استفاده از گوشواره‌ طلا بهترین راه برای نمایان ساختن زیبایی طبیعی شما هستند، وقتی گوشواره خود را درست انتخاب کنید، آنها میتوانند زیبایی های طبیعی شمارا دو چندان کنند، همچنین با اضافه کردن درخشش و رنگ به هویت بصری شما از شما شخصیتی یونیک و منحصر به فرد ایجاد خواهند کرد که برای هر بیننده‌ای تحسین برانگیز خواهد بود.

برای انتخاب گوشواره مناسب، چیزی بیش از زیبایی تنهای آن مهم می‌باشد، ما برای شما راهنمای انتخاب بهترین گوشواره برای فرم صورتتان را تهیه کردیم تا بتوانید به راحتی گوشواره مناسب که با فرم صورت و حالت مو و شخصیت شما سازگاری دارد انتخاب کنید.

کلید انتخاب یک گوشواره مناسب برای شما، نگاه کردن به فرم صورت خودتتان است، جلوی آینه بایستید و با دقت به فرم صورت خود دقت کنید، بهترین انتخاب برای شکل گوشواره شما تقریبا مقابل و خلاف شکلی است که میبینید، در ادامه راهنمای جامعی از روش انتخاب صحیح گوشواره برای شما تهیه دیده‌ایم.

گوشواره برای صورت های بیضی

صورت های بیضی دارای پیشانی هایی به بلندی گونه هستند، و از گونه ها تا چانه پهنای صورت بمرور باریک میشود و شکلی بیضی به آن میدهد. برای خانم های دارای صورت های بیضی شکل تقریبا تمام استایل های گوشواره میتواند مناسب باشد، و از نظر ما یکی از مدل های جنجالی و زیبا برای این نوع از حالت صورت، انتخاب گوشواره هایی باحالت مشابه صورت شماست، انتخاب یک گوشواره با طرح اسلیمی و اشکال گرد و بدون گوشه با فرم بیضی برعکس شکل صورت میتواند تمام توجه‌ها را به زوایای زیبای صورت شما بدوزد، و این بدون اضافه کردن یا کاستن طول و عرض به فرم ظاهری شما اتفاق می‌افتد.

گوشواره طلا

صورت های گرد

صورت های گرد دقیقا همانطور که بفکرتان میرسد میباشند، پهن ترین قسمت آنها محل گونه هاست، و فرم پیشانی و چانه به خوبی به آن شکل و حالتی مدور میدهد. بهترین انتخاب جواهرات برای خانم های دارای صورت گرد متضاد با آنچه صورت آنها نشان میدهد میباشد، گوشواره های بلند به همراه شکل های دارای گوشه و تیز میتواند به خوبی فرم زیبای صورت آنها را مورد توجه قرار دهند. یک انتخاب خوب برای این دسته از افراد گوشواره های طرح شاخه میباشد که علاوه بر زیبایی منحصر به فرد آنها، در آن از عناصر طبیعت الهام گرفته شده و زیبایی صورت را دوچندان جلوه خواهند داد.

گردنبند طلا ساعتچی

صورت های قلبی

این صورت ها در نگاه اول شامل پیشانی های پهن تر از گونه میشوند، و چانه ای که با شکستگی باریک میشود و حالتی هفتی به آن میباشند. گوشواره های دارای خطها و اشکال منحنی بهترین انتخاب برای این دسته از صورت ها میباشند، انحناهای این گوشواره ها موجب میشود بین اجزای صورت هماهنگی ایجاد شود و زیبایی آن دوچندان شود، همچنین ترکیب این انحنا با شکستگی های صورت توجه را به سمت چشمها، گونه ها و خطوط زیبای چانه خواهد برد. استفاده از طرح های اسلیمی اشکی و یا گوشواره های دارای مروارید میتوانید بهترین انتخاب برای این دسته از افراد باشد.

گردنبند بلند

صورت های مستطیلی

صورت های دارای شکل مستطیل از خطوط بالای چانه تا پیشانی چندان دچار تغییر در پهنا نمیشوند، این صورت های زیبا دارای زیبایی خاصی هستند که با جواهرات دارای خطوط مستقیم و بلند یا شکل کاملا منظم هندسی و منحنی بهترین تطابق را خواهند داشت. گوشواره های طلای دارای نگین و مروارید به همراه زنجیر از انتخاب هایی است که بدون شک نگاه ها را به سمت زوایای صورت شما خواهد برد و از آن یک اثر هنری بیبذیل خواهد ساخت.

گوشواره

صورت های باریک

صورت های باریک که معمولا دارای حالت مثلثی میباشند، تقریبا همانند صورت های مستطیلی اما بلندتر هستند. جواهرات دارای طول و عرض زیاد همانند مدل های اشک یا مدل های درهم تنیده از اشکال هندسی خمیده میتوانند با این صورت ها تطبیق پیدا کرده و طول صورت را در نظرها کاهش دهند همچنین این گوشواره ها بخوبی زوایای صورت را تعدیل میکنند و زیبایی شما را در نظر بیننده دوچندان خواهند کرد.

گوشواره سبک

صورت های بدون شکل یا جواهراتی برای تمام افراد

اگر از مدل صورت خود اطمینان کامل ندارید، یا میخواهید گوشواره ای برای تمام مدل های صورت انتخاب کنید، بهترین ها برای شما گوشواره طلا ساده دارای جواهر میباشند که درخشش و خاص بودن سنگ یا مروارید یا برلیان کار شده روی آن چشم هر بیننده ای را به خود مجذوب خواهد کرد، علاوه بر آن شکل انتزاعی و مینیمال آن فرم صورت شمارا حفظ خواهد کرد و دست شمارا باز خواهند گذاشت تا با انتخاب رنگ های متفاوت به استایل خود رنگ بدهید و هویت بصری خود را قویتر جلوه دهید.

خرید طلا

انتخاب گوشواره  طلا بر اساس رنگ مو و طول آن

هرچند انتخاب گوشواره بر اساس رنگ مو قواعد خاصی ندارد، اما اگر شما دارای موی بلوند یا روشن و طلایی هستید، گوشواره های طلا با رنگ غالب طلایی میتواند بیشتر به موی شما ست شود تا گوشواره های نقره ای یا دارای نگین های زیاد، و در نقطه مقابل افراد دارای موهای مشکی و تیره تر میتوانند گوشواره هایی انتخاب کنند که در آن رنگ غالب از طلایی به سمت رنگهای روشن تر و براق تر میرود.

اگر شما موی کوتاه دارید میتوانید هر گوشواره ای را به سلیقه خود انتخاب کنید و از آن لذت ببرید، زیرا موی کوتاه به خوبی جواهر را نمایان کرده و نشان میدهد، اما برای موهای بلندتر، بهترین انتخاب گوشواره هایی دارای درخشش بیشتر و بزرگتر میباشد تا بخوبی خود را نمایان سازند.

در نهایت پیشنهاد ما به شما این است که گوشواره خود را بر اساس سلیقه شخصی انتخاب کنید و در انتخاب آن از پارامتر های شخصیتی خود استفاده کنید، زیرا گوشواره به خوبی هویت بصری شمارا نمایان میکند، و سلیقه خاص شما بوسیله آن بخوبی قابل عرضه میباشد.

Summary
product image
Author Rating
1star1star1star1star1star
Aggregate Rating
no rating based on 0 votes
Brand Name
ساعتچی
Product Name
گوشواره بخیه ای
Price
تومان ۶۰۰۰۰
Product Availability
Available in Stock