برای بسیاری از ما، کادو خریدن برای عزیزان امری جذاب و دلنشین است. ما ساعت‌ها فکر می‌کنیم تا ایده‌ای جذاب برای کادو پیدا کنیم و با هدیه دادن آن به دوستانمان و تماشای لبخند شادی‌شان، شاد می‌شویم.

اما پروسه‌ی انتخاب و خرید کادو همیشه کار آسانی نیست، اگر فردی که قصد کادو دادن به او را داریم برایمان از اهمیت بالایی برخوردار باشد، این امر سخت‌ خواهد بود و انتخاب بهترین کادوی ممکن به این سادگی‌ها میسر نخواهد شد.

در این مقاله ما قصد داریم در انتخاب کادو برای عزیزترین‌های زندگی‌تان به شما کمک کنیم و با ارائه پیشنهادهای متنوع کادو خریدن را به کاری آسان تبدیل کنیم. قبل از آنکه به خواندن ادامه‌ی این مقاله بپردازید، بودجه خود را برای خرید کادو مشخص کنید تا به سرعت بتوانید انتخاب کنید. در این مقاله کادوهایی از جنس طلا مورد بررسی قرار خواهند گرفت، این کادوها می‌توانند یادگاری‌هایی ابدی برای کادوگیرنده باشند.

در ابتدا با توجه به قانون همیشگی “اولویت با بانوان است” کادوهای متنوع برای کادو گیرنده‌ی خانم را مورد بررسی قرار می‌دهیم!

اگر قصد دارید کادویتان علاوه بر زیبایی، جلوه و جذابیت بیشتری نیز داشته باشد، پیشنهاد ما به شما خرید یک ست یا نیم ست طلاست. ست طلاهای بدون نگین می‌توانند هدیه‌ای هوشمندانه برای سرمایه‌گذاری کادو گیرنده شما باشند چرا که با گذشت زمان آنچه هرگز از ارزش نخواهد افتاد فلز طلاست و نه نگین‌ها و سنگ‌های قیمتی اما با این وجود ست‌های دارای نگین، چشمگیرتر و زیباتر از ست‌های بدون نگین بوده و جذابیت بصری بیشتری دارند. برای نمونه نیم ست زنانه با طرح هندسی را با نیم ست زنانه طرح اسلیمی مقایسه کنید.

 

نیم ست اول سنگ‌های قیمتی داشته و در آینده اگر فرد کادو گیرنده قصد فروش آن را داشته باشد، از ارزش واقعی آن کمتر دریافت خواهد کرد، اما نیم ست اسلیمی این مشکل را نخواهد داشت. البته مسئله‌ی فروش کادو خود نیز موضوعی قابل بحث است!

گردنبند به تنهایی، همواره کادویی بسیار عاشقانه است چرا که اگر با سلیقه‌ی فرد کادو گیرنده سازگار باشد می‌تواند آن را همیشه همراه خود داشته و به یادتان باشد.

برای مثال گردنبند زنانه طرح فرشته می‌تواند گزینه مناسبی برای هدیه دادن به یک دوست باشد و گردنبند زنانه طرح قلب ولنتاین برای کادو دادن به همسرتان بهترین گزینه خواهد بود. هم‌چنین می‌توانید از گردنبندهایی که در طراحی و دیزان آن‌ها از مروارید استفاده شده است، برای هدیه دادن به افرادی که به این عنصر هستی بسیار علاقه دارند استفاده کنید.

اگر هدیه گیرنده فردی‌ست که به استفاده از انگشترهای متنوع علاقه دارد، می‌توانید با هدیه دادن یک انگشتر باریک و ساده او را در دیزاین کردن انگشتانش کمک کنید، برای افرادی که علاقه به استفاده از انگشتر دارند اما معمولا از یک انگشتر استفاده می‌نمایند، طرح‌هایی همچون انگشتر طلا طرح کارتیه می‌توانند گزینه بسیار مناسبی باشند.

دستنبندهای طلا یکی از دیگر گزینه‌های کادویی هستند که با توجه به آنکه می‌توانند با وزن بسیار کم، کادوی زیبا و چشمگیر و در عین حال مناسب قیمتی باشند، از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند.

دستبند طلای زنانه با گوی را مشاهده کنید، این کادو هزینه چندان بالایی ندارد اما کادو گیرنده از شما هدیه‌ای ارزشمند و ماندگار دریافت می‌کند.

آویز ساعت از زیورآلاتی است که به تازگی به موارد استفاده ما اضافه شده است و عمر حضور آن‌ها به شکل کنونی تنها چند سال است. هدیه دادن آویز ساعت به دوستتان، می‌تواند باعث شود ساعت مچی او جلوه‌ی بیشتری داشته باشد و او را از این بابت بسیار شاد خواهد کرد.

اگر کادو گیرنده‌ی شما یک آقا باشد، گزینه‌های بالا به جز نیم ست و ست می‌توانند به شکلی متفاوت باز هم در لیست شما قرار بگیرند.

دستبندهای چرم و طلا، بافت و طلا، گردنبندهای مردانه و  انگشترهای مردانه شکل‌های مختلفی از طلاهایی هستند که می‌توانید به عزیز خود هدیه دهید.

 

البته در مورد آقایان هدیه دادن طلا امری دشوارتر است چراکه همه‌ی آقایان از زیورآلات طلا استفاده نمیکنند و بسیاری علاقه‌ای به گردنبند و دستبند داشتن ندارند و یا مردانی هستند که تنها انگشتری که حاضر به استفاده از آن هستند حلقه ازدواجشان است. پس پیش از آن که برای این مورد هزینه کنید و هدیه‌ای از جنس طلا با قیمت بالا خریداری کنید از علاقمندی‌های هدیه گیرنده کاملا مطمئن شوید.

دستبند چرم و طلا طرح امگا
دستبند چرم و طلا طرح امگا

دیگر گروهی که در دسته‌ی کادو گیرندگان ما قرار می‌گیرند، کودکان هستند. اگر دوست دارید برای کودک تازه متولد شده در خانواده‌تان هدیه‌ای بگیرید که او را از چشم زخم در امان بدارد، خوب است نگاهی به سنجاق ون یکاد و چشم نظر بیندازید. البته این سنجاق‌ها از اشکال متفاوتی برخوردارند و شما مجبور به انتخاب ون یکاد و چشم نظر نیستید.

اگر کودکی که هدیه گیرنده خواهد بود سن بالاتری نسبت به یک کودک تازه متولد شده دارد، می‌توانید برای او دستنبد یا گردنبندی به شکل شخصیت‌های کارتونی مورد علاقه‌اش هدیه دهید که همزمان که کودک کادوی شما را بسیار دوست خواهد داشت، والدین او نیز از این هدیه شادمان خواهند شد. از نمونه‌ طلاهای با طرح شخصیت‌های کارتونی، می‌توانیم به دستبند کودک با طرح باب اسفنجی اشاره کنیم.

 

 

عنوان
چی کادو بدم ؟!
مقاله
چی کادو بدم ؟!
خلاصه
اما معمولا از یک انگشتر استفاده می‌نمایند، طرح‌هایی همچون انگشتر طلا طرح کارتیه می‌توانند گزینه بسیار مناسبی باشند.
نویسنده