هر کدام از ما برای زیباتر شدن استایل‌ها و اضافه کردن جزییات دوست‌داشتنی به ظاهرمان، انتخاب‌های مخصوص به خودمان را داریم. بعضی‌ها زیورآلات طلا دوست دارند و بعضی‌ها طرفدار نقره هستند. بعضی‌ها از چوب لذت می‌برند و خیلی‌ها هم سراغ جنس‌های غیرمعمول و جذاب مثل پارچه می‌روند. زیورآلات سنگی یا ترکیب سنگ و فلزات دیگر همیشه زیبا و یکی از اولین انتخاب‌های کسانی بوده که می‌خواهند جزییات شیک  و خاص به ظاهرشان اضافه کنند.

در این یادداشت چند پیشنهاد سنگی با هم بخوانیم برای بهار پیش رو، تا با خیالی مطمئن انتخاب‌های درست کنیم:

سبز سیر، مثل بهار

اگر قرار باشد فصل بهار را با یک رنگ توصیف کنیم آن رنگ بدون شک سبز خواهد بود. با نزدیک شدن بهار طیف سبزهای روشن تا تیره، هر سال در لباس‌ها، کفش‌ها و روسری‌ها و صد البته جواهرات ترند می‌شوند. سبزترین و جذاب‌ترین سنگ سبزی که به ذهن می‌رسد زمرد است.

رنگ سبز سیرِ زمرد، باوقار و آرامش‌بخش است و چه در گردنبند، چه دستبند و چه حتی یک انگشتر کوچک به نظر آنتیک و بسیار شیک می‌رسد. هر لباس شب ساده و عادی‌ای با حضور یک گردنبند زمرد شگفت‌انگیز می‌شود. همان طور که در تاریخ نوشته‌اند، سنگ زمرد مورد علاقه کلئوپاترا بوده و تمام جواهراتش از همین سنگ ساخته شده بودند. این روزها اما، صدها سال بعد از زمان ملکه کلئوپاترا‌ در بهار ۲۰۱۹، جواهرات زمردی دوباره به ترندهای مد و فشن اضافه می‌شوند. پس اگر زمردی دارید که سال‌هاست گوشه کمد باقی مانده، خاکش را بگیرید و به آخرین ترند امسال ملحق شوید.

خرید گردنبند طلا

 

کلاسیک ِ همیشه زیبا

مروراید از آن دسته زیورآلاتی است که همزمان که در گنجه جواهرات مادربزرگ‌ها پیدا می‌شود، در جدیدترین ران‌وی‌ها و آخرین ترندهای روز هم به چشم می‌خورد و هر کدام از ما دست کم یکی از زیورآلات مرواریدی را در جعبه‌هایمان داریم.

این سنگ کلاسیک که با رنگ روشن و آرامبخش‌اش شکوه و آرامش یک شخصیت باوقار و زیبا را به یاد می‌آورد، در ترند بهار امسال یکی از بهترین ترکیب‌های خود یعنی ترکیب با طلا را دوباره به ویترین طلافروشی‌ها و جواهرسازی‌ها خواهد آورد.

یک گردنبند طلا و مروارید ساده با هر لباسی قابل پوشیدن است و تقریبا هیچوقت از مد نخواهد افتاد، همچنین انگشتر‌هایی با نگین مروارید که می‌توانند بهار امسال ظاهری خاص و متفاوت را به شما هدیه بدهند. پس اگر به فکر خرید جواهرات هستید گوشه چشمی هم به این سنگ دریایی ارزشمند داشته باشید.

 

حلقه‌هایی متفاوت‌تر از همیشه

حتما شما هم دقت کرده‌اید که این روزها حلقه‌های نامزدی را  نگین‌دار انتخاب می‌کنند و حلقه‌های ازدواج را ساده و تک رنگ. نگین‌های انگشتر نامزدی معمولا ساده و بدون رنگ هستند (مثل الماس) ولی در بهار ۲۰۱۹، حلقه‌ها هم ترند جدید دارند و می‌توانید اگر نزدیک زمان عروسی‌تان هستید به جای سنگ‌های بی‌رنگ، زمرد یا یاقوت را جایگزین کنید و یک حلقه رنگی داشته باشید. یاقوت و زمرد روی هر دو رنگ طلای زرد و سفید به خوبی می‌نشینند و با لباس‌ها و استایل‌های زیادی ست می‌شوند.

انگشتر طلا

اما این روزها مثل زمان قدیم، طلا فقط محدود به طلای زرد نمی‌شود و رنگ‌های دیگر مثل سفید یا رزگلد در مرکز توجه قرار گرفته‌اند. با طلاهایی که رنگ رزگلد یعنی ترکیب صورتی و طلایی براق دارند، سنگ‌های زیادی ست می‌شوند اما باید در انتخاب بهترین رنگ دقت کرد. یاقوت سرخ یکی از رنگ‌های ترندی سال جدید برای جواهرات رزگلد است. رزگلد ترکیبی است از طلا و مس که هرچه درصد طلایش بالاتر باشد بیشتر روشن دیده می‌شود و هرچه بیشتر ترکیب مس داخل خودش داشته باشد به رنگ صورتی نزدیک می‌شود. روی انگشترهای رزگلد، می‌شود سنگ‌های صورتی و قرمز و حتی آبی آسمانی به کار برد و حلقه‌های ازدواج و نامزدی را از حالت همیشگی درآورد.

سنگ‌های صورتی هم گزینه‌های خوبی برای رنگ‌های روشن و نزدیک به طلا هستند. توجه کنید که یک انگشتر یا گردنبند با رنگ‌های صورتی و طلایی، بدون این که بخواهید ظاهری رسمی و مجلل به شما می‌دهند و مسلما برای قرارهای روزانه یا محل کار و دانشگاه چندان مناسب نیستند. برای استفاده از این جواهرات زیبا و رسمی بهتر است لباس‌های ساده و تک رنگ به تن کنید.

 

گردنبند های مناسب فصل بهار کدامند؟

بهار فصل زندگی دوباره طبیعت است، درخت‌هایی که تا چند روز پیش خشک بودند با ورود بهار برگ‌های سبز و شکوفه‌های رنگارنگ خواهند داشت.

در فصل بهار که لباس‌های افراد نیز به پوشیدن لباس‌های رنگی روی می‌آورند. اگر در فصل بهار برای خرید لباس به مغازه‌ها مراجعه کنید، لباس‌های بهاره علاوه بر آنکه جنسی مناسب دمای هوای بهار دارند، از رنگ‌های شاد‌تری نیز برخوردارند.

گردنبند طلا ساعتچی

حال در این فصل زیبا که علاوه بر زمین، انسان‌ها نیز به رنگارنگ شدن محیط کمک می‌کنند، انتخاب زیورآلات نیز می‌تواند به جذابیت بصری بیافزاید.در این مقاله قصد داریم برای خرید یک گردنبند با ارزش از فلز درخشان طلا برای استفاده در فصل بهار به شما کمک کنیم. پس اگر قصد یک انتخاب هوشمندانه‌ی گردنبند برای فصل بهار را دارید، با ما همراه باشید. اگر یک زنجیر طلا در سایز مورد علاقه‌تان دارید اما توگردنی‌ای که دارید برایتان خسته کننده شده یا توگردنی مناسبی ندارید، به این بخش از این مقاله توجه بیشتری داشته باشید.

گردنبند با طرح گل

قطعا با شنیدن کلمه‌ی بهار، اولین شکلی که به ذهن هرکسی می‌رسد گل است و تو گردنی‌هایی به شکل گل می‌توانند نقش خوبی روی لباس‌های بهاری ما ایفا کنند. حال بسته به اینکه قصد دارید گردنبندی نگین‌دار داشته باشید یا توگردنی‌های کوچک را می‌پسندید برایتان پیشنهادهای متفاوتی خواهیم داشت. اگر می‌خواهید گردنبندتان تماما طلا باشد و علاقه‌ای به استفاده از سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی روی توگردنی‌تان ندارید، آویز طلا طرح سه گل کوچک و بزرگ برایتان انتخاب خوبی خواهد بود. حال اگر وجود سنگ در آویز طلایتان برایتان جذابیت بیشتری دارد، نگاهی به گل زیبای آبی رنگ آویز طلا طرح گل با سنگ بیندازید، این آویز روی لباس‌های رنگ روشن شما می‌تواند جلوه خاصی به استایل شما بیافزاید.

گردنبند طلا با نگین های رنگی برای بهار

ممکن است اصولا به گردنبندهایی علاقه داشته باشید که از سنگ‌های نیمه قیمتی رنگارنگی در طراحی و ساخت آن‌ها استفاده شده است، برای شما که به رقص رنگ‌ها روی گردنبندتان علاقه دارید و همزمان می‌خواهید همگام با بهار گردنبندی به شکل گیاهان داشته باشید، گردنبند زنانه طرح خوشه انگور برای شما گزینه بسیار مناسبی است.

اگر قصد دارید گردنبند بهاری خود را با لباس مجلسی و برای مراسم‌های رسمی استفاده کنید، ما برای شما پیشنهادات متنوعی داریم. روی لباس‌های ساده‌تان می‌توانید از آویز طرح هندسی با نگین استفاده کنید و اگر لباس‌تان طرح‌دار است بهتر است مدل‌های کمتر رنگی را انتخاب کنید.

گردنبند‌های زنانه دیگر به ترکیب زنجیر و توگردنی محدود نیستند، گردنبندهای رو لباسی مدل‌های متفاوتی از گردنبند‌ها هستند که به جای آنکه زنجیرهای ساده داشته باشند، روی زنجیرشان نیز از سنگ‌های زیبا استفاده شده است.

از نمونه این گردنبندهای رو لباسی گردنبند زنانه طرح قوچ است که می‌تواند روی لباس‌های بهاره شما به زیبایی جلوه کند. گردنبند رو لباسی مینا کاری طرح اسلیمی روی زنجیر آن از سنگ‌های اونیکس استفاده شده است و زیبایی خارق‌العاده‌ای برای استایل بهاره شما خواهد داشت.

خاصیت این گردنبند‌های رو لباسی آن است که شما می‌توانید علاوه بر استفاده از آن‌ها روی لباس‌‌هایتان، روی مانتوها و استایل‌های خیابانی بهاره‌تان نیز استفاده نمایید.

 

 

گردنبندهای چوکر

اگر به دنبال گردنبندی هستید که برای لباس‌های رسمی‌تان که یقه نسبتا بازی دارند قابل استفاده باشد، پیشنهاد ما به شما انتخاب از دسته‌ی گردنبندهای چوکر (توگردنی) است.

این سبک گردنبندها در نزدیکی گردن شما قرار می‌گیرند و زیر یقه لباستان قرار نمی‌گیرند. برای آنکه با این سبک گردنبند‌ها بیشتر آشنا شوید این عکس را ببینید:

حالا که با مدل چوکر آشنا شدید، اجازه بدهید چند مدل مناسب مراسم‌های رسمی را به شما معرفی کنیم. گردنبند طرح اسلیمی با مروارید و نگین یکی از این مدل‌هاست که می‌توانید روی استایل رسمی بهاره شما به خوبی بدرخشد. مدل چوکر با پلاک طلای ولنتاین یکی دیگر از مدل‌هایی است که برای مقاصد ذکر شده مناسب‌اند.

گردنبند و زنجیر متصل و ظریف

نوع دیگر گردنبندی که در ادامه برای شما آماده کرده‌ایم، گردنبندهایی هستند که همچون آویز و زنجیر به نظر می‌رسند اما در واقع به یکدیگر وصل هستند و از ظرافت و زیبایی بسیاری برخوردارند. گردنبند طلای زنانه با طرح رز را ببینید، اتصال‌های ظریف زنجیر به گل شکل خاصی به این گردنبند بخشیده‌اند و رز طبیعی و زیبای طلای آن باعث شده این گردنبند برای فصل بهار بسیار مناسب باشد.

 

گردنبندهای نگین دار

از دیگر گردنبند‌های زیبای مناسب فصل بهار، مدل گردنبند گل سه پر نگین‌دار است، با ترکیب طلا و نگین و مروارید، زیبایی دوچندانی به استایل شما خواهد بخشید.

البته هیچ‌کس نمی‌گوید در فصل بهار ملزم هستید از گردنبندهایی با طرح و شکل گل استفاده کنید، گردنبند زنانه طرح بته جغه نیز می‌تواند روی لباس‌های رنگارنگ بهاره‌ی شما به خوبی بدرخشد و از آن می‌توانید همانند گردنبندهای رولباسی، برای استفاده بر روی مانتو نیز استفاده کنید. البته این طرح برای استفاده در مراسم‌های نه چندان رسمی نیز به خوبی قابل استفاده است.

 

دستبند های مناسب فصل بهار کدامند؟

بهار فصل رنگ‌هاست، با ورود فصل بهار درخت‌ها شکوفه می‌دهند و گل‌ها بیش از پیش زیبایی و طراوت خود را به نمایش می‌گذارند. در این فصل که زیبایی‌های طبیعت به حداکثر خود می‌رسد، لباس‌ها و زیورآلات ما نیز شکل تازه‌ای به خود می‌گیرند.

اکثر ما در فصل بهار که بی‌نیاز از پوشیدن پالتو و لباس‌های گرم می‌شویم، به سبک لباس رنگارنگ رو می‌آوریم. شال سرهای آبی و صورتی روشن، پیراهن‌های سبز و قرمز از اتفاقات بهار هستند.

خرید دستبند

در این فصل زیبا، استفاده از زیورآلات بالاخص نوع طلای آن، بیش از پیش خواهد بود.

هنگامی که قصد دارید دستبند طلا برای خود خریداری کنید، اول به این موضوع دقت کنید که آیا قصد دارید از آن در میهمانی‌ها استفاده کنید یا در زندگی روزمره از دستبند خود استفاده کنید؟

ترکیب طلا و متریال دیگر

اگر قصد خرید دستبندی برای زندگی روزمره دارید که بتوانید از آن سرکار و دورهمی‌های غیر رسمی استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما ترکیبات سنگ و طلا، چرم و طلا و این دست مدل‌های ترکیبی است. دستبندهای سنگی می‌توانند با انواع استایل‌های روزمره مناسب باشند و همزمان برای استفاده در دورهمی‌های خودمانی نیز زیبایی و تناسب کافی داشته باشند. اگر همیشه عادت به استفاده از شلوار جین و سبک لباس اسپرت را دارید، دستبند‌های بافت و طلا می‌توانند گزینه مناسبی برای شما باشند.

می‌توانید این نوع دستبند‌های بافت و طلا یا چرم و طلا را در تعداد زیاد داشته باشید و همزمان استفاده کنید، این می‌تواند سبک شما در استفاده از دستبند باشد.

برای مثال دستبند طلا زنانه طرح مثلث فیوژن می‌تواند یک گزینه مناسب برای استایل با شلوار جین شما باشد، این دستنبد با رنگ بافت آجری و منگوله‌های زرشکی می‌تواند به خوبی جای خود را در سبک لباس اسپرت شما باز کند و اگر بخواهید می‌توانید با اضافه کردن یک دستنبد طلا زنانه طرح گل چهار پر ونکلیف در کنار دستنبد قبلی‌تان به دست‌هایتان جلوه بیشتری بدهید.

 

دستبند های کارتیه مناسب برای فصل بهار

در کنار دستبندهای ترکیبی مناسب فصل بهار، مدل‌های دیگری نیز وجود دارند که برای استفاده روزمره مناسب هستند. برای مثال طرح قدیمی و همیشگی کارتیه همواره انتخاب مناسبی بوده و خواهد بود و این نوع از دستنبدها برای استفاده در مراسم‌های رسمی نیز مناسب خواهند بود. اگر به شکل قدیمی کارتیه علاقه ندارید یا ترجیح می‌دهید شکلی نو از این دستنبد داشته باشید، مدل چرم و طلای با طرح کارتیه می‌تواند برای شما گزینه‌ی مناسبی باشد، البته به خاطر داشته باشید این مدل چرم و طلا چندان برای مراسم‌های رسمی مناسب نخواهد بود اما برای استایل اسپرت و روزمره شما قطعا مناسب خواهد بود و رنگ زرد چرم آن با پوشش اسپرت و مخصوصا همراه با جین تناسب خواهد داشت.

دستبندهای های طرح گل

یکی از جذاب‌ترین طرح دستبندهای فصل بهار، مدل‌هایی است که به شکل گل هستند و یادآور فصل شکوفه‌های رقصان‌اند. کمتر کسی را پیدا می‌کنیم که به گل علاقه نداشته باشد و استفاده از گل در زیورآلات همواره مرسوم و مورد پسند افراد بوده است. گل‌های رنگارنگ همواره از جذابیت کافی برخوردارند پس دستنبدهای به شکل گل که با سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی رنگارنگ شده‌اند می‌توانند زیبایی چشم‌نوازی را خلق کنند. از این مدل دستبندها می‌توانیم به مدل دستبند طلا طرح شاخه گل اشاره کنیم که به خوبی با ترکیب سنگ‌های رنگارنگ و طلا، مدل زیبایی را ایجاد کرده است. این مدل علاوه بر آنکه برای استفاده در دورهمی‌های خودمانی مناسب است، برای استفاده در مجالس نه چندان رسمی نیز مناسب خواهد بود و می‌تواند با همراهی یک لباس ساده، استایل شما را درخشان کند.

 

دستبندهای مروارید و طلا

استفاده از زیورآلات مروارید نیز از گذشته مرسوم بده و در طرح‌های نوین ترکیب مروارید و طلا به چشم می‌خورد که این ترکیب از زیبایی بسیاری برخوردار است. دستبندهای ترکیبی مروارید و طلا همواره انتخاب خوبی برای اضافه کردن به استایل‌های رسمی و نیمه رسمی هستند. برای نمونه می‌توانید طرح دستبند طلا زنانه با مروارید و گوی طلا را مشاهده کنید. این مدل برای استایل‌های رسمی بسیار مناسب است و اگر نوع لباس روزمره شما اسپرت نیست، برای استفاده روزمره نیز می‌توانید از این سبک دستبند استفاده کنید.

دستبندهای رنگی با آویز طلا برای بهار

از دیگر مدل دستبندهایی که همزمان برای استایل روزمره‌ی نه چندان اسپرت بهاره و مراسم‌ها مناسب‌اند، دستبندهایی هستند که با آویزهای طلا همراه‌اند. یکی از زیبا‌ترین و به روز‌ترین مدل آویزهای دستبندهای طلا می‌تواند طرح چشم نظر باشد. دستبند طلا زنانه با پولک چشم نظر را مشاهده کنید، این دستبند با ترکیب رنگ طلایی و آویزهای چشم‌نظر، زیبایی دوچندانی دارد و برای استفاده در مراسم‌ها و استایل‌های نه چندان اسپرت بهاره مناسب است.

اگر ترجیح می‌دهید دستبندی که در میهمانی و مجالس استفاده می‌کنید، کاملا با دستبندهای روزمره متفاوت باشد، پیشنهاد ما به شما طرح‌های النگویی است. این مدل دستبندها برای استفاده روزمره مناسب نیستند اما در کنار با لباس‌های مجلل شما و همگام با فصل زیبایی طبیعت، می‌توانند جلوه‌ی خاصی به استایل شما بدهند.

دستبند طلا خرید

برای مثال نگاهی به دستبند طلا زنانه مولتی کالر بیندازید، این مدل دستبند النگویی دارای سنگ‌های نیمه قیمتی رنگارنگ بوده و می‌تواند در کنار یک لباس تک رنگ، زیبایی چشم‌نوازی را خلق کند و البته همانطور که پیش‌تر گفتیم، این مدل برای استفاده روزمره مناسب نخواهد بود.

حال می‌توانید همگام با حال و هوای بهار و متناسب با نوع استفاده‌تان از دستبند، گزینه مورد علاقه خود را انتخاب و خریداری کنید و از انتخابتان لذت ببرید.