زیبایی در طراحی محدودیت ندارد ذهنی خلاق می‌خواهد، دلی زیبا پسند، که قدر زیبایی را بداند، انگشترهای بند انگشتی یا نیم بند سندی است از خلاقیت و زیبایی در قرن پانزدهم میلادی، جایی که هنر با طبقه‌های اجتماعی پیوند خورده و داشتن انگشتر در بندهای اول و دوم انگشتان به عنوان نمادی از دارایی و معذوریت از کارهای دستی شناخته شده است. در قرن شانزدهم میلادی چه مرد و چه زن، هر چه اشرافیت بیشتری داشتند، از تعداد انگشتر میدی رینگ بیشتری استفاده می‌کردند.

همانطور که اچه سیرین(Ece Sirin) طراح ترک الهه زنبور(Bee Goddess) گفته است:”  ما به سمت فاز بیشتر بیشتر است پس از بیشتر کمتر است حرکت کرده‌ایم.”‎‌ این روزها مد و زیبایی در تعداد بیشتر و ست کردن درست آن‌ها است. “دست‌ها برای ستایش شدن بسیار مناسب هستند – و مردم برای بیان خود از آن‌ها استفاده می‌کنند – اگر دستانتان را به درستی بپوشانید، آن‌ها تبدیل به قطعات هنری خواهند شد.”

خرید اینترنتی طلا

این قطعات هنری مانند تکه‌ای از خلقت در دستان شما جان خواهد گرفت و باعث خواهد شد تا حسی متفاوت را در شما نفس بکشد. حسی مثل موسیقی گرم در یک روز زمستانی، یا لیوانی پر از یخ در گرمای طاقت‌فرسای تابستان، حسی که تمام وجود آدمی را برداشته و به کشف مرزهای زیبایی‌ها می‌برد. مرزهایی که در آن شعور و احساس در کنار هم چای می‌نوشند و به توافق کامل می‌رسند، مرزهایی که هیچ مرزی به جز زیبایی و کیفیت در آن تایید نشده و درهای آن به روی خلاقیت باز است.

انگشتر بند انگشتی، انتخاب نت‌های زیبایی روی ساز انگشتان

هر بند انگشت دست‌های کشیده و زیبا، مانند سازی برای قرار گرفتن نت‌های موسیقی، آماده دریافت آهنگ زیبای انگشترهای بند انگشتی است. آهنگی که شما را به اوج اعتماد به نفس و زیبایی خواهد برد. انگشتان کشیده در کنار انگشتر نیم بند، جلوه‌ای از  هنر مدرن را با تراش‌های زیبا و طرح‌های متفاوت در دستان شما زنده خواهد کرد.

هر انگشتری جلوه‌ای از اعتقادات، فرهنگ و هنر را فریاد خواهد کشید و در پایکوبی نت‌های خودنمایی انگشتان، نه تنها چشمان بیننده مجذوب خواهد شد. عقاید شما با جلوه‌ای افسار گسیخته به سوی آزادی پرواز خواهد کرد.

مدرنیته و ساختارشکنی با انگشتر نیم بند

طرح‌های متفاوت و خاص انگشتر بند انگشتی و قابلیت قرارگیری روی هجده بند از انگشتان شما، دنیایی از تنوع و مد را برای داشتن روزی متفاوت رقم خواهد زد. بهترین و محبوبترین سخنرانان طبق آمار کسانی هستند که در صحبت کردن از دست‌های خود استفاده می‌کنند. مدرنیته و ساختارشکنی با انگشتر نیم بند نیز، با زبان دست‌های شما در ذهن شنوندگان طلوع خواهد کرد.  

آزادی طرح و سلیقه در انگشتر بند انگشتی

از طرح‌هایی به تنوع زیبایی‌های جنگل‌های استوایی و سادگی لبخند نوازشگر آفتاب تا طرح‌هایی به قدمت تاریخ پر افتخار ایرانی در کنار طرح‌هایی که زیبایی‌های مدرن بشری را به تصویر کشیده‌اند، همه و همه در انگشترهای بند انگشتی به صورت شاهکاری هنری جلوه‌‌ای مافوق تصور را به تصویر خواهد کشید. سلیقه شما هر چه که باشد، انگشتر بند انگشتی چیزی برای ارضای آن خواهد داشت.

از سنگ‌های قیمتی تراز اول که زیبایی را در اصالت خود نهادینه کرده تا فلزات خشن که دنیای ماشینی امروز را در ذهن بیننده مهمان می‌کنند، در این نوع از انگشتر خواهند رقصید.

چند روش رایج ست کردن انگشتر نیم بند

هر چند هنر ست کردن محدود شدنی نیست، اما چند روش رایج برای استفاده از انگشتر بند انگشتی وجود دارد که دانستن آن‌ها شما را برای انتخاب بهترین موارد از گالری طلا همراهی خواهد کرد.

روش مثلثی

در این روش مثلثی را در سه بند از سه انگشت خود(بهتر است انگشت اشاره، میانی و حلقه باشد) تصور کنید و انگشترهای خود را با انگشتری ظریف‌تر نسبت به انگشتر‌های پایینی تزئین کنید و مطمئن باشید که انگشتر نیم بند مانند پیش قراول شجاعی در چشمان بیننده مهمان خواهد شد.

روش مثلث معکوس

برای استفاده از این روش دو انگشتر ظریف نیم بند را در انگشت‌های اشاره و حلقه با هم ست کنید و انگشتری درشت‌تر را انگشت میانی با آن‎ها ست کنید. دو انگشتر نیم بند با انعطاف‌پذیری نگاه بیننده را بین خود تقسیم خواهند کرد و او را در دو راهی فلسفه بودن یا نبودن سرگردان خواهند کرد.

روش خطی

در روش خطی دو (رایج‌تر) یا سه انگشتر نیم بند را در دستان خود ست کرده و آزادی و مد را مهمان انگشتان خود کنید.

روش شلوغ

اگر به دنبال پیروی از مد هستید، مثل دستان مدل‌های خارجی، که هشت بند انگشت( بند وسط انگشت‌های کوچک تا اشاره هر دست) خود را به تضادی دوست داشتنی می‌سپارند، عمل کرده و دنیایی متفاوت را به چشمان خود و بیننده هدایت کنید.

به خاطر داشته باشید که ست کردن محدودیت ندارد و شما می‌توانید از سلیقه خود برای خلق زیبایی استفاده کنید. برند ساعتچی نیز با اهمیت به زیبایی و هنر، و عرضه محصولات خلاقیت و زیبایی در گالری طلا و همچنین، فراهم آوردن امکان خرید اینترنتی طلا قصد دارد تا تخیل و ابتکار شما را در خلق و اجرای ایده‌های ست کردن انگشتر نیم انگشتی آزاد کند.

نکاتی مهم در انتخاب انگشتر نیم بند

ظرافت و طرح انگشتر بند انگشتی باید با فرم دستان شما سازگار باشد، انتخاب نیم انگشتی بسیار ظریف بر روی انگشت‌های کوتاه، مانند انتخاب نت‎های دو لاچنگ در آهنگی با ریتمی سریع زیبا خواهد بود، اما انتخاب آن در انگشتی زیبا و کشیده، اگر به دقت انجام نشود، زیبایی نت را محو خواهد کرد. اما انگشتر نیم انگشتی که طرحی به نسبت بزرگتر داشته باشد در میان بند‌های کشیده انتخاب شود، انگشتر جلوه‌ای زیباتر خواهد داشت.

رنگ پوست خود را و یا کسی که قرار است به او انگشتر نیم بند هدیه کنید، هرگز فراموش نکنید. روی پوست‌های روشن در بیشتر اوقات بهتر است از سنگ‌هایی با رنگ تیره(یاقوت قرمز، یاقوت کبود و …) استفاده کنید. این سنگ‌ها روی پوست‌های روشن جان خواهند گرفت و سنگ‌های روشن( مثل کوارتز صورتی یا زمرد) جلوه‌ای فوق‌العاده روی پوست تیره خواهد داشت. البته توجه داشته باشید که سنگ‌های تراز اولی مثل الماس و زمرد روی همه تناژ‌های رنگی پوست‌ زیبا خواهند بود.

به خواص درمانی سنگ‌ها توجه کنید، هر سنگی دارای میدان انرژی خاص خود است، با انتخاب سنگ‌های ماه ‌تولد خود یا ماه تولد کسی که انگشتر نیم انگشتی را برای هدیه دادن به او انتخاب کرده‌اید. علاوه بر حس زیبایی فوق‌العاده، حس سلامتی را نیز به خود و عزیزانتان هدیه کنید.

طرح‌های مختلف مشابه و متضاد را با هم ست کنید و از زیبایی آن‌ها در کنار هم لذت ببرید، اجازه بدهید تخیل پرواز کند و نماد‌های آن عقیده شما را فریاد بکشد.

تاثیر قیمت انگشتر‌ نیم بند در انتخاب

انگشتر نیم بند معمولا وزن کمتری نسبت به انگشتر طلا مشابه و یا سایر طرح‌های تزئینی داشته و وزن کمتر مساوی با هزینه کمتر در مقابل زیبایی متفاوت و منحصر به فرد است. هر چند قیمت این هدیه به نسبت هدیه‌های دیگر به نسبت پایین‌تر است اما انتخابی بسیار مناسب برای هدیه محسوب می‌شود و می‌توانید یک ست از آن‌ها را تهیه کرده و به خود و یا دیگران هدیه دهید.

قیمت همیشه همه چیز نیست، اما گاهی با هزینه‌ای پایین‌تر می‌توان هدیه‌ای بهتر و مناسبتر را تهیه کرده و به خودتان یا دوستان و عزیزانتان تقدیم کنید.

خرید آنلاین انگشتر بند انگشتی از ساعتچی

ما با فراهم آوردن امکان خرید آنلاین طلا در قیمت‌های مختلف، نه تنها به قدرت خرید افراد مختلف در جامعه توجه کرده‌ایم بلکه انتخاب‌های متعددی را در انتخاب هدیه و یا غیره در اختیار شما قرار داده‌ایم تا بدون محدودیت هر آنچه را که دوست دارید، انتخاب کرده و در قید و بندهای ناشی از جبر انتخاب اسیر نشوید.

کافی است با در نظر گرفتن انگشت‌های خود، اجازه دهید تا خلاقیت در تمام وجودتان جریان پیدا کرده و طرحی منحصر به فرد را در دستانتان به تصویر بکشید. مهم نیست که طرح‌های توضیح داده شده در بالا را انتخاب کنید، مهم این است که آنچه را می‌خواهید با انگشترهای نیم بند به تصویر بکشید.

فروشگاه اینترنتی ساعتچی علاوه بر پشتیبانی شدن توسط چند شعبه فیزیکی، دارای نماد اعتماد الکترونیکی کسب و کارهای اینترنتی است و بیش از پانزده سال در صنعت طلاسازی سابقه دارد و کارهای زیبا و برندهای مختلفی را به مشتری با سلیقه ایرانی در بازار مصرف عرضه کرده است.

در گالری طلا ساعتچی شما می‌توانید محدوده قیمت، وزن طلا و کالکشن آن و حتی مناسبت‌های مختلف را با چند کلیک مشخص کرده و خرید خود را با محدود کردن تعداد طرح‌ها به راحتی انجام دهید. توجه داشته باشید که بعضی از کالاها دارای تحویل فوری است و به محض خرید برای شما ارسال خواهد شد.

انگشترهای بدون نگین از انگشترهای با نگین ارزانتر بوده و در نتیجه طرفداران بیشتری دارند. زیرا قشر متوسط اجتماع نیز قادر به خرید آن هستند. از طرفی بخش جوان جامعه نیز به دلیل تبعیت از مد و داشتن حس آشنازدایی از این نوع انگشترها استقبال می‌کنند. برای دیدن طرح‌ها و خرید کافی است روی این لینک کلیک کرده تا به صفحه خرید طلا و جواهرات بروید.