بزرگترین شب هالیوود برای نود و پنجمین بار بازگشت و در طی مراسم اسکار ۲۰۲۳، خیره کننده ترین جواهرات سال به نمایش گذاشته شد. سلبریتی های مورد علاقه ما با بهترین طراحان و جواهرسازان جهان، فرش قرمز را انتخاب کرده اند تا درخشش آثار خود را جهانی کنند.

جواهرات اسکار 2023

دیپیکا پادوکن(Deepika Padukone)، برای اولین بار، از لباس لویی ویتون خود با خیره‌کننده‌ترین جواهرات به همراه یک گردنبند جواهر بلند کارتیه با الماس‌های زرد و یک سنگ یاقوت کبود زرد بریولت گلابی شکل ۶۷٫۱۸ قیراطی رونمایی کرد.
آنجلا باست( Angela Bassett) در موسکینو با جواهرات بلند بولگاری بسیار برجسته ظاهر شد.

همچنین گردنبند Tiffany & Co بر گردن فلورانس پیو( Florence Pugh) نگاه های بسیاری را به خود جلب کرد.

در حالی که گردنبندهای با شکوه جواهرات در فرش قرمز معمولاً برجسته هستند، اما سلبریتی ها و استایلیست های جوان این روزها انواع دیگر جواهرات را به گردنبندها(مخصوصا گردنبندهای سنگین و پر زرق و برق) ترجیح می دهند.

از سوی دیگر، خالی گذاشتن یقه، ظاهری شاداب‌تر و ساده تر را به همراه می‌آورد، بدون اینکه گردن بند سنگین الماسی پوشیده شده باشد. به عنوان مثال، افراد مشهوری مانند استفانی هسو، با اجتناب از گردنبندهای بزرگ، با گوشواره ها و دستبندهای خاص، فرش قرمز عصر جدید را جذاب تر کردند.

این ایده به همراه تنوع انواع یقه ها مانند هالتر، بلند، گرد و سایر یقه های فانتزی امسال، به این معنی بود که گردنبندها برای یک بار هم که شده در پشت صحنه قرار گیرند و توجه به دستبندها، حلقه ها و گوشواره ها اختصاص یابد.

آنجلا باست با بولگاری

جواهرات اسکار 2023
Angela Bassett با جواهرات بلند بولگاری سرپنتی، لباس مجلسی موسکینو بنفش را به تن کرده است. گردنبند با تم مار، جریان نامتقارن لباس را منعکس می‌کند و تقریباً شبیه منحنی‌های طبیعی زیبای بازیگر است.

دیپیکا پادوکن

جواهرات اسکار 2023

زرق و برق قدیمی هالیوود، مسیری برای درخشش دیپیکا پادوکن در فرش قرمز بود. لباس مخملی مشکی او از لویی ویتون، پس‌زمینه‌ای عالی برای جواهرات کارتیه است. یک گردن‌بند بلند با جواهرات جادویی و یک الماس زرد گلابی شکل به همراه یک دستبند الماس از برند کارتیر.

کارا دلوین با بولگاری

جواهرات اسکار 2023

کارا دلوین( Cara Delevingne) با غلبه بر زرق و برق قدیمی هالیوود، فرش قرمز را با لباس زرشکی الی ساب و جواهرات بلند بولگاری خیره کننده از جمله گردنبند سرپنتی چرخشی سه تایی، دستبند سرپنتی، انگشتر زمرد و فیروزه و گوشواره سرپنتی به نمایش گذاشت.

جسیکا چستین با جواهرات خاص گوچی

جواهرات اسکار 2023

گوچی برای جسیکا چستین در این فصل اسکار، از سر تا پا را پوشانده است.
لباس او با بیش از ۸۰ قیراط گارنت و الماس پوشانده شده و مطابقت کاملی با لباس کریستال نقره و پولک دوزی شده دارد.

زوئی سالدانا با کارتیه

جواهرات اسکار 2023
Zoe Saldana با یک لباس مجلسی مد Fendi، با گوشواره‌ها و گردنبند الماس با طرح آرابسک و یک حلقه مروارید که همه از برند کارتیه می باشد.

فلورانس پوگ با تیفانی

جواهرات اسکار 2023

به Florence Pugh اعتماد کنید تا با این مجموعه والنتینو متشکل از نیم تنه بدون بند همراه با قطاری فوق‌العاده برای جلوه‌های دراماتیک، به فرش قرمز حمله کنید. این بازیگر همچنین با جواهرات بلند Tiffany & Co با طلای سفید مواج و الماس از مجموعه پاییز ۲۰۲۳ بوتانیکا، جواهرساز آمریکایی آمده است.

ژانل مونایی با جواهرات رضا

جواهرات اسکار 2023

او با یک چوکر الماس و گوشواره های الماس از جواهرات رضا نگاه حضار را به خود جلب کرد.

لیدی گاگا با Tiffany & Co.

جواهرات اسکار 2023

لیدی گاگا(Lady Gaga) این لباس شفاف ورساچه را تنها چند روز پس از نمایش آن در نمایشگاه کلکسیون این برند در پاییز ۲۰۲۳ هدیه گرفت و با یک گردنبند قدیمی تیفانی از پلاتین و الماس، رنگی زیبا به آن اضافه کرد.

Phoebe Waller Bridge با بولگاری

جواهرات اسکار 2023

او لباس مشکی دولچه به تن دارد که با گردنبند و حلقه جواهرات بلند بولگاری تزیین شده است.

جنی اسلیت با گیسموندی

جواهرات اسکار 2023

گردنبند بلند منحصر به فرد جواهرات ساخته شده توسط Gismondi 1754 است، بسیار در فرش قرمز امسال درخشید. زمرد گردنبند، درخشندگی سبک طراحی را نمایان می کند.

میشل ویلیامز با Tiffany & Co.

جواهرات اسکار 2023

میشل ویلیامز این لباس مجلسی زیبای سفارشی شانل را با یک لایه شنل شفاف و جواهرات الماس طلای سفید Tiffany & Co از مجموعه ویکتوریا به تن داشت.

الیزابت بنکس با پوملاتو

جواهرات اسکار 2023

کارگردان خرس کوکائین با یک لباس سفارشی گران قیمت روی فرش قرمز رفت و جواهرات سنگ فرش شده با الماس پوملاتو از مجموعه های نمادین جواهرساز ایتالیایی را تکمیل کرد. درخشش و برق گردنبند، نقطه مقابل مناسبی را برای همه آن قلاب ها و امواج ایجاد می کند.

هالی بیلی با De Beers

جواهرات اسکار 2023

Halle Bailey یک لباس شفاف از Dolce & Gabbana پوشیده بود که با جواهرات الماس کلاسیک De Beers تزیین شده بود.

استفانی هسو با کارتیه

جواهرات اسکار 2023

حتی آن لباس مجلسی بهاری والنتینو صورتی آدامسی هم نمی تواند لبخند میلیون دلاری استفانی هسو(Stephanie Hsu) را تحت الشعاع قرار دهد. او با ذوق و سلیقه با جواهر آلات Cartier، گوشواره های یاقوت کبودآبی و یک دستبند طرح دار اکسسوری کرد و گردن خود را برای ظاهری شاداب و جوان در شب باقی گذاشت.

ریحانا با موسایف

جواهرات اسکار 2023

ریحانا(Rihanna) با لباس خاص خود، استایل حاملگی فرش قرمز را با گوشواره‌های الماس نارنجی و قهوه‌ای Moussaieff، انگشتر الماس قهوه‌ای نارنجی، حلقه الماس قهوه‌ای تیره با سنگ‌فرش الماس سفید تکان داد.

 

عنوان
جواهرات سلبریتی ها در مراسم اسکار 2023
مقاله
جواهرات سلبریتی ها در مراسم اسکار 2023
خلاصه
بزرگترین شب هالیوود برای نود و پنجمین بار بازگشت و در طی مراسم، خیره کننده ترین جواهرات سال 2023 به نمایش گذاشته شد.