سنگ های ماه تولد

سنگ های ماه تولد

سنگ های ماه تولد، از جمله سنگ های قیمتی هستند که بسیار برای خانم ها جذاب است و تاثیر عمیقی بر آنها دارد.

استفاده از دستبندهایی که از سنگ های ماه تولد ساخته شده اند، بر تعادل هورمونی خانم ها تأثیر مثبت گذاشته و به آنها کمک می کند در طول روز، روحیه خوب و با نشاطی داشته باشند؛ همچنین باعث کاهش درد هنگام زایمان و تسکین درد دوران قاعدگی می شود. در برخی از مشاهدات، انرژی این نوع سنگ ها تاثیرات فیزیکی مثبتی مانند بهبود بیماری پسوریازیس و ریزش مو نیز داشته است.

جالب است بدانید در زمان های قدیم، معتقد بودند که دستبندهای سنگ ماه، به باروری خانم ها کمک می کند. بنابراین اگر قصد دارید که باردار شوید، از دستبند سنگ ماه غافل نشوید.

سنگ های ماه تولد

افراد بسیاری در جهان، از انرژی های منحصر به فرد و قدرتمند زیور آلات با سنگ های قیمتی استقبال می کنند. اما نکاتی برای استفاده از آنها وجود دارد که باید بدانید.
استفاده از زیور آلات با بیش از سه سنگ قیمتی مختلف به طور همزمان، انرژی آن را از بین برده و آن را منفی می کند.

قدرت این سنگ های قیمتی، از خورشید و کیهان می آید و توسط سیارات دیگر هدایت می شود.

بیشتر بخوانید: راهنمای کامل سنگ ماه تولد، خواص و ویژگی ها 

آیا انرژی مثبت سنگ های قیمتی از نظر علمی ثابت شده است؟

سنگ های ماه تولد

بله، انرژی مثبت سنگ های قیمتی از نظر علمی تایید شده است و قدرت تأثیرگذاری آن بر رویدادهای زندگی، به انرژی آن ها بستگی دارد.
این انرژی از کیهان، خورشید و سیارات می آید که تاثیر زیادی بر روی انسان دارند.

بیشتر بخوانید: انواع سنگ ها را بشناسیم 

سنگ های قیمتی از نظر علمی چگونه تاثیر می گذارند؟

سنگ های قیمتی

همان طور که گفته شد، سنگ های قیمتی از انرژی خورشید و کیهان بهره می برند. این انرژی به رنگ های مربوطه تبدیل می شود.
هنگامی که چشم انسان رنگ ها را می بیند و بدن با سنگ های قیمتی تماس پیدا می کند، انرژی آنها به چاکراه های آنها منتقل می شود؛ انرژی منظومه شمسی و کیهان از طریق سنگ های قیمتی بر رویدادهای زندگی افراد تأثیر می گذارد.

پس زیر بنای علمی انرژی سنگ های قیمتی، مربوط به رنگ آنهاست زیرا علم، قدرت انرژی رنگ را تشخیص می دهد. علم مدرن، رنگ درمانی موجود در سنگ های قیمتی را درک می کند زیرا ثابت کرده است که آنها تأثیرات متعددی بر بدن انسان دارند.
بسیاری از سنگ های قیمتی، دارای رنگ های عمیقی مانند آبی، سبز و قرمز و… هستند که پرتوهای آنها نحوه کنترل رفتار را در بدن انسان افزایش می دهد. خورشید، منبع اصلی انرژی برای این سنگ های قیمتی است که به آنها قدرت تأثیرگذاری بر رفتار و نگرش انسان ها را می دهد.

سنگ های قیمتی

یک آزمایش علمی بر روی پرتوهای خورشید از طریق منشور هفت رنگ، نشان می دهد در هر پرتو رنگ های قرمز، سبز، زرد، بنفش، نیلی، نارنجی و آبی وجود دارد. این رنگ ها بر اساس طول موج های مختلف، تاثیر متفاوتی بر جسم، ذهن و روح انسان می گذارد.
پس هر سنگ قیمتی، انواع مختلفی از انرژی کیهانی و خورشیدی را جذب می کند و این انرژی متفاوت، بر رفتار و ادراک صاحب آن تأثیر می گذارد.
انرژی منظومه شمسی و زمین، باعث می شود که این سنگ ها دارای قدرت شفابخشی باشند و به فرد کمک کنند تا از انواع بیماری ها از جمله افسردگی رهایی یابند.

بیشتر بخوانید: سنگ اوپال چیست؟

استفاده از سنگ های قیمتی برای زندگی بهتر

گردنبند

هر سنگ قیمتی، دستورالعمل خاصی برای استفاده در زیورآلات دارد تا حداکثر تأثیر را داشته باشد. بیشتر سنگ های قیمتی در زیورآلات گردنبند استفاده می شوند. زیرا گردن، محل اتصال سر و سایر اعضای بدن است و جذب انرژی بالایی مخصوصا در زمینه شفابخشی دارد.
گردنبند این سنگ ها، به تابش مساوی انرژی به تمام قسمت های بدن کمک می کند و این انرژی ها را تا عمیق ترین قسمت ها و هاله بدن می رساند.

استفاده از سنگ ها برای دفع انرژی منفی مفید است

سنگ های قیمتی

وقتی گردنبند سنگ خود را تهیه کردید، باید با آن خو بگیرید. یعنی گردنبند سنگ شما باید انرژی، جسم، روح، قلب و ذهن شما را بشناسد.
افکار خود را پاک کنید و آن را در دست خود نگه دارید. به قدرت و انرژی نهفته در آن بیندیشید و آن را نگاه کنید.
به چشمانتان اجازه دهید انرژی دریافت کند و آن را به روح، ذهن، قلب و بدنتان هدایت کنید. این اولین قدم برای ارج نهادن به انرژی سنگ ها خواهد بود.

سپس گردنبند را در مقابل خود بگیرید و به آرامی آن را به سینه خود، جایی که قلب قرار دارد، نزدیک کنید.
با سرعتی دست خود، نفس بکشید تا با انرژی سنگ همگام شوید.

با آن صحبت کنید و به کائنات بگویید که قدرتی را که به گردن بند شما داده است را می شناسید.

از گردنبند سنگ خود برای درمان جسم و روح خود استفاده کنید

سنگ های قیمتی

می توانید از گردنبند سنگ خود برای درمان بدن خود استفاده کنید. گردنبند را تا کنید و مستقیماً روی ناحیه ای از بدن که درد دارد قرار دهید. اگر دل شکستگی دارید، می توانید آن را روی سینه خود قرار دهید.

سنگ های قیمتی خود را تمیز کنید

سنگ ها با انرژی منفی اطراف شما مبارزه می کنند تا شما سلامت روح و بدنی سالم داشته باشید. تمیز کردن آنها با آب مقطر، می تواند به بازیابی انرژی اولیه آنها کمک کند. آنها را با یک حوله سفید تمیز خشک کنید. بهتر است آنها را صبح زود تمیز کنید و اجازه دهید نور خورشید به آن بتابد.

سنگ های قیمتی و ارتباط با سیاره ها

۱- یاقوت سرخ

یاقوت سرخ

این سنگ قرمز، زمانی بهترین عملکرد را دارد که به طور کامل با بدن ما تعامل داشته باشد. بنابراین بهتر است یاقوت سرخ را در انگشتر استفاده کنید تا بهترین نتیجه را از تأثیر آن بر زندگی خود بگیرید.

یاقوت ها این قدرت را دارند که بر سلامتی و موفقیت شغلی شما تأثیر بگذارند و به شما برای رهایی از تنبلی کمک می کنند.
خورشید، ستاره مرتبط با این سنگ و حاکم بر متولدین ماه مرداد می باشد.

۲- یاقوت کبود زرد

یاقوت کبود زرد

یاقوت کبود زرد بهتر است در آویز گردنبند استفاده شود زیرا باید از طریق گردن با ذهن شما ارتباط برقرار کند.

این سنگ بر ذهن انسان تأثیر می گذارد و به شما کمک می کند که خوب فکر کنید. مشتری، سیاره مرتبط با این سنگ است و این سیاره بر آذر ماهی ها حکمرانی می کند. متولدین این ماه بیشترین انرژی را از این سنگ دریافت می کنند.

۳- زمرد

زمرد

این سنگ بهترین تاثیر را زمانی به ارمغان می‌آورد که به صورت آویز حلقه‌ای برای گردنبند شما ساخته شده باشد. زمرد قدرت جنگندگی در چالش ها، رفاه و ثروت را به شما هدیه می دهد.
سیاره عطارد، حاکم بر این سنگ می باشد و این سیاره بر شهریوری ها و خردادی ها حکمرانی می کند. بنابراین متولدین این ماه بیشترین انرژی را از این سنگ دریافت می کنند.

بیشتر بخوانید: شناخت سنگ زمرد، راهنمای تشخیص زمرد اصل

۴- یاقوت کبود آبی

زمرد

سیاره حاکم بر این سنگ، زحل است و این سیاره بر متولدین ماه دی حکمرانی می کند.
یاقوت کبود آبی، تعارضات و مشکلات شما را برطرف می کند. بهتر است این سنگ را با دستورالعمل های خاص از ستاره شناسان استفاده کنید.

۵- مرجان

مرجان

این سنگ ثروت و ترقی در زندگی را برای شما به ارمغان می آورد. بهتر است از مرجان به عنوان آویز گردنبند استفاده کنید تا قدرت اعتماد به نفس و شجاعت بیشتری به شما هدیه دهد.
سیاره حاکم بر این سنگ، مریخ است و این سیاره بر فروردینی ها حکمرانی می کند. بنابراین متولدین این ماه بیشترین انرژی را از این سنگ دریافت می کنند.

نتیجه

انرژی مثبت و قدرت تاثیرگذاری سنگ های قیمتی از نظر ثابت شده است، اگرچه باید تحقیقات بیشتری در این زمینه انجام شود. شما می توانید از این سنگ های ارزشمند برای زیبایی و قدرت وانرژی آنها استفاده کنید.

عنوان
تاثیر استفاده از سنگ های قیمتی بر سلامت بدن و روان
مقاله
تاثیر استفاده از سنگ های قیمتی بر سلامت بدن و روان
خلاصه
هنگامی که چشم انسان رنگ ها را می بیند و بدن با سنگ های قیمتی تماس پیدا می کند، انرژی آنها به چاکراه های آنها منتقل می شود؛ انرژی منظومه شمسی و کیهان از طریق سنگ های قیمتی بر رویدادهای زندگی افراد تأثیر می گذارد.