گالری ساعتچی در طی زمانی که افتخار همراهی با شما را داشته است همواره به ارائه زیورآلات طلای گوناگون و منحصر به فردی پرداخته تا از این طریق در لحظات صمیمانه­ شادی و سرور شما سهمی هر چند مختصر داشته باشد. این گالری در طول سال ها فعالیت حرفه ای خود مجموعه ای متنوع و زیبا را از انواع گوشواره، انگشتر، دستبند، گردنبند و دیگر جواهرآلات ارزنده فراهم آورده تا بتواند پاسخگوی سلیقه ممتاز و زیباپسند شما مشتریان گرامی باشد؛ آنچه موجب دلگرمی و تداوم کیفیت بالای محصولات ما بوده است ،همان استقبال گرم و رضایت خاطر شما عزیزان از جواهرآلات گالری ساعت ­چی می باشد.

اما در میان تمامی محصولات گسترده گالری ساعت چی، چند مدل کاری از اقبال گسترده تری برخوردار بوده اند. این نمونه های طلا و جواهر که به راستی از کیفیت و طراحی بی نظیری نیز برخوردار هستند در فروشگاه های مختلف ساعتچی به دفعات به فروش رفته اند. ما در ادامه این نمونه های طلا را که توانسته اند بیش از سایرین توجه شما عزیزان را به خود جلب کنند،معرفی خواهیم کرد تا علت استقبال مشتریان همیشه وفادار ما در تمایز، زیبایی و منحصر به فرد بودن این جوهرآلات هرچه بیشتر مشخص می گردد. در نهایت اگر بخواهیم از نشانی برای گالری ساعتچی صحبت کنیم آنها با موفقیت چشمگیر شان قطعاً از نامزدهای اصلی خواهند بود.گردنبند ساعتچی

 

۱ دستبند با پلاک سه بعدی و تک نگین رنگی سنگ:

یکی از منحصر به فرد ترین پلاک هایی که طی سال های اخیر در صنعت جواهر سازی ایران متولد گردیده است پلاک های سه بعدی گالری ساعتچی می باشد. طرح عمومی این پلاک ها می تواند نقش الحمراء، نوعی گل یا یکی شکل هندسی باشد. سپس طرح دو بعدی بوسیله خطوط متقاطعی به یک سطح مشابه دیگر متصل می گردد و زیبایی متمایزی را که از حجم سه بعدی این پلاک ها سراغ داریم پدید می آورند.

دستبند طلا

در ساخت دستبند معروف ما نیز از این نمونه پلاک بهره گرفته شده است؛ تنها با یک امتیاز اضافه دیگر که همان تک نگین رنگی سنگ، در میانه آن است. این نگین در میان حجم سه بعدی و میان خطوط متقاطع به کار گرفته شده تا جلوه سنگ چند برابر شود. بدین ترتیب به نظر می رسد که پلاک دستبند، سنگ را شبیه گوهری در خود در بر گرفته است. همچنین زنجیر دستبند نیز از طرح حلقه های ظریف و در هم پیچیده خاصی استفاده کرده که در کنار پلاک زیبای آن هماهنگی بسیار مناسبی را پدید می آورد.

دستبند زنانه

اگر به این نمونه پلاک های سه بعدی علاقه مند هستید،گردنبند بالا از دیگر کارهای گالری ساعتچی است که در آن به همراه دانه های مروارید و گوی های طلا به طور متناوب از پلاک سه بعدی استفاده شده است. شما به راحتی می توانید از این گردنبند در کنار دستبند معرفی شده ستِ زیبایی فراهم کنید.

 

۲ گردنبند با سری متناوب دانه مروارید و حجم سه بعدی در هم بافته:

برازندگی و شکیل بودن این گردنبند ساعتچی با هیچ نمونه دیگری قابل مقایسه نیست. گردنبند در طراحی خود از پلاک­های چندگانه استفاده کرده است؛ به ترتیبی که پلاک های گردنبند نه در نقطه ای مرکزی بر سینه بلکه به صورت متناوب و با فاصله ای معیّن در طول گردنبند قرار گرفته اند. هرکدام از این پلاک ها می توانند با جا به جا شدن گردنبند نقش پلاک اصلی را بازی کنند و دیگر پلاک­ها در ادامه زنجیر گردنبند آن را از طرفین همچون قابی احاطه کنند.

خربد گردنبند طلا

پلاک­ها به صورت یکی در میان بین سنگ مروارید مصنوعی و حجمی انتزاعی با طراحی سه بعدی (که در آن نیز از خطوط متقاطع استفاده شده است) متغیر هستند. بدین ترتیب هر پلاک در کنار سایر پلاک های مجموعه زیبایی منحصر به فردی را پدید می­آورد.

برای چنین محصولی که پلاک­ها در امتداد زنجیر گردنبند تعبیه شده اند،داشتن زنجیری خاص نیز ضروری است. زنجیر باید بتواند زیبایی پلاک ها را همچنان در خود منعکس کند. زنجیر گردنبند با توجه به همین موضوع از طلای عیار بالا و با حلقه ­هایی ظریف و به دقت در هم بافته شده تهیه شده است.

 

۳ انگشتر جفت گویِ متشابه طلا:

این انگشتر به حتم در میان تمامی انگشترهای ساخته شده در سال های اخیر نمونه ای کم نظیر است. انگشتر در طراحی خود به جای داشتن نوعی نگین (یا پلاک) از دو گوی کروی طلا استفاده کرده است که مشابه هم نیز هستند .آنها تنها با هم کمی اختلاف اندازه دارند.

انگشتر

خود حلقه انگشتر اما به شکل حرف u طراحی شده است. به عبارتی انگشتر حلقه­ کاملاً بسته ای را شکل نمی دهد و فضای ما بینی در حلقه باز می ماند. در هر سمت این فضای خالی دو گوی انگشتر تعبیه شده اند. بدین ترتیب حلقه از یک گوی شروع گشته و به گوی دیگری در سمت دیگر ختم می­گردد. حلقه انگشتر به شکل حرف u نه تنها از جلوه خاص و چشم نوازی برخودار است بلکه همزمان نمادی از خوشبختی و طالع نیک خواهد بود.

هر دو گوی با تکنیک پلاک ها تهیه شده اند (دیگر می­توان این تکنیک را نشانی از برند ساعتچی به حساب آورد) و به شکل دو کره توخالی با محیطی از خطوط متقاطع هستند. این طراحی خاص به جلوه هر چه بیشتر انگشتر کمکی مضاعف می کند.

 

۴ ست دستبند و گردنبند الحمراء:

طرح الحمراء با همان الگوی همیشگی شبدر چهارپر به طرحی همبسته نام ساعتچی بدل شده است. در طول سالیان متمادی همگان محصولات ساعت­چی را با این نمونه طراحی جواهر به خاطر می­آورند. ما نیز از این موضوع بسیار خوشحال هستیم؛ چراکه طرح الحمراء در کنار تاریخچه­ ی عاشقانه و پیشنه زیبایش نمادی از بخت بلند و طالع نیک است. باعث شادمانی ماست که بتوانیم چنین هدیه ای را برای شما فراهم کنیم.

ست طلا

به همین علت از طرح الحمراء در محصولات ساعتچی به کرات استفاده شده است. ما از این طراحی، چند نمونه زیور نظیر دستبند، گردنبند کوتاهِ تک پلاک و گردنبند بلند با پلاک متناوب تهیه کرده ایم. نمونه های دیگری از طرح الحمراء نیز در قالب طلای کودک (یا نوجوان) با نگین های رنگی ساخته شده است.

لازم به ذکر است که پلاک های طرح الحمراء در مدل های مجلسی و زنانه به صورت حجم های سه بعدی (با همان تکنیک سطح موازی مشابه و خطوط متقاطع در هم تنیده) و در مدل های ساده تر (نظیر طلای کودک) به صورت طرح دو بعدی با کریستال رنگی تهیه می­شوند. ستِ دستبند و گردنبند الحمراء را می­توان به عنوان یکی از پرفروش ترین محصولات ساعتچی به حساب آورد.

 

۵ النگوی طلا با طرح گل و مروارید:

گالری ساعتچی برای تزئین دستان شما و افزایش زیبایی هرچه بیشتر آنها در کنار انواع نمونه دستبند به تولید انواع النگو نیز پرداخته است. النگو با خاصیت چفت شدن فشاری اش ایجاب می­کند که طراحی آن بر دست به شکل کاملاً متناسب و بهینه صورت پذیرد،به همین علت اغلب النگوها به صورت یکپارچه تهیه و ساخته شده اند.

در ساخت این النگوی پرفروش و زیبای ساعتچی نیز این موضوع به طور کامل رعایت شده است. حلقه زیبای النگو که از ضخامتی باریک و در عین حل چشم نواز برخوردار است با پیچشی ظریف به دو سمت نامتقاطع دستبند خمیده شده است. بدین ترتیب دو سمت النگو با یکدیگر برخوداری ندارند و یک حلقه باز را شکل می­ دهند،در قبال نمونه های حلقه بسته النگو.

النگو

زیبایی متمایز النگو در همین دو سمت نامتقاطعِ رو به رو قرار گرفته است؛ جایی که طرحی از گل در مقابل یک مروارید حاضر می شود تا خاطره دریا را در کنار نوازش گلبرگ ها زنده کند. بدین ترتیب گل و مراورید با هم به کلیت النگوی طلا آمیزه ­ای از حس لطافت و زنانگی می­بخشند؛ با پوشیدن این النگو شما نیز عطر گل های طلایی را همراه زیبایی بی کران دریا همراه خواهید داشت.

 

۶ گردنبند با پلاک هرمی و تک نگین رنگی سنگ:

کسانی که به پلاک های تک برای گردنبند علاقه مند هستند در برخی مواقع از نمونه های تکراری خسته می شوند و به دنبال کاری ویژه و خاص می گردند. اگر شما نیز از این دسته افراد هستید گردنبند پلاک هرمی ما می تواند برای شما بسیار جذاب باشد.

این گردنبند یک تک پلاک دارد که به شکل هرم سه بعدی طراحی شده است. با قرار گرفتن چنین پلاکی در میانه گردن، می توان تمامی نگاه ها را معطوف خود داشت چراکه اصولاً شکل هندسی مثلث (و متعاقب آن هرم) نگاه را به سمت خاصی جهت دهی می کند و اگر از آن برای پلاک گردنبند استفاده گردد این اتفاق قوی تر رخ می دهد.

گردنبند ارزان سبک

زنجیر این پلاک نیز برای زینت بخشی هر چه بیشتر به آن از طلای عیار بالا ساخته شده است و حلقه های زنجیر با تراکم بالا بسیار ظریف و در الگویی پیچیده در هم بافته شده اند. بدین ترتیب خود زنجیر طرح خاصی را می­یابد که با پلاک هرمی کاملاً هماهنگ است.

 

 

 

عنوان
خرید طلا سبک
مقاله
خرید طلا سبک
خلاصه
کسانی که به پلاک های تک برای گردنبند علاقه مند هستند در برخی مواقع از نمونه های تکراری خسته می شوند و به دنبال کاری ویژه و خاص می گردند. اگر شما نیز از این دسته افراد هستید گردنبند پلاک هرمی ما می تواند برای شما بسیار جذاب باشد.
نویسنده