از مطالب قسمت اول سبک و استایل استفاده از جواهرات، لذت بردید؟در اینجا به ادامه مطلب فوق می پردازیم.

۸-استایل خود را با لباس هایی که دارید، گسترش دهید

مد و استایل

این کار می تواند برای وقت آزاد شما سرگرم کننده باشد.
یک لباس ساده بپوشید و آن را در مقابل آینه با جواهرات مختلف و سایر زیورآلات مجموعه خود امتحان کنید. گردنبندهای رولباسی خود را با لباس های مختلف ست کنید. مروارید ها به استایل شما جذابیت فوق العاده ای اضافه می کنند. گردنبندهای خود را با یقه های مختلف امتحان کنید؛ حتما نتیجه جذابی خواهید گرفت. ترکیب‌های مختلفی از طرح‌های جواهرات را امتحان کنید که معمولاً ممکن است آن‌ها را ست نکنید و لوازم جانبی مختلفی مانند روسری، کیف یا ساعت به آن اضافه کنید.
ترکیب، تطبیق و لایه بندی را امتحان کنید و به آزمایش ترکیبات مختلف و نقاط تمرکز ادامه دهید.از ساده ترین لباس ها، می توانید تغییر ظاهری شگفت انگیزی رقم بزنید. هنگامی که ست کردن یک لباس را تمام کردید، لباس دیگری را بپوشید و دوباره شروع کنید.
اگر جواهرات زیادی ندارید یا مجموعه شما تنوع زیادی ندارد، می توانید جواهرات ظریفی را خریداری کرده و به کمد لباس خود تنوع ببخشید.
آیا داشتن بهانه ای برای پذیرایی از خود با جواهرات درخشان عالی نیست؟

۹-همیشه پیرو مد نباشید

مد و استایل

گذر زمان، تا حدودی بر لباسی که همه ما می پوشیم تأثیر می گذارد، که روند خوبی است. اما هرگز ایده خوبی نیست که برده وار از مد پیروی کنید؛ زیرا به قیمت از دست رفتن سلیقه و شخصیت شما تمام می شود؛ همچنین پیروی از مد بسیار گران است!
در عوض سعی کنید سبک خود را که مناسب شماست و به شما احساس اعتماد به نفس می دهد، پیدا کنید و آن را توسعه دهید.
هنگام انتخاب جواهرات، همیشه به این فکر کنید که چه چیزی با رنگ، قاب و حس کلی استایل شما سازگار است. هنگام استفاده از لوازم جانبی همه این موارد را در نظر بگیرید و شخصیت خود را فراموش نکنید: همه ما با هم متفاوت هستیم و باید اجازه داد شخصیت شما از نظر انتخاب جواهرات و به طور کلی نحوه استفاده از آن، بدرخشد.

۱۰- حلقه ها را با پشت حلقه ست کنید

حلقه و پشت حلقه

به طور کلی حلقه‌های کنار هم می‌توانند تطبیق‌پذیری زیادی به کمد لباس شما بیافزایند، زیرا می‌توانید آن‌ها را به دلخواه ترکیب کنید و هر روز ظاهری متفاوت ایجاد کنید. حتی می توانید انتخاب کنید که فقط یک یا دو حلقه ساده بپوشید تا در برخی روزها ظاهری مینیمالیست داشته باشید.
سعی کنید مجموعه ای از حلقه های همسان را ست کنید یا به سراغ ترکیبی از رنگ ها، بافت ها و سنگ های قیمتی بروید.

۱۱- گردنبند خود را با یقه خود مطابقت دهید

گردنبند رو لباسی

گردنبند یا آویز شما باید نمایان باشد و به لباس شما را جلوه ببخشد. هر مدل لباسی یقه ی منحصر به خودش را دارد و یکی از مهم ترین نکته ها برای ست کردن گردنبند با لباس در نظر گرفتن یقه ی آن است.

به عنوان مثال، لباس های یقه هفت توجه ها را به سمت قفسه سینه جلب می کنند، پس گردنبند شما هم باید همین کار را انجام دهد. پلاک گردنبند، روی این یقه ها بهتر است زاویه دار و با فرم v هماهنگ باشد.برای دریافت اطلاعات بیشتر در ست کردن گردنبند با مدل یقه ی لباس، اینجا کلیک کنید.

۱۲-همیشه نیازی به گردنبند ندارید

گوشواره

گاهی اوقات ایده خوبی است که استایل شما بدون گردنبند باشد.

اگر از یک جفت گوشواره پر زرق و برق استفاده می‌کنید، بسته به نوع لباس‌تان، نداشتن گردن‌بند راه خوبی برای دیده شدن گوشواره شماست. همچنین اگر لباس‌های کوتاه یا یقه بلند می‌پوشید، استفاده نکردن از گردنبند اغلب بسیار خوب عمل می‌کند.

۱۳- جواهرات خاطره انگیز خود را در نظر داشته باشید

هدبه طلا

آیا جواهرات خاطره انگیزی دارید که همیشه از آن استفاده می کنید؟ اما چگونه آنها را با لباس و لوازم جانبی مناسب ست می کنید؟

فقط به دلایل احساساتی، لزوماً نباید آن را هر روز بپوشید. (به طور کلی حلقه های عروسی و نامزدی را کنار بگذارید).
اگر ترجیح می دهید یک یا چند قطعه جواهرات خاطره انگیز را همیشه یا بیشتر اوقات بپوشید، در نظر بگیرید که چگونه می توانید آن قطعات را با جواهرات دیگر ست کنید تا به استایل خود جذابیت و تنوع ببخشید.
اگر گردنبند است، به دنبال یک زنجیر بلندتر یا یک زنجیر قابل تنظیم باشید تا اگر با بقیه لباس شما همخوانی ندارد، بتواند زیر لباس آویزان شود.

۱۴- مهم ترین قانون: قوانین را نادیده بگیرید!

این قانون مورد علاقه من است: قوانین را هر طور که صلاح می دانید بشکنید.

من طرفدار پر و پا قرص افرادی هستم که شبیه خودشان هستند تا بقیه. لباس پوشیدن باید سرگرم کننده و برای شما شخصی باشد. سبک شما این است که چه کسی هستید و چگونه می خواهید در مقابل دیگران ظاهر شوید.

۱۵-جواهرات خود را تمیز کنید

تمیز کردن طلا

بسیاری از مردم تمیز کردن جواهرات خود را نادیده می گیرند و این نکته واقعاً در ظاهر جواهرات شما و نحوه چیدمان شما متفاوت است.
اگر به جواهراتی که اغلب می‌پوشید یا شاید برای مدتی نپوشیده‌اید نگاهی دقیق بیندازید، به احتمال زیاد متوجه خواهید شد که کدر و کسل‌کننده به نظر می‌رسند.
شما از تمیز کردن لباس های خود غافل نمی شوید، بنابراین نباید از تمیز کردن جواهراتی که به همان اندازه استفاده می کنیم، غافل شوید.
من توصیه می کنم راهنمای جامع تمیز کردن و مراقبت از جواهرات ما را بخوانید: این راهنما، به شما کمک می کند بهترین تصمیم را در مورد مراقبت از جواهرات گرانبهای خود بگیرید.

 

 

عنوان
۱۵ سبک و استایل در استفاده از جواهرات
مقاله
۱۵ سبک و استایل در استفاده از جواهرات
خلاصه
یک لباس ساده بپوشید و آن را در مقابل آینه با جواهرات مختلف و سایر زیورآلات مجموعه خود امتحان کنید. ترکیب‌های مختلفی از طرح‌های جواهرات را امتحان کنید که معمولاً ممکن است آن‌ها را ست نکنید و لوازم جانبی مختلفی مانند روسری، کیف یا ساعت به آن اضافه کنید.