن.
  • گوشواره با نقش حیوانات
  • گوشواره با طرح نوت موسیقی یا آلات موسیقی
  • گوشواره با طرح های رنگی رنگی
  • گوشواره طلا با نگین درشت: این مدل به راحتی با هر استایل و لباسی ست میشه و برای تمام سنین مناسبه.
  • گوشواره با نگین فیروزه که یادآور آب و طبیعت و دریا هست.

با خرید این انگشتر طلا در تابستان می درخشید!

جواهرات به اسم مکمل پوشاک شناخته میشن. برای تابستون باید انگشترهایی که نگین دارند مرکز توجهتون باشه. پس بهتره در تابستان از سنگ های رنگی غافل نشید. اگر انگشتر طلا ی شما نگین های سبز، سرخ، زرد و قهوه ای داشته باشه، در فصل تابستان بیشتر مورد توجه قرار می گیره. حتی می تونید انگشتری انتخاب کنید که چندین نگین رنگی مختلف روش کار شده.

مدل های انگشتر که با استایل تابستانی شما ست میشه:

  • جواهراتی با نگین های ریز و سنگ فرش مانند: انگشتر طلا با جواهرات ریز با هر مدل لباس، ظریف و عالی به نظر می رسه.
  • انگشتر طلا با نقش حیوانات
  • انگشتر با طرح نوت موسیقی و آلات موسیقی
  • انگشتر طلا ی درشت
  • انگشتر با طرح گل: هیچ چیزی به زیبایی گل های روی انگشتر طلا که با گلهای گلدوزی شده روی جین هماهنگ است، تابستان و بهار را به خاطر نمی آورد.
  • انگشتر با یک یا دو نگین درشت
  • انگشتر با سنگ های رنگی مثل مورگانیت که زمرد صورتی است و با طلای رزگلد خارق العاده میشه.

 

طوری دستبند طلا انتخاب کنید که تابستان راحت باشید!

۱- اگر در تابستان از دستبند طلا که در اون از رنگ های متنوع استفاده شده، به دست کنید، با تم این فصل بیشتر ست میشید. چون فصل تابستان پر از میوه ها و گل های رنگارنگه. حتی تنوع رنگی لباس ها هم در این فصل بیشتر میشه.

۲- دستبند اگر زنجیر مانند باشه برای پوشیدن وقت سفر و کنار ساحل مناسب هستند. چون توو گرمای تابستون و ساحل کمتر داغ میشه و شما رو اذیت نمی کنه. بهتره زنجیرش رو موقع خرید طلا، باریک انتخاب کنید. یادتون نره وقتی می خواهید وارد آب بشید و شنا کنید حتما اونو از دستتون در بیارین.

با این مدل دستبندها در تابستان خنک باشید:

دستبند

  • دستبند طلا با چرم یا بافته شده با چرم و قیطون و منگوله گزینه مناسب فصل تابستونه که هم راحته و هم گرمای بدنتون رو بیشتر نمی کنه. اگر عرق هم بکنید اتفاقی برای دستبندتون نمی افته. حتی با خیال آسوده می تونید جنگل برید و یا شنا کنید چون محکم به دست شما قفل شده و باز نمیشه.
  • دستبند مهره دار: این نوع دستبند برای تابستون جالب و شاد به نظر میاد. توو گرمای تابستون و عرق ریزون، مچ دست شما رو اذیت نمیکنه. دستبند طلا با مهره های زمرد کبود، ظریف و مرموز به نظر میرسه و یادآور آرامش دریاست. یاقوت زرد و زبرجد هم نماد خورشید هستند.
  • دستبند تنیسی: خرید طلا با انتخاب دستبند تنیسی جذابتره چون خرید اون سرمایه گذاری خوبی برای زیبایی خودمون در موقعیت های رسمی مختلفه. در واقع با یک تیر چند تا نشون رو می زنید. مخصوصا توو مهمونی های تابستون خیلی شیک به نظر میایید. این دستبند چون نگین داره با هر لباس مجلسی ست میشه.
  • دستبند طلا رزگلد: این رنگ طلا، مخصوص زیورآلات تابستان برای محل کار هست. در محل کار نمی تونید از دستبندهای شاد و رنگی رنگی به دست کنید. اما این مدل دستبندها برای اینجور فضاهای رسمی و جدی مناسبه. با این حال در تابستون به طور نامحسوسی زرق و برق دار به نظر میرسه.
  • دستبند زنجیری باریک از طلای سفید: این اکسسوری زیبا هم پیشنهاد ساعتچی به کسانی هست که تابستون سر کار میرن و میخوان دستشون راحت و سبک باشه.
  • دستبند توری
  • دستبند پهن که قسمتی از مچ رو میگیره هم برای درخشش در یک عصر تابستانی فوق العاده است.
  • در تابستون می تونید از چندین دستبند در کنار هم استفاده کنید. خصوصا اگر زنجیرهای باریک و ظریف رو انتخاب کنید. دستبندهای ظریف جزو جدایی ناپذیر استایل زنان شیک پوشه.

ترند گردنبند طلا در تابستان:

خرید گردنبند طلا

در تابستان روی لباس خود از انواع گردنبند طلا که جلب توجه می کنند، استفاده کنید. خرید طلا با این ویژگی ممکن هست برای بعضیها هزینه سنگینی داشته باشه. در این صورت، گردنبندهای نازک با یک تک نگین درشت رو که دور گردن حلقه میشن، انتخاب کنید. این نوع گردنبند هم جلوه خاصی دارد که برای این فصل مناسبه و مطابق مد جدید این سالها هم هست.

سعی کنید در مورد گردنبند هم از رنگ های طبیعت استفاده کنید. رنگ های شاد و جذاب مثل صورتی پررنگ یا آبی برای این فصل فوق العاده جذاب هستند. ضمنا بهتره گردنبند و دستبند رو با هم ست کنید.

  • با این مدل های گردنبند تابستانی توو چشم هستین:
  • گردنبند طلا با زنجیرهای درشت برای روی لباس
  • گردنبند با سنگ ها یا مهره های درشت برای روی لباس
  • گردنبند طلا با نگین فیروزه که یاد دریا و نسیم خنکش بیوفتید.
  • گردنبندهای نازک و باریک با یک سنگ یا مروارید به صورت کوتاه که روی پوست قرار میگیرن یا به صورت بلند، برای تابستون خیلی راحت هستن. خصوصا اگر به سفر میرید، حس بهتری خواهید داشت و دست و پای شما رو نمی گیره.

خوب تا اینجا تمام ترفندهای خرید طلا و انتخاب مدل لاکچری دستبند، گوشواره، گردنبند طلا و انگشتر که توو تابستون می پوشید رو گفتم. تمام این ها رو بر اساس توصیه های کارشناس های مد و لباس براتون آماده کردم. امیدوارم با این مدل اکسسوری ها از تابستون امسال لذت بیشتری ببرید!

 

 

 

عنوان
خرید طلا برای تابستان
مقاله
خرید طلا برای تابستان
خلاصه
ا به حال این فکر کردید برای خرید طلا در تابستان باید چه ویژگی هایی رو در نظر داشته باشید تا با این فصل گرم هماهنگ باشید؟ تابستون همیشه زمانی برای تغییر و تحوله. لباس ها و رنگ ها شکل دیگه ای دارند. رنگ ها پر رنگ تر و متنوع تر و لباس ها هم وارد دنیای جدیدی از مد میشن. حتی جاهایی که در تابستون میریم متفاوت هستند. زیور آلات و طلا هم در این تغییرات جای خاص خودشون رو دارن و باید با این فصل هماهنگ باشن تا بهمون بیشتر خوش بگذره. باید نکاتی رو در مورد گزینه هایی که برای خرید طلا در تابستون لازمه بدونیم.