برخی از افراد، گاهی از داشتن انگشت های کوتاه و تپل، رنج می برند و در انتخاب انگشتر ، دچار مشکل می شوند.
چه مدل انگشتر ، انگشت های تپل و کوتاه را زیباتر می کند؟

انگشتر طلا ساعتچی

شما با خواندن این مقاله، می توانید حلقه ها و انگشترهای مناسب برای انگشتان خود پیدا کرده و آنها را زیباتر کنید.

اولین راه برای برطرف کردن حس بد نسبت به انگشتانتان، پیدا کردن انگشترهای مناسب است.

در این مقاله، نگاهی به برخی از طرح‌های انگشتر برای انگشتان تپل و کوتاه خواهیم داشت.

 

مشاهده و خرید انگشتر طلا زنانه در وزن و طرح گوناگون در گالری ساعتچی

چه انگشتر هایی در انگشتان تپل و کوتاه، بهتر به نظر می رسند؟

بهترین انگشتر مناسب برای انگشتان چاق و کوتاه، حلقه هایی با سنگ های گلابی، مارکیز یا بیضی شکل است.

این طرح ها برای انگشتان کوتاه، بسیار مناسب است؛ زیرا باعث افزایش طول انگشتان کوتاه می‌شوند. اما اندازه این سنگ ها نباید خیلی بزرگ باشد و حلقه طلا نیز باید عرض باریکی داشته باشد. در این صورت، این مدل برش‌ سنگ، انگشتان شما را باریک و بلند نشان می دهد.

انگشتر طلا ساعتچی

البته به خاطر داشته باشید که وقتی به دنبال حلقه مناسب برای انگشتان خود هستید، باید عرض و طول انگشت حلقه و اندازه کلی دست خود را با توجه به اندازه انگشتر خود، در نظر بگیرید. همچنین اندازه و شکل سنگ مرکزی انگشتر و شکل و طول ناخن خود را نیز در نظر داشته باشید. زیرا عامل مهمی است. داشتن ناخن های بلند، طبیعتا انگشتان شما را بلندتر و باریک تر نشان می دهد؛ در حالی که ناخن های کوتاه، باعث می شود انگشتان شما کوتاه تر و چاق تر به نظر برسند. همچنین، اگر ناخن های شما، مانیکور شده و مرتب باشد، نقش مهمی در جلوه انگشتر در انگشت شما دارد.

انگشتر مناسب برای انگشتان کوتاه

انگشتر طلا ساعتچی

اگر به دنبال انگشتر مناسب برای انگشتان کوتاه هستید، باید به دنبال انگشترهایی باشید که بدون توجه به عرض انگشت، انگشتانتان را بلند نشان می دهند.

همانطور که در بالا ذکر شد، بهترین گزینه انگشترهایی با سنگ های گلابی شکل، بیضی و حتی مارکیز است.
همچنین می‌توانید انگشتر با سنگ‌های مستطیلی و زمردی انتخاب کنید؛ زیرا انگشتان کوتاه را بلند تر جلوه‌ می دهد. اما مراقب باشید که انگشتری با یک سنگ زمردی شکل بسیار بزرگ نخرید.

انگشتر مناسب برای انگشتان پهن

انگشتر طلا ساعتچی

اگر انگشتان پهنی دارید، مدل انگشترهایی را بیابید که پوست شما بیش از حد در دو طرف انگشتر شما نمایان نشود. در غیر این صورت ممکن است انگشت شما پهن تر از آنچه هست، به نظر برسد.

انگشت پهن را به‌عنوان یک بوم فوق‌العاده در نظر بگیرید؛ عرض اضافی انگشتان شما، فضای بیشتری را برای تجربه سبک‌های مختلف انگشتر، به شما می دهد و شما می توانید طرح‌های کلاسیک و مدرن تا سنتی و سلطنتی را روی آن امتحان کنید.

انگشترهای طرح بیضی پهن، مستطیلی، مارکیز یا زمردی را برای انگشتان خود انتخاب کرده و از انگشترهایی با سنگ های باریک دوری کنید؛ زیرا این سنگ ها باعث می شوند انگشتان شما از قبل پهن تر به نظر برسند و ما این را نمی خواهیم.

همچنین می‌توانید انگشتر با سنگ‌های خوشه‌ای یا حلقه‌هایی با سنگ‌های گرد انتخاب کنید. چنین حلقه هایی، انگشتان پهن شما را صاف می کند.
عرض نوار انگشتر طلا را نیز متوسط تا ضخیم توصیه می کنیم.

گزینه بعدی برای شما، انگشتر طلا با طرح های نامتقارن و اشکال هندسی است. این طرح ها عرض انگشت شما را به حداقل می رساند.

انگشتر مناسب برای بند انگشت پهن

انگشتر طلا ساعتچی

اگر انگشتان شما فقط به دلیل بند انگشتان بزرگ، پهن تر به نظر می رسند، نگران نباشید. زیرا حلقه هایی مناسب برای شما وجود دارد و این انگشترها، بند انگشتان را کوچکتر نشان می دهند.

حلقه‌هایی سنگین‌ و ضخیم‌ انتخاب کنید، زیرا این حلقه‌ها طوری طراحی شده‌اند که توجه اطزافیان را به انگشتر شما جلب می‌کنند، نه اندازه بند انگشت شما.

چگونه انگشتر روی انگشتان پهن، زیبا جلوه می کند؟

هنگامی که به دنبال انگشتر هایی هستید تا انگشتان پهن را زیبا نشان دهند، باید بیشتر به حلقه هایی سنگین فکر کنید و از خرید حلقه‌های کوچک‌ و سبک اجتناب کنید؛ زیرا پوست بیشتری از انگشت شما را در معرض دید قرار می‌دهند و زمانی که پوست، بیش از حد در دو طرف حلقه قابل مشاهده باشد، حلقه کوچک‌تر و انگشت شما پهن تر از آنچه هست به نظر می‌رسد.

انگشتر طلا ساعتچی

بنابراین، انگشترهایی با حلقه هایی ضخیم انتخاب کنید تا برجسته شوند و انگشت شما باریک تر به نظر برسد.

انگشتر های طرح halo را امتحان کنید. طرح حلقه halo، یکی از محبوب ترین طرح های انگشتر است و اگر انگشتان کوتاه، تپل و پهن دارید، گزینه ایده آلی برای شماست؛ زیرا جلوه بلندتری از انگشت پهن ایجاد می کند و طراحی خاص آن، باعث می شود انگشت شما باریک تر به نظر برسد.

حلقه‌های هاله طرح‌ها و مدل های زیادی دارند و شما می توانید بر اساس علاقه خود، یکی از آن ها را انتخاب کنید.

انگشتر halo با درخشش بی نظیر سنگ مرکزی آن، انگشتان شما را برجسته تر وباریک تر نشان می دهد و برای انگشتان پهن،بسیار مناسب است.

در نظر داشته باشید که این مدل انگشتر، برای افراد با انگشتان کوچک و لاغر، ایده آل نیست.

نکات مهم خرید انگشتر طلا برای انگشتان پهن

انگشتر طلا ساعتچی

انگشتر های ساده و ظریف انتخاب نکنید و به انگشتر هایی که حلقه دور آن پهن است، فکر کنید. زیرا پوست کمتری را در هر دو طرف انگشتر نشان می‌دهند، از این رو انگشتان شما را باریک‌تر نشان می دهد.
از انتخاب حلقه با طرح های مربعی یا سنگ های قیمتی خودداری کنید؛ زیرا این انگشترها بیشتر باعث توجه به انگشتان شما می شود.
اما حلقه های گلابی شکل، بیضی و مارکیز، انگشتان شما را باریک تر نشان می دهد.

نتیجه

انگشتر طلا

برخی از افراد فکر می کنند که هیچ انگشتری مناسب برای انگشتان کوتاه و تپل نیست؛ اما راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید انگشتان چاق‌ خود را باریک و بلندتر از آنچه هستند نشان دهید. نکاتی که در این مقاله به اشتراک گذاشتیم، بهترین توصیه‌ها را جهت انتخاب انگشترهای مناسب برای انگشتان کوتاه و پهن، ارائه می‌دهند.

فقط به یاد داشته باشید که سنگ های کوچک و حلقه های بسیار نازک، باعث می شود انگشتان شما پهن تر به نظر برسد؛ پس اگر انگشتان شما پهن و کوتاه است، باید از این مدل های انگشتر خودداری کنید.

عنوان
انگشتر مناسب انگشت پهن و کوتاه
مقاله
انگشتر مناسب انگشت پهن و کوتاه
خلاصه
برخی از افراد، گاهی از داشتن انگشت های کوتاه و تپل، رنج می برند و در انتخاب انگشتر، دچار مشکل می شوند.شما با خواندن این مقاله، می توانید حلقه ها و انگشترهای مناسب برای انگشتان خود پیدا کرده و آنها را زیباتر کنید.