بهار فصل زندگی دوباره طبیعت است، درخت‌هایی که تا چند روز پیش خشک بودند با ورود بهار برگ‌های سبز و شکوفه‌های رنگارنگ خواهند داشت.

در فصل بهار که لباس‌های افراد نیز به پوشیدن لباس‌های رنگی روی می‌آورند. اگر در فصل بهار برای خرید لباس به مغازه‌ها مراجعه کنید، لباس‌های بهاره علاوه بر آنکه جنسی مناسب دمای هوای بهار دارند، از رنگ‌های شاد‌تری نیز برخوردارند.

گردنبند طلا ساعتچی

حال در این فصل زیبا که علاوه بر زمین، انسان‌ها نیز به رنگارنگ شدن محیط کمک می‌کنند، انتخاب زیورآلات نیز می‌تواند به جذابیت بصری بیافزاید.در این مقاله قصد داریم برای خرید یک گردنبند با ارزش از فلز درخشان طلا برای استفاده در فصل بهار به شما کمک کنیم. پس اگر قصد یک انتخاب هوشمندانه‌ی گردنبند برای فصل بهار را دارید، با ما همراه باشید. اگر یک زنجیر طلا در سایز مورد علاقه‌تان دارید اما توگردنی‌ای که دارید برایتان خسته کننده شده یا توگردنی مناسبی ندارید، به این بخش از این مقاله توجه بیشتری داشته باشید.

قطعا با شنیدن کلمه‌ی بهار، اولین شکلی که به ذهن هرکسی می‌رسد گل است و تو گردنی‌هایی به شکل گل می‌توانند نقش خوبی روی لباس‌های بهاری ما ایفا کنند. حال بسته به اینکه قصد دارید گردنبندی نگین‌دار داشته باشید یا توگردنی‌های کوچک را می‌پسندید برایتان پیشنهادهای متفاوتی خواهیم داشت. اگر می‌خواهید گردنبندتان تماما طلا باشد و علاقه‌ای به استفاده از سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی روی توگردنی‌تان ندارید، آویز طلا طرح سه گل کوچک و بزرگ برایتان انتخاب خوبی خواهد بود. حال اگر وجود سنگ در آویز طلایتان برایتان جذابیت بیشتری دارد، نگاهی به گل زیبای آبی رنگ آویز طلا طرح گل با سنگ بیندازید، این آویز روی لباس‌های رنگ روشن شما می‌تواند جلوه خاصی به استایل شما بیافزاید.

ممکن است اصولا به گردنبندهایی علاقه داشته باشید که از سنگ‌های نیمه قیمتی رنگارنگی در طراحی و ساخت آن‌ها استفاده شده است، برای شما که به رقص رنگ‌ها روی گردنبندتان علاقه دارید و همزمان می‌خواهید همگام با بهار گردنبندی به شکل گیاهان داشته باشید، گردنبند زنانه طرح خوشه انگور برای شما گزینه بسیار مناسبی است.

اگر قصد دارید گردنبند بهاری خود را با لباس مجلسی و برای مراسم‌های رسمی استفاده کنید، ما برای شما پیشنهادات متنوعی داریم. روی لباس‌های ساده‌تان می‌توانید از آویز طرح هندسی با نگین استفاده کنید و اگر لباس‌تان طرح‌دار است بهتر است مدل‌های کمتر رنگی را انتخاب کنید.

گردنبند‌های زنانه دیگر به ترکیب زنجیر و توگردنی محدود نیستند، گردنبندهای رو لباسی مدل‌های متفاوتی از گردنبند‌ها هستند که به جای آنکه زنجیرهای ساده داشته باشند، روی زنجیرشان نیز از سنگ‌های زیبا استفاده شده است.

از نمونه این گردنبندهای رو لباسی گردنبند زنانه طرح قوچ است که می‌تواند روی لباس‌های بهاره شما به زیبایی جلوه کند. گردنبند رو لباسی مینا کاری طرح اسلیمی روی زنجیر آن از سنگ‌های اونیکس استفاده شده است و زیبایی خارق‌العاده‌ای برای استایل بهاره شما خواهد داشت.

خاصیت این گردنبند‌های رو لباسی آن است که شما می‌توانید علاوه بر استفاده از آن‌ها روی لباس‌‌هایتان، روی مانتوها و استایل‌های خیابانی بهاره‌تان نیز استفاده نمایید.

اگر به دنبال گردنبندی هستید که برای لباس‌های رسمی‌تان که یقه نسبتا بازی دارند قابل استفاده باشد، پیشنهاد ما به شما انتخاب از دسته‌ی گردنبندهای چوکر (توگردنی) است.

این سبک گردنبندها در نزدیکی گردن شما قرار می‌گیرند و زیر یقه لباستان قرار نمی‌گیرند. برای آنکه با این سبک گردنبند‌ها بیشتر آشنا شوید این عکس را ببینید:

حالا که با مدل چوکر آشنا شدید، اجازه بدهید چند مدل مناسب مراسم‌های رسمی را به شما معرفی کنیم. گردنبند طرح اسلیمی با مروارید و نگین یکی از این مدل‌هاست که می‌توانید روی استایل رسمی بهاره شما به خوبی بدرخشد. مدل چوکر با پلاک طلای ولنتاین یکی دیگر از مدل‌هایی است که برای مقاصد ذکر شده مناسب‌اند.

نوع دیگر گردنبندی که در ادامه برای شما آماده کرده‌ایم، گردنبندهایی هستند که همچون آویز و زنجیر به نظر می‌رسند اما در واقع به یکدیگر وصل هستند و از ظرافت و زیبایی بسیاری برخوردارند. گردنبند طلای زنانه با طرح رز را ببینید، اتصال‌های ظریف زنجیر به گل شکل خاصی به این گردنبند بخشیده‌اند و رز طبیعی و زیبای طلای آن باعث شده این گردنبند برای فصل بهار بسیار مناسب باشد.

از دیگر گردنبند‌های زیبای مناسب فصل بهار، مدل گردنبند گل سه پر نگین‌دار است، با ترکیب طلا و نگین و مروارید، زیبایی دوچندانی به استایل شما خواهد بخشید.

البته هیچ‌کس نمی‌گوید در فصل بهار ملزم هستید از گردنبندهایی با طرح و شکل گل استفاده کنید، گردنبند زنانه طرح بته جغه نیز می‌تواند روی لباس‌های رنگارنگ بهاره‌ی شما به خوبی بدرخشد و از آن می‌توانید همانند گردنبندهای رولباسی، برای استفاده بر روی مانتو نیز استفاده کنید. البته این طرح برای استفاده در مراسم‌های نه چندان رسمی نیز به خوبی قابل استفاده است.

عنوان
چوکر
مقاله
چوکر
خلاصه
نوع دیگر گردنبندی که در ادامه برای شما آماده کرده‌ایم، گردنبندهایی هستند که همچون آویز و زنجیر به نظر می‌رسند اما در واقع به یکدیگر وصل هستند...
نویسنده