روز ولنتاین یا به عبارت دقیق تر روز قدیس ولنتاین، هر ساله در روز چهاردهم فوریه (۲۵ بهمن) به شکل ویژه ای گذرانده می شود؛ این مناسبت ویژه همان گرامی داشت مفهوم «عشق» در پیشگاه «عاشقان» است. در تقویم سالیانه آئین مسیحیت، اهمیت روز ولنتاین به ماجرای عاشقانه کشیشی به نام وَلنتینوس (Valentinus) نسبت داده می شود. روایت هایی که از شهادت این فرد در این روز خاص وجود دارد، ولنتاین را به سمبلی از عشق و عاشق پیشگی بدل ساخته است

طبق مشهورترین این روایت ها، قدیس ولنتاین به علت جاری ساختن صیغه عقد برای سربازان تبیعدی امپراطوری روم باستان که محکوم به مجرد ماندن تا انتهای عمرشان بودند، به زندان می افتد. ولنتاین در طول زمان حبسش نابینایی دختر قاضی ای که او را به زندان محکوم کرده بود شفا می بخشد و میان آن دو عشقی سوزان پدید می آید. اما ولنتاین به مرگ محکوم بود؛ درنهایت او پیش از اعدامش، تنها به نوشتن نامه ای اکتفاء می کند که با عبارت «ولنتاین تو» پایان می پذیرد. عشق میان ولنتاین و دختر قاضیِ قاتلش با شهادت ولنتاین جاودانه می شود تا روز مرگ او برای قرن های آتی به نماد عشق بدل گردد.

به مرور زمان، گرامی داشت روز شهادت ولنتاین از دیرها و کلیساهای مسیحی خارج شد و در قالب عیدی عمومی به سراسر کشوری همچون انگلیس گسترش یافت. از آن پس عشاق، در این روز عشق خود را به یکدیگر به شیوه های مختلف نظیر اهداء گل، شیرینی و کارت پستال ها با جملات عاشقانه زیبا، ابراز می داشته اند. امروزه نیز ولنتاین با دربرداشتن صمیمیت و گرمای روابط عاشقانه، در اقصی نقاط دنیا، به لحاظ فرهنگی، مذهبی و تجاری به رویدادی کم نظیر بدل گشته است.

بسیاری از افراد با نزدیک شدن این روز می خواهند بدانند بهتر است چه چیزی را به معشوق یا همسر و عزیزان شان هدیه کنند که هم حاکی از عشق درون شان باشد و هم از زیبایی و شایستگی برخوردار باشد. در این بین انواع زیورآلات یکی از بهترین انتخاب های ممکن است. با توجه به همین موضوع برندهای برتر زیورآلات، امسال نیز به رونمایی از جدیدترین مدل های ویژه ولنتاین خود پرداختند. در ادامه همراه با هم، این ۲۰ زیور ویژه «هدیه ولنتاین» در سال ۲۰۱۹ را بررسی خواهیم نمود.

 

جسیکا مک کورمک:

یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما برای هدیه به معشوق تان، این انگشتر قلبی شکل با طراحی خاص و بی نظیر است: طلای صورتی رنگ این زیور مزین به دانه های الماس ردی از وقار، ظرافت و برازندگی را با خود همراه دارد.

 

کادو طلا

تیفانی:

می توان گفت که این گردنبند حقیقتاً حضور شادی در قلب روز ولنتاین شما را تضمین می کند. گردنبند تیفانی با طلای صورتی و پلاک طراحی مدرن خود به شما اجازه می دهد که عشق تان را به دیگران به آسانی هدیه دارید.

 

طلای هدیه

آندره فوهرمن:

اگر شما جزء کسانی هستید که خواهان تأثیری ظریف اما چشم ناپوشیدنی بر معشوق است، حتماً به سراغ این زیور کم نظیر بروید. در روز عشق، حلقه الماس نشان آندره حس آزادی را به ارمغان می آورد.

خرید هدیه ولنتاینبوچِرون:

زیوری برای جلوه کردن در مهمانی ها و مجالس بزرگ و مجلل می خواهید؟ هدیه مناسب برای شما همین دستبند طلای ۱۸ عیار است که توسط طراحان خوش فکر بوچرون طراحی گشته است.

کادو طلا

ماریا تش:

یکی از نماد های تمثیلی معروف روز ولنتاین، تیر رها شده از کمان است که افسون عشق را به قلب معشوق می برد. برای هدیه چنین جواهر الماس نشانی، چه وقتی را بهتر از ولنتاین می توان سراغ کرد؟!

طلا ارزان هدیه

دیُور:

در مورد این انگشتر خاص با طراحی حقیقتاً بی نظیرش، تنها می توانیم به ذکر این شرح از نشریات دنیای مد بسنده کنیم: «انگشتری که بدون شک نگاه ها را میخکوب خود می گرداند!»

 

خرید انگشتر طلا

اِلِری:

بایستی چیزی از آنِ خود را به ولنتاین اضافه کرد تا این روز به راستی به ما تعلق گیرد. با هدیه گوشواره طلایِ حرف دار الری، می توان هر ولنتاینی را شخصی کرد و چون یک مناسبت خاص به استقبال آن رفت.

 

خرید گوشواره

الکس مونرو:

اگر نمی خواهید در زمره خیل افرادی باشید که همان پلاک قلبی شکل همیشگی را به معشوق شان هدیه می دهند، گردنبند مونرو با پلاک کره گردان اش را در نظر داشته باشید که حقیقتاً می تواند بدیلی دوست داشتنی و منحصر به فرد برای هر زیور طلای دیگری باشد.

گردنبند طلا

شنل:

بگذارید ظرافت و جذابیت این دستبندرا راحت توصیف کنیم: «هدیه ای برای نوازش روح معشوق مان.»

ولنتاین طلا

اِورلی بیدرمن:

در این انگشتر خاص، بیدرمن، ملاحت و حس شادمانی را چاشنی کار کرده است تا شما با سنگ یاقوت کبود درخشان آن، همچنان از انتخابی منحصر به فرد برای روز ولنتاین برخودار باشید.

خرید هدیه

بوچِرِر:

گردنبند بوچرر که از طلای سفید، همراه با دانه الماس تهیه شده است، جواهری دلفریب است. اگر آن را به کسی هدیه کنید، می توانید خاطر جمع باشید که وی آن را به درازای زندگی اش به تن خواهد انداخت!

 

هدیه ارزان

مونیکا وینادر:

شما حتماً خوشحال خواهید بود که با انگشتری حاملِ روح شراب های کهن مواجه شده اید: بر دستان معشوق تان، هیچکس از نگاه کردن به درخشش جاودانه این زیور ممتاز سیر نخواهند شد.

 

انگشتر دخترانه

دلفینا دِلِتره:

در این گوشواره بیان گرِ زیبا، سبک و خوش پوشی با عاطفه و حساسیت تلاقی یافته است – به شکل چشم نوازی گل گوش گوشواره نیز متناسب با آن از دانه مروراید تهیه شده است.

انگشتر طلا

بِوِلگاری:

اگر بتوان از گل گوش هایی بدیع و شاهکار نام برد، آنها حقیقتاً چیزی جز همین نمونه گوشواره طلای رونمایی شده توسط بولگاری نخواهند بود.

ون کلیف

گوچی:

برای هدیه دادن یا هدیه گرفتن، حلقه طلای گوچی با سنگ های رنگی درخشان بی نظیرش، تابناک ترین و مجلل ترین زیور ممکن را فراهم کرده است.

هدیه طلا خوب

لوکِت:

گل گوش ها و گوشواره های الماس نشان و شکوهمند لوکت را می توان هم در مناسبت های خاص و هم به طور روزمره استفاده کرد.

خرید طلا

ماریا بلک:

اگر می خواهید به جعبه جواهرآلات کسی ردی از درخشش و برازندگی را اضافه کنید، به وی بدون هیچ تردیدی همین گوشواره طلای تک را هدیه کنید.

 

فروشگاه طلا

ایلیانا ماکری:

طلای صورتی در کنار یاقوت های تزئینی: این یعنی ترکیبی بی نظیر برای داشتن پر احساس ترین گوشواره های طلای ممکن.

طلا

میسوما:

بدون تردید این گردنبند طلای بلند (با سایز کمند) تلألو و جذابیت خارق العاده ای دارد که هزینه پرداختی برایش را بی پاسخ نخواهد گذاشت.

 گردنبند

بالنسیاگا:

در نهایت گزینه ای با قیمت مناسب و در عین حال دوست داشتنی را، مناسب هدیه دادن در روز ولنتاین مشاهده می کنید: گوشواره های زیبای بالنسیاگا.

گوشواره

دیگر نباید فرصت را از دست بدهید! همین حالا با مراجعه به سایت گالری طلای ساعتچی به نشانی saatchico.com می توانید زیور هدیه ولنتاین خود را سفارش دهید.