تقریبا تمام بانوان به خرید انگشتر و جواهر علاقه فراوانی دارند و از استفاده کردن طلاهای زینتی خوشحال می­ شوند. طلا برای بانوان نه تنها جنبه زینتی بلکه روشی برای سرمایه گذاری و پس انداز است. طلا برای بانوان اعتماد به نفس و جایگاه اجتماعی بالایی ایجاد می­کند.

خرید طلا و جواهر نیازمند آشنایی و تجربه در زمینه شناخت طلا می ­باشد. شاید برای خرید طلا مجبور شوید وقت زیادی را صرف گشتن در فروشگاه­ های طلافروشی و مشاهده نمونه کارها بکنید، و در آخر نتوانید طلا و جواهر مورد نظر و مناسب با سلیقه خود را پیدا کنید.

فروشگاه اینترنتی ساعتچی با سابقه ای طولانی در طراحی، ساخت و فروش انواع طلا و جواهر این کار را برای شما آسان کرده است.

شما می­توانید با مراجعه به سایت اینترنتی فروشگاه نمونه کارهای ساخته شده توسط متخصصان گالری را مشاهده کنید و بعد از مشاهده و مقایسه، خریداری کنید.

 

گالری ساعتچی در زمینه انواع مختلف طلا و جواهر از جمله انگشتر، گردنبند، نیم ست، گوشواره و بسیاری زیورآلات دیگر فعالیت می­کند.

برای خرید از این گالری هیچ محدودیت قیمتی وجود ندارد و شما می ­توانید متناسب با میزان بودجه خود، طلای مناسبی را خریداری کنید. تمام محصولات گالری از طلای ۱۸ عیار و با بالاترین کیفیت تولید شده ­اند. همچنین محصولات دارای سایزبندی می ­باشند.

در این مقاله قصد داریم شما را با ده نمونه از انگشترهای طراحی و ساخته شده توسط گالری ساعتچی آشنا کنیم.

مشاهده و خرید انواع انگشتر طلا زنانه از گالری ساعتچی

۱- انگشتر طلای زنانه با آویز چشم نظر

در قرآن و بسیاری احادیث و روایات به چشم زخم اشاره شده و هرگز آن را جز امور خرافی قرار نداده ­اند. برای جلوگیری از چشم خوردن و بلایایی که ممکن است روزانه برای هر فرد پیش بیاید ، استفاده از سنگ­ های بسیاری توصیه شده است. سنگ چشم زخم از معروف ترین این سنگ­هاست.

این انگشتر زیبا و جذاب از طلای ۱۸ عیار ساخته شده، و بدون نگین می ­باشد. سنگ چشم نظر زیبایی با سلیقه بسیار روی آویز آن قرار گرفته است. وزن این اگشتر ۱٫۱۴ گرم می­باشد و با توجه به قیمت آن می ­تواند گزینه­ ای بسیار مناسب برای خرید و هدیه دادن باشد.

انگشتر با آویز چشم نظر

مشاهده و خرید انگشتر طلا زنانه با آویز طرح چشم از گالری ساعتچی

۲- انگشتر طرح گوارسه با مروارید

یکی از انگشترهای بسیار زیبا و با قیمت مناسب طراحی شده در گالری ساعتچی، این طرح است. وزن این انگشتر ۱٫۰۷ گرم است و در سایزبندی­ های مختلف موجود می باشد. این انگشتر با تک مروارید زیبا طراحی شده است

انگشتر طرح گوارسه با مروارید

مشاهده و خرید انگشتر طلا زنانه طرح گوارسه با مروارید از گالری ساعتچی

۳- انگشتر طرح قلب ولنتاین

روز ولنتاین، که با نام روز عشق ‌ نیز شناخته می‌شود، در فرهنگ مسیحی روز ابراز عشق است که به صورت سالانه برگزار می‌شود. این مناسبت هر سال در روز ۱۴ فوریه برگزار می‌شود. عاشقان در این روز به همدیگر کادو می­ دهند. طلا و جواهر همیشه گزینه­ ای مناسب برای کادو دادن است. گالری طلای ساعتچی با کالکشن­ های بسیار زیبا برای مناسبت ولنتاین در کنار شما خواهد بود. انگشتر زنانه طرح قلب ولنتاین یکی از مناسب ترین گزینه ها برای این مناسبت است. این انگشتر با وزن ۰٫۶۷ بسیار ظریف و زیبا و هدیه ­ای مناسب برای زوج ­های خوش سلیقه است.

انگشتر طرح قلب ولنتاین

مشاهده و خرید انگشتر طلا زنانه طرح قلب از گالری ساعتچی

۴- انگشتر طلا طرح پیچ نگین دار

از نمونه طرح ­های بسیار زیبا و فوق العاده در گالری ساعتچی، انگشتر های ساخته شده با نگین است. نمونه زیر یکی از این طرح هاست که از یک ردیف نگین بسیار زیبا در آن استفاده شده است. وزن آن ۱٫۹۶ گرم است و در تمام سایزبندی­ ها برای شما تولید می­ شود.

انگشتر طرح پیچ نگین دار

مشاهده و خرید انگشتر طلا زنانه طرح پیچ نگین دار از گالری ساعتچی

۵- انگشتر طرح پاپیون

این انگشتر بسیار زیبا و ظریف زیبایی دستان شما را دو چندان می کند.

انگشتر طلا طرح پاپیون

مشاهده و خرید انگشتر طلا طرح پاپیون از گالری ساعتچی

۶- انگشتر طرح گل چهار پر ونکلیف

این انگشتر زیبا با طرح گل چهار پر ساخته شده، که در میان چهارپر آن صدف سبز زیبایی قرار گرفته است. وزن این انگشتر ۳٫۸ گرم است. توجه داشته باشید برای محاسبه قیمت، وزن صدف جداگانه محاسبه می­شود. این انگشتر بدون نگین است و در سایزبندی­ های مختلف قابل سفارش است.

انگشتر طرح گل چهار پر ونکلیف

مشاهده و خرید انگشتر طلا طرح ونکلیف با سنگ مالاکیت از گالری ساعتچی

۷- انگشتر طلا زنانه با آویز انار یلدا

شب یلدا یا شب چلّه یکی از کهن‌ترین جشن‌های ایرانی است. آداب هدیه دادن در شب یلدا در میان ایرانیان رواج بسیاری دارد. گالری ساعتچی با کالکشن زیبای خود در شب یلدا در کنار شما خواهد بود. یکی از زیباترین طراحی­ های گالری برای شب یلدا آنگشتر آویز دار انار یلدا است. این انگشتر با وزن ۱٫۸۱ گرم گزینه ­ای مناسب برای هدیه دادن به عزیزانتان است. در سایزهای ۵۲ تا ۵۸ قابل سفارش است. می­ توان به عنوان نیم بند هم از آن استفاده کرد.

انگشتر طلا زنانه با اویز انار

مشاهده و خرید انگشتر طلا زنانه با اویز انار از گالری ساعتچی

۸- انگشتر طرح مولتی کالر

این انگشتر زیبا با نگین­ های رنگی کوبیک زیرکونیا، یکی از طرح ­های بسیار زیبای فروشگاه می­ باشد. وزن انگشتر ۲٫۳۵ گرم می­ باشد. می­ توانید این انگشتر را در سایزبندی مختلف و همچنین نگین­ هایی با رنگ بندی مختلف سفارش دهید. این انگشتر می­ تواند هدیه­ ای بسیار زیبا و با ارزش برای عزیزانتان باشد.

انگشتر طلا زنانه طرح مولتی

مشاهده و خرید انگشتر طلا زنانه طرح مولتی از گالری ساعتچی

۹- انگشتر طلا طرح ه نیمانی

نیما بهنود یکی از موفق ترین طراحان مد و فشن است. او برای اولین بار از خط نستعلیق در طراحی ­های خود استفاده کرد. این محصول زیبای فروشگاه اینترنتی ساعتچی طرح نیمانی می­ باشد. طرح حرف ه در این انگشتر زیبا به کار گرفته شده است. وزن این انگشتر ۶٫۰۸ گرم است که از طلای ۱۸ عیار ساخته شده است. در صورت تمایل به خرید این انگشتر زیبا می­توانید با استفاده از راهنمای سایزبندی فروشگاه، سایز خود را مشخص و درخواست سفارش خود را ثبت کنید.

انگشتر طلا طرح ه نیمانی

مشاهده و خرید انگشتر طلا طرح ه نیمانی از گالری ساعتچی

۱۰- انگشتر طرح پنتر کارتیر

انگشتر طلا طرح پنتر کارتیر

مشاهده و خرید انگشتر طلا طرح ه نیمانی از گالری ساعتچی

 

 

عنوان
۱۰ انتخاب جذاب برای خرید انگشتر طلا
مقاله
۱۰ انتخاب جذاب برای خرید انگشتر طلا
خلاصه
این محصول زیبای فروشگاه اینترنتی ساعتچی طرح نیمانی می­ باشد. طرح حرف ه در این انگشتر زیبا به کار گرفته شده است. وزن این انگشتر 6.08 گرم است که از طلای 18 عیار ساخته شده است.
نویسنده