تقریبا تمام بانوان به خرید طلا و جواهر علاقه فراوانی دارند. و از استفاده کردن طلاهای زینتی خوشحال می­شوند. طلا برای بانوان نه تنها جنبه زینتی بلکه وسیله ای برای سرمایه گذاری و پس انداز است. طلا برای بانوان اعتماد به نفس و جایگاه اجتماعی بالایی ایجاد می­کند.

خرید طلا و جواهر نیازمند آشنایی و تجربه در زمینه شناخت طلا می­باشد. شاید برای خرید طلا مجبور شوید وقت زیادی را صرف گشتن در فروشگاه­های طلافروشی و مشاهده نمونه کارها بکنید، و در آخر نتوانید طلا و جواهر مورد نظر و مناسب با سلیقه خود را پیدا کنید. فروشگاه اینترنتی ساعتچی با سابقه ای طولانی در طراحی، ساخت و فروش انواع طلا و جواهر این کار را برای شما آسان کرده است. شما می­توانید با مراجعه به سایت اینترنتی فروشگاه نمونه کارهای ساخته شده توسط متخصصان گالری را مشاهده کنید و بعد از مشاهده و مقایسه خریداری کنید. گالری ساعتچی در زمینه انواع مختلف طلا و جواهر از جمله انگشتر، گردنبند، نیم ست، گوشواره و بسیاری زیورآلات دیگر فعالیت می­کند. برای خرید از این گالری هیچ محدودیت قیمتی وجود ندارد و شما می­توانید متناسب با میزان بودجه خود طلای مناسبی را خریداری کنید. تمام محصولات گالری از طلای ۱۸ عیار و با بالاترین کیفیت تولید شده­اند. همچنین محصولات دارای سایزبندی می­باشند.

در این مقاله قصد داریم شما را با ده نمونه از انگشترهای طراحی و ساخته شده توسط گالری ساعتچی آشنا کنیم.

انگشتر طلای زنانه با آویز چشم نظر

در قرآن و بسیاری احادیث و روایات به چشم زخم اشاره شده و هرگز آن را جز امور خرافی قرار نداده­اند. برای جلوگیری از چشم خوردن و بلایایی که ممکن است روزانه برای هر فرد پیش بیاید ، استفاده از سنگ­های بسیاری توصیه شده است. سنگ چشم زخم از معروفت­ترین این سنگ­هاست. این انگشتر زیبا و جذاب از طلای ۱۸ عیار ساخته شده، و بدون نگین می­باشد. سنگ چشم نظر زیبایی با سلیقه بسیار روی آویز آن قرار گرفته است. وزن این اگشتر ۱٫۱۴ گرم می­باشد و با توجه به قیمت آن می­تواند گزینه­ای بسایر مناسب برای خرید و هدیه دادن باشد.

خرید انگشتر طلا ساعتچی
خرید

 

انگشتر طلای زنانه طرح فرد دو طرفه

یکی از انگشترهای بسیار زیبا و با قیمت مناسب طراحی شده در گالری ساعتچی انگشتر طرح فرد دو طرفه است. وزن این انگشتر ۱٫۹۸ گرم است و در سایزبندی­های مختلف موجود است. این انگشتر با دو گوی سفید به صورت دو رنگ طراحی شده است

انگشتر طلا سبک
خرید

 

انگشتر طلا زنانه با گوی فیوژن و مروارید سفید

یکی ازنمونه­های زیبای طراحی شده در گالری ساعتچی انگشتر زنانه با گوی فیوژن و مروارید است. این انگشتر زیبا با وزن ۰٫۹۶ گرم از طلای ۱۸ عیار ساخته شده است. وزن این انگشتر بدون در نظر گرفتن مروارید محاسبه می­شود. و قیمت مروارید به صورت جداگانه در نظر گرفته می­شود.

انگشتر مروارید
خرید

 

انگشتر طلا زنانه طرح قلب ولنتاین

روز ولنتاین، که با نام روز عشق ‌ نیز شناخته می‌شود، در فرهنگ مسیحی روز ابراز عشق است که به صورت سالانه برگزار می‌شود. این مناسبت هر سال در روز ۱۴ فوریه برگزار می‌شود. عاشقان در این روز به همدیگر کادو می­دهند. طلا و جواهر همیشه گزینه­ای مناسب برای کادو دادن است. گالری طلای ساعتچی با کالکشن­های بسیار زیبا برای مناسبت ولنتاین در کنار شما خواهد بود. انگشتر زنانه طرح قلب ولنتاین یکی از مناسب ترین گزینه ها برای این مناسبت است. این انگشتر با وزن ۰٫۶۷ بسیار ظریف و زیبا و هدیه­ای مناسب برای زوج­های خوش سلیقه است.

انگشتر طرح ولنتاین
خرید

 

انگشتر طلا زنانه با نگین و مروارید

از نمونه طرح­های بسیار زیبا و فوق العاده در گالری ساعتچی انگشتر های ساخته شده با نگین و مروارید است. نمونه زیر یکی از این طرح هاست که از یک ردیف نگین و دو مروارید بسیار زیبا در دو طرف آن استفاده شده است. وزن آن ۳٫۵۰ گرم است. و در تمام سایزبندی­ها برای شما تولید می­شود. قیمت مروارید به صورت جداگانه محاسبه می­­شود.

انگشتر نگین دار
خرید

 

انگشتر طلا زنانه با آویز قلب نگین دار

این انگشتر بسیار زیبا و ظریف در دسته انگشترهای آویزدار قرار می­گیرد. دارای نگین­های زیبایی است که روی قلب آویز قرار گرفته­اند. مزیت این انگشتر فری سایز بودن آن است. به عنوان نیم بند نیز قابل استفاده است.

انگشتر طلا با اویز
خرید

 

انگشتر طلا زنانه طرح گل چهار پر ونکلیف

این انگشتر زیبا با طرح گل چهار پر ساخته شده، که در میان چهارپر آن صدف سفید زیبایی قرار گرفته است. وزن این انگشتر ۵٫۶۸ گرم است. توجه داشته باشید برای محاسبه قیمت وزن صدف جداگانه محاسبه می­شود. این انگشتر بدون نگین است و در سایزبندی­های مختلف قابل سفارش است.

انگشتر ونکلیف
خرید

 

انگشتر طلا زنانه با آویز انار یلدا

شب یلدا یا شب چلّه یکی از کهن‌ترین جشن‌های ایرانی است. آداب هدیه دادن در شب یلدا در میان ایرانیان رواج بسیاری دارد. گالری ساعتچی با کالکشن زیبای خود در شب یلدا در کنار شما خواهد بود. یکی از زیباترین طراحی­های گالری برای شب یلدا آنگشتر آویز دار انار یلدا است. این انگشتر با وزن ۱٫۲۳ گرم گزینه­ای مناسب برای هدیه دادن به عزیزانتان است. در سایزهای ۵۰ تا ۵۷ قابل سفارش است. می­توان به عنوان نیم بند هم از آن استفاده کرد.

انگشتر طلا زنانه با آویز انار یلدا
خرید

 

انگشتر طلا زنانه طرح سه گل با نگین

این انگشتر زیبا با نگین­های رنگی کوبیک زیرکونیا یکی از طرح­های بسیار زیبای فروشگاه می­باشد. وزن انگشتر ۶٫۲۸ گرم می­باشد. می­توانید این انگشتر را در سایزبندی مختلف و همچنین نگین­هایی با رنگ بندی مختلف سفارش دهید. این انگشتر می­تواند هدیه­ای بسیار زیبا و با ارزش برای عزیزانتان باشد.

انگشتر طلا زنانه طرح سه گل با نگین
خرید

 

انگشتر طلا زنانه طرح نیمانی

نیما بهنود یکی از موفق ترین طراحان مد و فشن است. او برای اولین بار از خط نستعلیق در طراحی­های خود استفاده کرد. این محصول زیبای فروشگاه اینترنتی ساعتچی طرح نیمایی می­باشد. طرح حرف ه به صورت دو طرفه در این انگشتر زیبا به کار گرفته شده است. وزن این انگشتر ۹٫۳۴ گرم است که از طلای ۱۸ عیار ساخته شده است. در صورت تمایل به خرید این انگشتر زیبا می­توانید با استفاده از راهنمای سایزبندی فروشگاه سایز خود را مشخص و درخواست سفارش خود را ثبت کنید.

خرید