هدیه خریدن یکی از لذت‌بخش‌ترین کارهاست، مخصوصا اگر قصد داشته باشیم کسی که برای ما بسیار عزیز است را خوشحال کنیم. فرقی نمی‌کند عضو چندم از خانواده هستیم، همیشه دلایلی برای هدیه خریدن برای مادر، پدر، خواهر، برادر، همسر یا فرزندانمان وجود دارد.

بی‌مناسبت خوشحال کردن عزیزان همواره زیباست اما مناسبت‌های بسیاری در فرهنگ ما وجود دارد که معمولا در این مناسبت‌ها برای عزیزانمان هدیه می‌خریم و با انتخاب یک هدیه‌ی منحصر به فرد سعی داریم عشق خود به آن فرد را به اون نشان دهیم. در این مقاله قصد داریم به خرید هدیه در مناسبت‌هایی همچون شب یلدا، عید نوروز، تولد و ولنتاین بپردازیم و به شما در انجام این امر کمک کنیم.

گردنبند طلا طرح ضربان قلب
گردنبند طلا طرح ضربان قلب

خرید طلا به عنوان هدیه همیشه انتخاب خوبی است، چرا که این هدیه‌ی زیبا و ارزشمند در طولانی مدت نیز همچون سرمایه عمل می‌کند و هرگز ارزش مادی خود را از دست نمی‌دهد. با ظهور گالری‌های طلا در بازار این فلز ارزشمند، مدل‌های جدید و زیباتری از گذشته روانه بازار شدند و پس از افزایش بی‌رویه‌ی قیمت طلا، طلاهایی سبک و زیبا در ویترین مغازه‌ها و فروشگاه‌ها پیدا شدند.

عید نوروز یکی از مهم‌ترین مناسبت‌های ایرانی است که در این مناسبت همه‌ی بزرگترها به افراد کوچکتر از خودشان عیدی می‌دهند. البته که اولین انتخاب به عنوان عیدی پول نقد است، اما برخی علاقه دارند عیدی‌ای بدهند که برای سال‌ها به یادگار بماند و فراموش نشود.

یکی از بهترین انتخاب‌ها برای عیدی گرفتن، خرید دستبند طلا است. چرا که این زیورآلات مدل‌های مختلفی دارد و با بودجه‌های مختلف می‌توان یک دستنبد طلای زیبا خریداری نمود. اگر بودجه‌ی شما برای خرید یک دستنبد تمام طلای زنانه کافی نباشد، می‌توانید از میان دستنبدهای تلفیقی همچون چرم و طلا یک مورد انتخاب کنید که با جیب و بودجه‌ی شما همخوانی بیشتری داشته باشد.

مثلا شما با خرید دستنبد طلا با سنگ عقیق گالری ساعتچی، با صرف حداقل بودجه می‌توانید یک هدیه‌ی ماندگار و همیشگی تهیه کنید. این نوع دستنبد برای خانواده‌ای که قصد دارند برای چند دختر خود دستبند به عنوان عیدی خریداری کنند مناسب است.

دستبند طلا

خرید طلا به مناسبت عیدی بسیار بستگی به بودجه و فرد عیدی گیرنده دارد. اگر قصد دارید برای عروسی که تازه به خانواده شما پیوسته است هدیه بگیرید، می‌توانید با انتخاب یک نیم‌ست یا ست کامل طلا از گالری ساعتچی او را خوشحال کنید و هدیه‌ای ارزشمند و زیبا به تازه عروستان بدهید.

از دیگر مراسم‌هایی که معمولا پای هدیه‌ای در میان است، می‌توانیم به شب یلدا اشاره کنیم. آخرین روز پاییز که مصادف است با طولانی‌ترین شب سال، در آیین ایران باستان شبی مهم بوده و همواره به جشن و پایکوبی گذرانده شده است. این آیین از سالیان دور پابرجا بوده و هنوز هم مردم ایران آن را جشن می‌گیرند.

برخی افراد و بالاخص خانواده‌هایی که تازه عروس و داماد دارند، در این شب هدایایی تهیه می‌کنند و به همان دلایلی که پیشتر به آن اشاره کردیم، خرید طلا به عنوان هدیه این شب زیبا انتخاب بسیار خوبیست. اگر قصد داشته باشید به مناسبت شب چله هدیه‌ای مقرون به صرفه اما ارزشمند برای عزیزی تهیه کنید، می‌توانید با انتخاب دستبند طلا طرح انار گالری ساعتچی، به مقصود خود برسید.

دستبند یلدا

اگر بخواهید یک انگشتر بسیار زیبا و متفاوت به عنوان هدیه‌ی شب یلدا به نوعروسی که تازه به خانواده شما آمده است هدیه بدهید، می‌توانید از میان کالکشن نقره و طلای گالری ساعتچی، انگشتر طلا زنانه با سکه نقره طرح یلدا را انتخاب کنید و هر بانوی سخت پسندی را راضی و خوشحال کنید.

انگشتر طلا

این انگشتر طراحی بسیار متفاوتی دارد و انتخاب فوق‌العاده‌ای برای بانوان مشکل‌پسند است. تلفیق طلا، نقره و طرح انار سرخ روی این انگشتر زیبایی دو چندانی به آن داده است.

اگر بخواهید با یک گردنبند طلا با طراحی مربوط به شب یلدا برای هدیه‌ی مراسم این شب تهیه کنید که همواره یادآور این شب زیبا باشد، می‌توانید گردنبند طلا زنانه با طرح انار یلدای گالری ساعتچی را انتخاب کنید.

 

این گردنبند بسیار ظریف و زیباست و آویز آن که یک انار سه بعدی و جذاب است، به خوبی یادآور این شب زیبای مراسم‌های ایرانی است.

یکی دیگر از مناسبت‌هایی که در آن می‌توانید طلا را به عنوان هدیه خریداری کنید، ولنتاین است. ۲۴ فوریه که روز ولنتاین است، مناسبتی است که در جهان عشاق در این روز به یکدیگر هدیه می‌دهند و کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نیست.

اگر قصد داشته باشید به مناسبت ولنتاین برای همسرتان هدیه‌ای ارزشمند و زیبا تهیه کنید، می‌توانید سری به کالکشن ولنتاین گالری ساعتچی بزنید. با توجه به آنکه روز ولنتاین، روزی مربوط به عشق است، المانی که در هدیه‌های مربوط به این روز مورد استفاده قرار می‌گیرد نیز قلب است.

اگر بخواهید برای بانویی مشکل‌پسند هدیه‌ای مناسب روز ولنتاین تهیه کنید و ترجیح بدهید المان مربوط به این روز یعنی قلب نیز در آن هدیه به کار برده شده باشد، می‌توانید با انتخاب گوشواره طلا طرح قلب گالری ساعتچی او را در این روز خاص خوشحال کنید.

گوشواره طلا

این گوشواره مدل بسیار خاصی دارد و می‌تواند هر بانوی سخت‌پسندی را خوشحال کند.

هنگام انتخاب هدیه برای آقایان، انتخاب بسیار محدودتر می‌شود چرا که اقلام مصرفی مردان کشورمان معمولا بسیار کمتر از بانوان ایرانی است. در کالکشن‌های گالری‌های مطرح همچون ساعتچی، طلاهایی برای آقایان نیز وجود دارد. به دلیل آنکه آقایان معمولا در زمینه‌ی زیورآلات ساده‌پسندتر هستند، معمولا طراحی‌های مربوط به آقایان ساده است و از المان‌های مربوط به روزهای خاص بی‌بهره‌اند.

کالکشن مردانه‌ی گالری ساعتچی، شامل گردنبند و دستبند‌های سنگ و طلای مناسب آقایان است که می‌توانید برای هدیه دادن از میان آن‌ها انتخاب و خریداری کنید.

خرید هدیه از جنس طلا و بسته‌بندی این هدیه به شکلی زیبا و خلاقانه می‌تواند هدیه گیرنده را بیش از پیش خوشحال کند و با توجه به کوچک بودن بسته‌بندی زیورآلات طلا، نگرانی‌ای بابت پیدا نکردن جعبه‌ای مناسب آن‌ها وجود ندارد.