همه افراد دوست دارند سبک متفاوتی در استفاده از جواهرات برای خود داشته باشند و در عین حال، مد روز باشد و مورد توجه اطرافیان قرار گیرد.
امروزه، انواعی از زیورآلات وجود دارد که مورد پسند اکثر مردم نیست و به عبارت دیگر، از مد افتاده اند.حال به نظر شما، زیورآلات طلا طرح قلب ، ترند روز هستند یا خیر؟

طلا طرح قلب

اگر این نوع زیورآلات را استفاده کنید، شما را ساده و قدیمی نشان می دهد؟ آیا شما وقتی جواهری به شکل قلب برای هدیه دریافت می کنید، احساس خوبی دارید؟

برای آشنایی با زیورآلات قلبی شکل، به خواندن مقاله زیر ادامه دهید.

ما در اینجا نمی خواهیم بگوییم که زیورآلات طلا طرح قلب ، امروزه در دنیا مطابق با مد هستند یا خیر؛ زیرا این طرح هنوز هم طرفداران بسیاری دارد. اما عده بسیاری هم این طرح را نسبتا از مد افتاده می دانند.
بهتر است بگوییم تا زمانی که طرح قلب در زیورآلات احساس خوشایندی برای شما ایجاد می کند و راهی برای بیان احساسات شما باشد و خاطرات خوشی را برای شما زنده نگه می دارد، استفاده از آن بسیار زیبا و دلچسب است.

طلا طرح قلب

امروزه زیورآلات ارزان قیمت طرح قلبی که با فلزات کیفیت پایین ساخته شده اند، از مد افتاده هستند؛ به همین دلیل است که بیشتر مردم از دوران دبیرستان، آنها را از جعبه زیورآلات خود بیرون نیاورده اند و از آنها استفاده نکرده اند. اگر می خواهید از زیورآلات قلبی شکل استفاده کنید، قطعات شیکی را انتخاب کنید که نسبتاً کوچک و ظریف باشد و از فلزات با کیفیت بالا مانند طلا ساخته شده‌ باشد.
نگاهی به سلبریتی‌های مد و جواهرات، نشان می‌دهد که اگر جواهرات قلبی شکل، با ظرافت و از مواد باکیفیت ساخته شده باشند، بسیار زیبا و شکیل بوده و اصلا دمده به نظر نمی آید.
مثلا داکوتا جانسون وقتی گوشواره‌های نقره‌ای طرح قلب خیره‌کننده‌اش را پوشیده بود، زیبایی خاصی را به نمایش گذاشت.

طلا طرح قلب

امروزه برندهای مطرح دنیا نیز هنوز به طراحی و تولید طلا طرح قلب می پردازند که معروف ترین آنها در این زمینه، برند تیفانی می باشد. این برند کالکشن جداگانه و خاصی از طرح قلب دارد و بسیار ترند و پرطرفدار است.
ما در گالری آنلاین ساعتچی، کالکشن کامل و متنوع گردنبند، آویز، دستبند و گوشواره از برند تیفانی را برای علاقه مندان طرح قلب تیفانی، تولید و عرضه کرده ایم.
برای مشاهده کالکشن کامل برند تیفانی، اینجا کلیک کنید.
پس طراحی زیورآلات قلبی شکل توسط برندهای مطرح در دنیای امروز، نشان میدهد که این طرح هنوز مد روز و پرطرفدار است و می تواند هدیه ارزشمندی برای عزیزان ما در مناسبت های مختلف مثل ولنتاین و تولد ها و … باشد. زیورآلات طرح قلب همواره نوستالوژی عشق را برای ما زنده نگه داشته و نماد عشق و دوستی و وفاداری هست و تا همیشه خواهد بود.

طلا طرح قلب

هیچ نمادی مانند طرح قلب نمیتواند عشق ما را برای اولین بار به کسی که دوستش داریم نشان دهد.
پس به راحتی از هدیه زیورآلات طرح قلب، نگذرید. به شرط آنکه ظریف باشد و از طلای کیفیت بالا ساخته شده باشد.

آیا خرید جواهرات قلبی برای نامزدتان، مناسب است؟

ممکن است تعدادی از افراد، جواهرات قلبی شکل را دوست نداشته باشند و حتی از دریافت آنها خوشحال نشوند؛ اما به این معنی است که ایده هدیه دادن جواهرات طرح قلب به نامزدتان را باید فراموش کنید؟

اگر نامزد شما جواهرات قلبی شکل را دوست دارد و تا به حال دیده اید که از این طرح در میان زیورآلات خود استفاده کرده است، می توانید یک قطعه شیک برای او بخرید. همچنین می توانید از او بپرسید که آیا چنین طرح هایی را می پسندد یا خیر. واکنش او (کلمات و زبان بدن) علایقش را در مورد جواهرات قلبی شکل به شما بیان می کند.

طلا طرح قلب

اما حتما دقت کنید جواهرات قلبی شکل با بهترین کیفیت و ظرافت را برای او خریداری کنید.
همچنین از خرید جواهرات قلبی شکل که با سنگ‌های مکعبی ارزان قیمت زیرکونیا پوشانده شده‌اند، خودداری کنید. این مدل قدیمی، ارزان و از مد افتاده هستند و هیچ‌کس نمی‌خواهد آن‌ها را در این روزگار استفاده کند.

زیورآلاتی انتخاب کنید که برای استفاده روزانه بسیار راحت باشد. همچنین، تا زمانی که به شریک زندگی خود جواهرات هدیه می دهید، باید بدانید که او چه سبکی را دوست دارد.

طلا طرح قلب

اگر واضح است که نامزدتان هرگز جواهراتی به شکل قلب استفاده نمی کند و به این طرح علاقه ای ندارد، سبک دیگری برای او انتخاب کنید. علاوه بر جواهرات قلبی شکل، گزینه های زیادی وجود دارد که می توانید آنها را تهیه کنید.
برای مشاهده مدل ها و طرح های متنوع از برندهای مختلف و طرح های اختصاصی ساعتچی، به سایت ما به آدرس saatchico.com مراجعه کنید.

به دنبال جواهرات با برندهای معتبر باشید؛ ساده‌ترین جواهرات با آویزهایی که دوست دارد یا به آن اعتقاد دارد، او را شگفت انگیز خواهد کرد.

اگر گردنبند، زنجیر آویز مرغوب و زیبایی دارد، می توانید آن را بخرید و سپس آویز قلبی شکل آن را بردارید.

شما گزینه های زیادی برای انتخاب دارید. فقط باید مطمئن شوید که نامزد شما به چه سبکی علاقه دارد و چه طرحی برای او خوشایند نیست یا واقعه ای غم انگیز را به او یادآوری می کند.

نتیجه

طلا طرح قلب

ما انسان ها، سبک های متفاوتی را می پسندیم، اگرچه برخی از مردم جواهرات قلبی شکل را دوست دارند، اما برخی دیگر این طرح را قدیمی می دانند؛ حتی زمانی که این قطعات از فلزات باکیفیت مانند طلای ۱۸ عیار ساخته شده باشند، از جواهرات قلبی شکل استفاده نمی کنند.
ما در گالری آنلاین ساعتچی، کالکشن متنوع از دستبند، گردنبند، گوشواره، انگشتر، آویز ساعت و پابند طرح قلب، طراحی و عرضه کرده ایم. شما میتوانید برای مشاهده این کالکشن، به سایت ما به آدرس saatchico.com مراجعه کرده و در قسمت سرچ آن، کلمه قلب را بنویسید.

عنوان
طلا طرح قلب
مقاله
طلا طرح قلب
خلاصه
امروزه برندهای مطرح دنیا نیز هنوز به طراحی و تولید طرح قلب می پردازند که معروف ترین آنها در این زمینه، برند تیفانی می باشد. این برند کالکشن جداگانه و خاصی از طرح قلب دارد و بسیار ترند و پرطرفدار است.