آیا درآوردن گوشواره از گوش در شب و انداختن آن هنگام صبح، برای شما نامطلوب و خسته کننده است؟ این روند مخصوصا زمانی که عجله دارید، بسیار ناراحت کننده می باشد. در این مقاله می خواهیم بدانیم که چگونه با گوشواره، راحت بخوابیم.

گوشواره

هر بار که وارد تخت خواب خود می شویم، مشتاقانه منتظر خوابی آرام و راحت هستیم تا ما را برای صبح روز بعد، شاداب کند.

هیچ فردی نمی خواهد که خواب خود را با قطعه کوچکی مانند گوشواره، مختل کند و در طول شب، آزاردهنده باشد.

همچنین گوشواره ها می توانند گوش های شما را تحریک، ملتهب و قرمز کرده و یا درد در گردن ما ایجاد کند. در نتیجه، بسیاری از افراد ترجیح می دهند قبل از خواب، آن را در بیاورند.

متأسفانه، ما گاهی اوقات از یاد می بریم که آنها را قبل از خواب دربیاوریم، یا نمی خواهیم آنها را در حین مسافرت گم کنیم. پس بیایید در این مقاله یاد بگیریم که چگونه هر شب، راحت با گوشواره، بخوابیم.

چگونه شب ها با گوشواره، راحت بخوابیم؟

۱- از پشت گوشواره ای های سیلیکونی استفاده کنید.

اگر می خواهید با گوشواره بخوابید، نوع پشتی گوشواره‌ شما تاثیر قابل‌توجهی بر نحوه خواب شما در شب، می‌گذارد. برخی از افراد استفاده از پشت گوشواره ای های سیلیکونی را توصیه می کنند زیرا نرم و شفاف هستند و از چسبیدن گوشواره به گردن شما جلوگیری می کند و آسایش خواب ما را به خطر نمی اندازد.

گوشواره

گوشواره‌های پیچ‌دار نیز بر خلاف نوع سنتی با پشت‌های پروانه‌ای، گزینه‌ای مناسب هستند؛ زیرا پشت آن‌ها به شکل پیچ است و انتهای میخ مانند گوشواره به گردی پیچ منتهی میشود تا از چسبیدن گوشواره به گردن شما جلوگیری کند. گوشواره های پیچ دار، پشتی صافی دارند که روی گوش قرار می گیرد و به گوشواره پیچ می شود. بنابراین، آن را از افتادن، ایمن می کند.

همچنین می توانید از گوشواره های میخی با پشتی سیلیکونی استفاده کنید که روی قلاب می لغزند تا از گردن شما در برابر قسمت تیز و ظریف گوشواره و فرورفتن به پوست شما، محافظت کند.

پس گیره های سیلیکونی برای جلوگیری از فرورفتن گوشواره به پوست شما، شناخته شده اند. آنها حاوی مواد نرم و لطیفی بوده و به راحتی در هر جواهر فروشی محلی، قابل دسترس هستند.

۲- از بالش های سوراخ گوش، استفاده کنید

بالش‌های خاصی برای آرامش در هنگام خواب با گوشواره طراحی شده‌اند.

بالش سوراخ گوش

بالش های سوراخ گوش، میزان فشار وارد شده به گوش های شما را در هنگام خواب کاهش می دهند.

همچنین می‌توانید یک بالش نعل اسبی بخرید، زیرا به شما کمک می‌کند در طول شب، راحت به پشت بخوابید و فشار گوش‌هایتان را کاهش دهید.

۳- خوابیدن در وضعیت مناسب

گوشواره

نحوه خوابیدن شما، میزان فشار به گوش و خواب راحت با گوشواره را تعیین می کند. به طور کلی، زمان خواب با گوشواره، بهتر است به پشت بخوابید. اما در این نوع خواب، فشار به معده و پهلو در طول شب، احتمالاً گوش‌های شما را تحریک می‌کند. اگر عادت ندارید به پشت بخوابید، ممکن است این وضعیت برای شما بسیار ناراحت کننده باشد.

می توانید چند بالش در اطراف خود قرار دهید تا هنگام خوابیدن به پشت، کمر شما نچرخد. به یاد داشته باشید که زانوهای خود را کمی خم کنید، زیرا به شما امکان می دهد راحت تر بخوابید و کمر شما تحت فشار کمتری قرار گیرد.

یادگیری این نوع خواب در صورتی که به آن عادت ندارید، کمی زمان می برد.

۴- هنگام خواب موهای خود را بسته نگه دارید

گوشواره

بسته نگه داشتن موها در هنگام خواب، به جلوگیری از گره خوردن آن در گوشواره کمک می کند.

چرخیدن هنگام خواب، باعث می‌شود موهای شما در جهات مختلف حرکت کنند و ممکن است به گوشواره هایتان گره بخورد؛ همچنین لاله های گوش شما را تحریک می کند و به موهای شما آسیب می رساند. پس ترجیحاً موی خود را با یک کش سر، آزاد ببندید یا سر خود را با یک روسری ساتن، بپوشانید.

۵- استفاده از گوشواره های حلقه ای

گوشواره حلقه ای

گوشواره‌های مخصوص خواب، دایره‌ای شکل هستند و به هم چفت می شوند. پیش تر، گوشواره های خواب، مد بود؛ زیرا به افرادی که پیرسینگ جدید داشتند، از این نوع گوشواره ها معرفی می شد. اما پس از آن، گوشواره های میخی طرفداران زیادی پیدا کرد و گوشواره های دایره ای کمتر دیده شدند.

اگر می‌خواهید با گوشواره‌های خود بخوابید، گوشواره‌های پشت صاف، جایگزین عالی برای استفاده هستند. قسمت پشت گوشواره کاملاً صاف است و در هنگام خواب، قسمت تیزی وجود ندارد که به شما آسیب برساند.

چگونه بعد از پیرسینگ گوش، راحت بخوابیم؟

گوشواره طلا زنانه مولتی کالر با نگین
گوشواره طلا زنانه مولتی کالر با نگین ساعتچی

روند بهبودی پیرسینگ، به نوع سوراخ کردن گوش و مراقبت شما از آن بستگی دارد.

به طور کلی، حدود شش تا هشت هفته طول می کشد تا پیرسینگ استاندارد گوش به طور کامل بهبود یابد؛ اما برخی از سوراخ‌های گوش، مانند پیرسینگ مارپیچ و حلزونی، ممکن است روند بهبود کندتری داشته باشد.

اگر نکات ذکر شده در بالا را تمرین کنید، می توانید به راحتی روی سوراخ جدید گوش خود بخوابید؛ حتی اگر کامل بهبود نیافته باشد.

چگونه با پیرسینگ های جدید در هر دو گوش بخوابیم؟

گوشواره نگین دار
گوشواره نگین دار

با پیرسینگ های جدید، هرگز نباید بدون گوشواره خوابید؛ زیرا به سرعت این سوراخ های جدید، بسته می شوند.

یک پیرسینگ جدید می تواند در طی چند ساعت از شب، بسته شود و به طور کامل خود را ترمیم کند. همچنین می تواند باعث عفونت آن شود و خواب شما را برای چند شب مختل کند.

اگر پیرسینگ جدیدی روی هر دو گوش دارید، بهترین گزینه برای راحتی در طول شب و بدون فشار به هر دو گوش، خوابیدن به پشت است.

اگر ترجیح می دهید به پهلو بخوابید، بالش خود را بردارید و به روی صورت خود بخوابید؛ باید استخوان گونه به سمت پایین باشد. از بازوی خود برای حمایت از سر خود استفاده کنید و ساعد خود را بالای گوش خود قرار دهید و آرنج خود را روی چشم بگذارید. همچنین می توانید روی بالش های U شکل بخوابید.

نتیجه

گوشواره طلا زنانه طرح گل چهار پر
گوشواره طلا زنانه طرح گل چهار پر

با رعایت نکاتی که ذکر شد، در تمام طول شب با گوشواره های خود خواب راحتی خواهید داشت. پیروی از آنها ساده و مقرون به صرفه هستند و به شما کمک می کنند با گوشواره های خود، خوابی طولانی، راحت و بدون درد داشته باشید.

برای مشاهده مدل های متنوع گوشواره از گالری آنلاین ساعتچی، اینجا کلیک کنید.

عنوان
خواب راحت با گوشواره
مقاله
خواب راحت با گوشواره
خلاصه
هر بار که وارد تخت خواب خود می شویم، مشتاقانه منتظر خوابی آرام و راحت هستیم تا ما را برای صبح روز بعد، شاداب کند.هیچ فردی نمی خواهد که خواب خود را با قطعه کوچکی مانند گوشواره مختل کند و در طول شب آزاردهنده باشد. اگر می خواهید با گوشواره بخوابید، نوع پشتی گوشواره‌ شما تاثیر قابل‌توجهی بر نحوه خواب شما در شب، می‌گذارد.